|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 13-03-2010, 16:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toch wel hoor. Je hebt altijd spelers die het in het begin goed doen, maar uiteindelijk toch aan het kortste eind trekken. Neem Ronnie Baxter bijvoorbeeld. Doet het uitstekend nu (en mag dat van mij ook volhouden), maar gaat het uiteindelijk toch niet halen. Adrian Lewis gaat het ook niet halen. Die wint 1 keer met 8-2 van Raymond en denkt dat ie dit jaar alles gaat winnen. Typisch Lewis. Maar hij blijft ontzettend wisselvallig. Jenkins zie ik het ook niet halen. Phil en Mervyn kun je al moeiteloos invullen in de halve finales. Raymond gaat het ook wel halen. De laaste plek gaat James en Simon. Wade komt echt wel terug, maar kan zich niet te veel puntverlies meer permitteren.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 23-03-2010, 10:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
haha dat kost hen wel hoopvol centjes maar ik vind dat de toppers klooien met hun pijlen of met hun zelfvertrouwen! Dan krijg je opeens wel gemiddelde 100+ te zien!
Dat betekent dat ik heb teveel pech dat ze luisteren toch niet naar mijn voorspellingen anders zit ik wel in top 8. Nu alles of niks. Als de uitslag heel anders voordoet dan gooi ik heel zeker een bijl neer! Totaal geen kansen meer als ik wil bij top 8 komen dan weet je wel dat je kan geen centjes verdienen!
Ze nemen jou gewoon in de maling dat meen ik echt! Volgende seizoen ga ik hen in de gaten houden anders huur ik een sluipmoordenaar in om ze laten schrikken!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|