bron: rdfdarts.nl

Masterofarts Geplaatst op 07-02-2010, 18:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 18:36 dartty schreef:
2010 is goed begonnen voor Adams! Weer een toernooi te pakken. Jammer voor Scotty. Had hem deze overwinning gegund. Next time better.

Scotty heeft hem al een keer gewonnen in 2007.
Het jaar dat Adams niet mee deed, maar alleen zijn Lakeside trofee aan het showen was.  

Gelukkig besloot hij dit jaar wel mee te doen.

meld dit bericht aan een moderator

Gold hedgehog 180 Geplaatst op 07-02-2010, 18:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 18:39 Masterofarts schreef:
[...]

Het jaar dat Adams niet mee deed, maar alleen zijn Lakeside trofee aan het showen was.  

Hahaha hij heeft wel spijt dus hij laat dat niet weer gebeuren! Ik vind hem wel chicken sh*t omdat hij durfde niet overstappen naar PDC dus hij heeft wel kans bij PDC top 32 te kunnen halen!

Ik weet dat het is gewoon bullsh*t bij WDF toernooien dat Adams zou makkelijk kunnen winnen! Als hij wel een goede dag heeft zoals vandaag!

Volgens mij heeft Adams alles gewonnen en hij wilt zijn doelen nog meer laten uitkomen: winmau masters 3x op een rij winnen en Lakeside zeker nog 4x kunnen pakken! Nog meer titels kunnen pakken bij WDF toernooien! Ik vind dat eigenlijk niks, dan moet iedereeen gewoon overstappen naar PDC. Omdat Phil Taylor heeft zijn tijd gehad en iedere PDC topspeler voelt dat hij kan winnen!

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
Abenji Geplaatst op 07-02-2010, 19:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 18:39 Masterofarts schreef:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar vandaag nog wel even aan terug dacht. Zal hij daar achteraf dan toch spijt van hebben gehad. Wat vonden jullie er trouwens van dat Deta Hedman won bij de vrouwen en weer helemaal terug is. Zal zij een serieuze dreiging voor Gulliver gaan worden komende tijd?

Darts is my religion and Ally Pally my church...Laatste nieuws?...www.dartfreakz.nl 
Masterofarts Geplaatst op 07-02-2010, 20:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 18:59 Gold hedgehog 180 schreef:
[...]
Hahaha hij heeft wel spijt dus hij laat dat niet weer gebeuren! Ik vind hem wel chicken sh*t omdat hij durfde niet overstappen naar PDC dus hij heeft wel kans bij PDC top 32 te kunnen halen!

En waarom zou een 50 plusser overstappen naar de PDC als hij een fijne boterham kan verdienen bij de BDO?  

Als hij had willen overstappen had hij dat tien jaar geleden moeten doen. Met vele anderen, die nu wel geswitched zijn, deed hij dat toen echter niet.

Masterofarts Geplaatst op 07-02-2010, 20:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Aardige samenvatting:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1...ams_wint_Dutch_Open_Darts_2010.html

qwerty Geplaatst op 07-02-2010, 21:34 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Heb me prima vermaakt in veldhoven, zaal was helaas niet tot de nok toe gevuld maar toch.. Adams de gehele dag in vorm en de verdiende winnaar. Ook mooi dat Hedman weer terug is waar ze hoort

The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong 
Gold hedgehog 180 Geplaatst op 07-02-2010, 21:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-02-2010, 20:53 Masterofarts schreef:
[...]

En waarom zou een 50 plusser overstappen naar de PDC als hij een fijne boterham kan verdienen bij de BDO?  

Als hij had willen overstappen had hij dat tien jaar geleden moeten doen. Met vele anderen, die nu wel geswitched zijn, deed hij dat toen echter niet.

Martin kan met die geld the hitman inhuren om die PDC baas paffen dan kan hij met plezier overstappen naar PDC! geen probleem!

Ik weet dat Martin durft het niet aan omdat hij heeft groot hekel aan een persoon dus het is PDC baas. En hij heeft niks tegen veel PDC spelers maar hij is gewoon bang voor PDC baas. Ik lach me al rot dat hij zelf had toegegeven!

BDO is gewoon in de graf gekomen!

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
nighthawke Geplaatst op 08-02-2010, 18:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-01-2010, 21:25 Bazza schreef:
Er zal veel nieuw zijn dit jaar.
Bulls, Benito&arote;s en de Flightsman staan niet meer met een stand in de hal tevens levert Bulls de banen niet meer.

