|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vangrail
|
Geplaatst op 06-02-2012, 19:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
had ik niet verwacht ,maar echt leuke show , had wel t idee dat ze zich bijna verstapte, bovenop t bankje, leek of ze bijna viel,
maar gelukkig, ook de line up en feeling tussen artiesten was top,
echt leuk, wedstrijd was ook tot t einde spannend,pffffff,wat een laatste pass,geweldig,wat denk je , zullen we volgend jaar dr maar bij zijn,hahaha,greetz ron
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
drie x triple 1 is ook een potentiele 180, eerst trosjes ,daarna losjes |
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 24-02-2012, 18:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat snap ik ook nooit. Let wel, ben nog nooit op wintersport geweest. Maar ik hoor van vrienden ook altijd dat die off piste gaan.
En al die beelden uit lech ook, elke dag zijn er van die ''waaghalsen'', ik vind het gewoon dom. Kijk nou wat een ellende man.
En elk jaar vallen er tientallen doden door dit lompe gedrag.
Maar....... dat maakt het natuurlijk niet minder erg voor de persoon die nu de klos is. En voor die kindjes......... ik vind het zo erg..........
|
|
|
|
Hup NAC ! |
|
|
just_for1984
|
Geplaatst op 24-02-2012, 18:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-02-2012, 18:44 Stalscu schreef:
Dat snap ik ook nooit. Let wel, ben nog nooit op wintersport geweest. Maar ik hoor van vrienden ook altijd dat die off piste gaan.
En al die beelden uit lech ook, elke dag zijn er van die ''waaghalsen'', ik vind het gewoon dom. Kijk nou wat een ellende man.
En elk jaar vallen er tientallen doden door dit lompe gedrag.
Maar....... dat maakt het natuurlijk niet minder erg voor de persoon die nu de klos is. En voor die kindjes......... ik vind het zo erg..........
|
Ja precies die mensen werken daar niet voor niets en waarschuwen niet voor niets. Maar hun zeggen ook we kunnen ze niet dwingen maar alleen waarschuwen. Toen dat gebeurde had ik de dag ervoor in dagblad de limburger gelezen dat de kans extreem hoog was op lawina's, en dan hoor ik de dag erna dus dat.
Bedoel het is achteraf misschien makkelijk praten. Maar je gaat toch ook niet op ijs staan wat maar 1 cm dik is met het risico om er onder te komen en nooit meer boven te komen.
Sommige mensen houden van risico's nemen maar je moet wel je grenzen kennen. Als hij die dag gewoon had overgeslagen dan had die in de rest van zijn leven nog honderden keren kunnen skieeen, maar nee het moest die ene keer.
Nu is het maar afwachten hoe het afloopt, volgens mij zijn de berichten niet zo goed...
Dit bericht is gewijzigd op 24-02 18:50.
|
|
|
|
Jaa! Nee! Misschien! Ik denk er nog even over na... |
|