Gbt81 Geplaatst op 02-03-2010, 16:00 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie heeft er al enige informatie m.b.t. de laco van seizoen 2010/2011.

Weet nl dat er tijdens het DutchOpen 2010 een voorzittersoverleg is geweest mtb de toekomst van de laco.

Kan echter nergens (NDB site of lokae sites) hierover iets vinden, hoorde wel in de wandelgangen dat de Superleque verkleint zou worden om het voortbestaan van de laCo zeker te stellen.

Wie O wie kan mij informatie verstrekken, want wij zouden graag weten wat de planning is voor ket komende seizoen!

Groeten,
Laco Speler

meld dit bericht aan een moderator

Gold hedgehog 180 Geplaatst op 02-03-2010, 16:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 02-03-2010, 16:00 Gbt81 schreef:
Wie heeft er al enige informatie m.b.t. de laco van seizoen 2010/2011.

Weet nl dat er tijdens het DutchOpen 2010 een voorzittersoverleg is geweest mtb de toekomst van de laco.

Kan echter nergens (NDB site of lokae sites) hierover iets vinden, hoorde wel in de wandelgangen dat de Superleque verkleint zou worden om het voortbestaan van de laCo zeker te stellen.

Wie O wie kan mij informatie verstrekken, want wij zouden graag weten wat de planning is voor ket komende seizoen!

Groeten,
Laco Speler

Ik niet maar ik had al lang voorgevoel dat Laco zou wel in gevaar komen maar goed dat je zou vragen!  Je vraag is beantwoord: Ja Laco is veiliggesteld omdat het mag niet verdwijnen in het gat! Dat moet NDB gewoon aan de spelers kans geven omdat ze hebben ook geen Super League gespeeld of Brabant Cup.

Dat mogen lidbonden zelf beslissen wat gaan ze doen met Laco, dat zou NDB zelf nadenken. Dat is zo! Dat hoor je wel vanzelf! Je hoeft niet zo bang te zijn!

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
Sjefke Geplaatst op 02-03-2010, 16:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

@ Gbt81

Dit is volgens mij het laatste wat NDB er over gecommuniceerd heeft naar de leden:

SLN/LaCo commissie
De commissie heeft een aantal adviezen gedaan aan de NDB aangaande de Superleague en de LaCo. Deze zijn inmiddels besproken in de bestuursvergadering van de NDB. Ook de ALV heeft haar licht laten schijnen over deze adviezen. Het bestuur is het in grote lijnen eens met de gedane voorstellen;
te weten:

• De SLN niet verder uitbreiden
• Inschrijftermijn vervroegen
• Degradatie organiseren
• Ontwikkelen keuringlocaties
• Helder kledingvoorschrift

Tijdens de ALV is besloten dat de Superleague in 2010 en in 2011 geleidelijk zal inkrimpen. Spelen in zowel de Superleague als de LaCo zal onmogelijk blijven.

De SLN/LaCo commissie is gevraagd deze ideeën uit te werken.

Bron = nieuwsbrief NDB november 2009 = http://www.ndbdarts.nl/mainpage/nieu...nieuwsbrief/bignieuwsbrief.php?ID=31

If the darts be with you, you got THE POWER! 
Janjansen Geplaatst op 16-03-2010, 09:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 02-03-2010, 16:24 Sjefke schreef:
@ Gbt81

Dit is volgens mij het laatste wat NDB er over gecommuniceerd heeft naar de leden:

SLN/LaCo commissie
De commissie heeft een aantal adviezen gedaan aan de NDB aangaande de Superleague en de LaCo. Deze zijn inmiddels besproken in de bestuursvergadering van de NDB. Ook de ALV heeft haar licht laten schijnen over deze adviezen. Het bestuur is het in grote lijnen eens met de gedane voorstellen;
te weten:

• De SLN niet verder uitbreiden
• Inschrijftermijn vervroegen
• Degradatie organiseren
• Ontwikkelen keuringlocaties
• Helder kledingvoorschrift

Tijdens de ALV is besloten dat de Superleague in 2010 en in 2011 geleidelijk zal inkrimpen. Spelen in zowel de Superleague als de LaCo zal onmogelijk blijven.

De SLN/LaCo commissie is gevraagd deze ideeën uit te werken.

Bron = nieuwsbrief NDB november 2009 = http://www.ndbdarts.nl/mainpag...brief/bignieuwsbrief.php?ID=31

Heb in geen enkele nieuwsbrief meer iets kunnen lezen over dit onderwerp.
NDB-snelheid ??
En wordt het in maart niet eens tijd een februari-nieuwsbrief uit te geven of hebben de bestuurders niets te melden wat het daglicht verdragen kan ??

Niets werkt zo verhelderend als de waarheid 
Marcelruiters Geplaatst op 16-03-2010, 10:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 16-03-2010, 09:42 Janjansen schreef:
[...]

Heb in geen enkele nieuwsbrief meer iets kunnen lezen over dit onderwerp.
NDB-snelheid ??
En wordt het in maart niet eens tijd een februari-nieuwsbrief uit te geven of hebben de bestuurders niets te melden wat het daglicht verdragen kan ??

Misschien moet je gewoon even op de NDB site kijken, dan kan ook jij concluderen dat de NDB daar onlangs iedereen over geïnformeerd heeft.

www.wtjwl.nl 
Gold hedgehog 180 Geplaatst op 23-03-2010, 10:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 16-03-2010, 10:43 Marcelruiters schreef:
[...]

Misschien moet je gewoon even op de NDB site kijken, dan kan ook jij concluderen dat de NDB daar onlangs iedereen over geïnformeerd heeft.

Bij mij gewoon allang bekend dat NDB doet al trager de nieuws in de spot! Alsof de wereld draait ook langzamer door dan zouden we ook geen dartnieuws krijgen te zien!

Gelukkig is er wel een computer en het internet dus er moet wel werk aan de winkel voor NDB anders weet ik iemand die wel verstand heeft van het internet en computer! Ik wens dat er moet alles veranderen bij NDB dus geen gezeik meer daarover horen!  

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!