Dit heeft tot gevolg dat de banen dit jaar geleverd worden door Gerrie Walters, dit zijn de kwalitatief slechtste banen die ik heb meegemaakt op open toernooien.

Shirts en of Flights kun je dus ook niet meer laten bedrukken op de Dutch open.

Al met al denk ik niet dat het er allemaal op vooruit zal gaan dit jaar

Wat is er mis aan de banen van Gerrie Walters   Jarenlang stonden ze op ieder NDB toernooi en waren er volgens mij nooit klachten (behalve van een enkeling). Banen zijn stevig, verlichting is goed (geen schaduw op de borden) en veilig voor de schrijver door het schot tussen de banen.
Over die flightprinting wil ik kwijt dat we behoorlijk veel klachten hebben gehoord (bedrukking kon je er zo weer afvegen, bedrukking was er al af voordat men de flights gebruikte enz) dus denk niet dat de NDB er zoveel "slechter"  was dan andere jaren.

http://www.e-m-d-dartshop.nl 
Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 00:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-02-2010, 18:02 nighthawke schreef:
[...]

Wat is er mis aan de banen van Gerrie Walters   Jarenlang stonden ze op ieder NDB toernooi en waren er volgens mij nooit klachten (behalve van een enkeling). Banen zijn stevig, verlichting is goed (geen schaduw op de borden) en veilig voor de schrijver door het schot tussen de banen.
Over die flightprinting wil ik kwijt dat we behoorlijk veel klachten hebben gehoord (bedrukking kon je er zo weer afvegen, bedrukking was er al af voordat men de flights gebruikte enz) dus denk niet dat de NDB er zoveel "slechter"  was dan andere jaren.

Ze zijn kwalitatief veel minder dan de bulls banen weet niet of je wel eens op de dutch open bent geweest maar dan begrijp je wat ik bedoel. de dramatische borden van datadart, de alumunium kromme oche, versleten schrijfborden, hoef niet door te gaan denk ik

Ik heb zo'n honderd sets van die flights gehad en nooit problemen

---BAZZA--- 
nighthawke Geplaatst op 09-02-2010, 00:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 00:01 Bazza schreef:
[...]

Ze zijn kwalitatief veel minder dan de bulls banen weet niet of je wel eens op de dutch open bent geweest maar dan begrijp je wat ik bedoel. de dramatische borden van datadart, de alumunium kromme oche, versleten schrijfborden, hoef niet door te gaan denk ik

Ik heb zo'n honderd sets van die flights gehad en nooit problemen

Ik hoef niet op de Dutch Open te zijn geweest om de banen van Gerrie Walters te kenn: zoals ik al eerder aangaf stonden deze eerder al op een heleboel NDB toernooien (war ik wel was) en hadden de meeste darters geen klachten over de banen (borden etc) Wel over de Bull's en ook over Nodor borden (met zwarte bull) die je op andere banen tegenkwam!! en waardoor zelfs de regelgeving binnen de NDB werd veranderd dat de Bull's eye niet meer rood moest zijn (Nodor borden waren toen namelijk met zwarte Bull)

Dan ben jij 1 van de weinigen bij die het goed was.

Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 10:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Prima toernooi, prima banen, prima veranderingen.
Ook de spelerskaarten ophalen ging prima.
Jammer dat Loos wat last had van zenuwen tegen Montgomery...
En dat hem wat weinig tijd gegund werd om in te gooien, maar goed daar leren we van.
Volgend jaar op het podium zal ie minder zenuwen hebben, dan heb ik ze waarschijnlijk.
Het was weer een mooi en legendarisch weekje!

www.wtjwl.nl 
Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 11:16 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik kom nu een jaar of 7 op de dutch open, en heb dit jaar voor het eerst klachten gehoord. de banen zijn gewoon niet goed, de oche is bij 30% gewoon krom daar het van goedkoop aluminium gemaakt is.
het is jouw mening tegen de mijne, ik heb heel erg veel klachten gehoord de donderdag dat ik er was.

De banen van bulls waren degelijk, dat is hout uit een geheel, zit geen beweging in, de banen van Walters bestaan uit 3 delen die met tyrips worden gemonteerd, je hoeft geen bob de bouwer te zijn om te weten dat dat niet een goede manier is om de borden met elkaar te verbinden.

Het ophalen van de kaarten was inderdaad goed geregeld, hier geen wanklank over, en ook het zit gedeelte was een voor uitgang, alleen nu nog een goede dartstand, want de keus bij gerrie is niet ruim genoeg, alleen eigen merk, maar is er uberhaupt wel een goede dartstand in nederland?

