|
Da_shredder
|
Geplaatst op 11-02-2010, 16:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben Martijn en speel al bijna 6 jaar lang in competies: 2 jaar gespeeld in de ADO-competitie en nu al 4 jaar bij Stedendriehoek. De laatste 3 jaar heb ik de taak van teamcaptain op mij genomen. Door strubbelingen binnen het team zit ik er aan te denken om volgend jaar op te stappen en wat meer in de omgeving te kijken. Ik woon namelijk in Velp, maar ik speel in Dieren. Mijn teamgenoten wonen allemaal in Dieren en verwijten mij steeds dat ik niet aanwezig ben bij oefenpartijen. Dit komt vanwege de reistijden die ik heb door de locatie van het bedrijf waar ik werk. Dan ben ik laat thuis, moet ik snel eten en dan ook nog eens even naar Dieren crossen om even te oefenen. Dit geeft een beetje wrijving en dit wordt mij met name tijdens en na wedstrijden verweten. Vandaar dat de lol er een beetje af is en ik er aan zit te denken om ergens anders te gaan gooien. Ik ben trouwens meer een gezelligheidsgooier dan iemand die puur voor de overwinning gaat. Ik ga namelijk net zo goed met een goed gevoel naar huis als we hebben verloren, maar dat het wel een gezellige avond is geweest.
Zijn er nog teams die mensen zoeken of zijn er mensen die graag een nieuw team willen vormen in de omgeving van Velp/Arnhem? Ik hoor het graag.
Dit bericht is gewijzigd op 11-02 16:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Darten voor de fun |
|
|
|
|
Da_shredder
|
Geplaatst op 12-02-2010, 10:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
"Het moet leuk blijven natuurlijk" Dat is waar. Het was al een paar jaar bij dit team bekend dat we eigenlijk gewoon puur voor de gezelligheid spelen, de punten die we pakten was gewoon leuk. En je best doen is meer dan wat je kunt doen. Loopt het niet en vreliezen we: Pech gehad, als het maar een gezellige pot is geweest.Maar dan zit er ineens een nieuweling bij die denkt alles even om te kunnen gooien. Hij wilde ook mijn hele schema omgooien en was het niet eens met mijn idee over hoe met het team om te gaan qua indeling met gooien.
"maar als spelend TC kan dit gewoon niet." Ik heb de voorgaande jaren geen klachten gehad en niemand anders wil de taak overnemen. En wie zegt dat de teamcaptain het beste van iedereen moet gooien?
"dus je beslissing had ik als voor de winterstop genomen." We spelen in de wintercompetitie, dus van september tot juni. En in het begin was het hele gebeuren ook al uitgepraat, maar de desbetreffende persoon begin de laatste weken opnieuw! Ik heb hem al gevraagd om als teamcaptain op te treden, maar dat wil ie dan weer niet. Te veel verantwoordelijkheid en te weinig tijd aangezien ie in ploegendienst werkt.
"train je thuis wel,dat je wel op nivo bent ?" Ik heb een huisje van 36 vierkante meter, dus ik heb geen ruimte om een bord op te hangen. Dat is ook 1 van de dingen waar ik tegen aan loop. Vandaar dat ik iets in de buurt zoek. In voorgaande jaren was het gewoon geen probleem, maar sinds de boetepot er is, is het hopeloos. Niet dat ik het erg vind om te betalen, maar er STEEDS weer mee geconfronteerd te worden en op basis hiervan ook bepaalde uitspraken doen en conclusies trekken: Dat is niet leuk. Ik gooi wel degelijk voor de punten en heb ook diverse legs/sets gepakt. Het wordt schijnbaar alleen niet gewaardeerd, omdat er lage scores bij zitten. En ik doe het voor de lol, niet om te bepalen "wie het beste is en wie niet".
Dit bericht is gewijzigd op 12-02 10:13.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Darten voor de fun |
|
|
|
|
|
|