|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 04-02-2012, 19:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Die premier league moeten ze gewoon niet uit zenden, en al helemaal niet live. Die saaie bedoeling gaat ons meer kijkers kosten dan op leveren denk ik.
Gewoon streamen, finaledag mooi live programma maken met hoogtepunten van alle weken en hopen dat barney mee doet.
Zodat de massa goed hongerig voor het volgende tv toernooi staat.
(denk ik)
Dit bericht is gewijzigd op 04-02 19:16.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hup NAC ! |
|
|
Tristan
|
Geplaatst op 04-02-2012, 20:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-02-2012, 19:02 Stalscu schreef:
[...]
Die premier league moeten ze gewoon niet uit zenden, en al helemaal niet live. Die saaie bedoeling gaat ons meer kijkers kosten dan op leveren denk ik.
Gewoon streamen, finaledag mooi live programma maken met hoogtepunten van alle weken en hopen dat barney mee doet.
Zodat de massa goed hongerig voor het volgende tv toernooi staat.
(denk ik)
Dit bericht is gewijzigd op 04-02 19:16.
|
Ik ben wel een enorme fan van de PL, een van mijn favo tournooien. Het grootste probleem met die samenvatting is dat het een dag later wordt uitgezonden, maw alle uitslagen zijn allang bekend, en ook nog eens laat op de avond. Dat helpt natuurlijk niet...
maar via de stream kijk ik alles natuurlijk op donderdag al 
|
|
|
|
|
|
|
bartel91
|
Geplaatst op 04-02-2012, 21:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-02-2012, 20:55 Tristan schreef:
[...]
Ik ben wel een enorme fan van de PL, een van mijn favo tournooien. Het grootste probleem met die samenvatting is dat het een dag later wordt uitgezonden, maw alle uitslagen zijn allang bekend, en ook nog eens laat op de avond. Dat helpt natuurlijk niet...
maar via de stream kijk ik alles natuurlijk op donderdag al 
|
die samenvattingen kunnen niet om kwart over 12 `snachts worden uitgezonden. dit is de op een na beste manier om je samenvattingen op de buis te brengen. (De beste manier is pl om 10 uur en jupiler league om 11 uur)
|
|
|
|
Nummer 59 darts.nu OOM. (Chris Thompson) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danman
|
Geplaatst op 10-02-2012, 20:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zag, dat RTL7 de uitzending van vanavond:
- vervroegd heeft naar 22.00 u.
en...
- de uitzending tot 0.00 u. duurt.
2 Uur i.p.v. 1,25 uur
Met dank aan de Jupiler League (hoort normaal altijd pas na de Premier League te komen, de naam zegt het al...), koning Winter en de fantastische wedstrijden van gisteren (we weten welke...), kan ik alleen maar zeggen:
FANTASTISCH !!!
|
|
|
|
167 + 167 + 167 = 501 |
|
|
Tristan
|
Geplaatst op 10-02-2012, 20:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-02-2012, 20:12 Danman schreef:
Ik zag, dat RTL7 de uitzending van vanavond:
- vervroegd heeft naar 22.00 u.
en...
- de uitzending tot 0.00 u. duurt.
2 Uur i.p.v. 1,25 uur
Met dank aan de Jupiler League (hoort normaal altijd pas na de Premier League te komen, de naam zegt het al...), koning Winter en de fantastische wedstrijden van gisteren (we weten welke...), kan ik alleen maar zeggen:
FANTASTISCH !!!
|
precies, en dit is nog eens reclame voor het darts itt de world cup of darts. Wat een verschil in presentatie, beleving en prestige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kram
|
Geplaatst op 11-02-2012, 20:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
We hebben de discussie al vaker gevoerd, en ik weet dat het niet anders kan, maar het is gedeeltelijk logisch dat cijfers wat tegenvallen, of in ieder geval niet spectaculair zijn. Mensen lezen op donderdag avond en vrijdag de uitslagen al, en dan is het voor veel mensen niet meer de moeite waard om na 22.00 uur (en daar hadden we nu nog geluk mee) samenvattingen te gaan kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|