---BAZZA--- 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 11:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb weleens aan slechtere banen gestaan.
Open Schotland bijvoorbeeld.
Echt, hier hebben we geen klagen.

www.wtjwl.nl 
weggooier Geplaatst op 09-02-2010, 11:35 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 11:23 Marcelruiters schreef:
Ik heb weleens aan slechtere banen gestaan.
Open Schotland bijvoorbeeld.

Open Schotland moet wel echt verschrikkelijk zijn. Ik sprak op de Dutch Open een aantal spelers (Alan Norris en Scott Waites) die het vergeleken met de hel op aarde.

www.prodartsmagazine.nl 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 11:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 11:35 weggooier schreef:
[...]

Open Schotland moet wel echt verschrikkelijk zijn. Ik sprak op de Dutch Open een aantal spelers (Alan Norris en Scott Waites) die het vergeleken met de hel op aarde.

Haha, hoogpolig tapijt, borden die schudden als je pijlen het bord raken, een ongelooflijke stank van de meest ranzige worsten en hamburgers...
Maar het heeft wel zijn charme. Jammer dat ik dit jaar niet meega...

www.wtjwl.nl 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 11:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nog even over de Dutch Open...
Ook buitengewoon jammer dat Remco de dubbel 20 niet gooide voor de wedstrijd tegen Adams...
Schitterende pot, met een schitterende ambiance door het massaal aanwezige Zaanse e.o. publiek!

www.wtjwl.nl 
Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 11:57 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

is dat hetzelfde publiek dat er schuldig aan is dat Marcel Blik, volledig zwart wordt gemaakt in de wedstrijd tegen Patrick Loos?, dat ging natuurlijk wel te ver he!

En zo jammer was het niet hoor

Dit bericht is gewijzigd op 09-02 11:58.

---BAZZA--- 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 12:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 11:57 Bazza schreef:
is dat hetzelfde publiek dat er schuldig aan is dat Marcel Blik, volledig zwart wordt gemaakt in de wedstrijd tegen Patrick Loos?, dat ging natuurlijk wel te ver he!

En zo jammer was het niet hoor

Dit bericht is gewijzigd op 09-02 11:58.

Ik heb geen idee, heb niets gehoord wat niet door de beugel zou kunnen.
Verder ga ik niet in op je persoonlijke verstandhoudingen, ik vond het bijzonder jammer iig.

www.wtjwl.nl 
Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 12:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

je gaat niet tijdens de eerste beurt van iemand zeggen dat het een bye is waar je tegen speelt toch, heb het uit twee kampen vernomen.

en in de dartwereld is alom bekend dat die mensen in de groen geel rode shirts nogal herrie maken onder een wedstrijd.

Inderdaad, dat heeft persoonlijke redenen, maar daar moesten we het hier maar niet over gaan hebben.

---BAZZA--- 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 12:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tijdens iemands beurt hou je sowieso je mond.
Het zal, ik heb het niet gehoord iig.
Loos was gewoon vreselijk goed vrijdag.
Overigens kwam het meeste geluid voor Loos niet van groen-geel-rode brigades, maar dat terzijde.

www.wtjwl.nl 
Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 12:27 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het maakt verder ook niet uit het is gebeurd, en gedane zaken nemen geen keer.
Loos was van wat ik gehoord heb inderdaad verschrikkelijk goed, jammer dat het toernooi vrijdag niet gewoon doorging, dat zal zijn nekkenbreker zijn geweest

---BAZZA--- 
nighthawke Geplaatst op 09-02-2010, 12:45 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 11:16 Bazza schreef:
ik kom nu een jaar of 7 op de dutch open, en heb dit jaar voor het eerst klachten gehoord. de banen zijn gewoon niet goed, de oche is bij 30% gewoon krom daar het van goedkoop aluminium gemaakt is.
het is jouw mening tegen de mijne, ik heb heel erg veel klachten gehoord de donderdag dat ik er was.

De banen van bulls waren degelijk, dat is hout uit een geheel, zit geen beweging in, de banen van Walters bestaan uit 3 delen die met tyrips worden gemonteerd, je hoeft geen bob de bouwer te zijn om te weten dat dat niet een goede manier is om de borden met elkaar te verbinden.

Het ophalen van de kaarten was inderdaad goed geregeld, hier geen wanklank over, en ook het zit gedeelte was een voor uitgang, alleen nu nog een goede dartstand, want de keus bij gerrie is niet ruim genoeg, alleen eigen merk, maar is er uberhaupt wel een goede dartstand in nederland?

Ja, de onze    

Bazza Geplaatst op 09-02-2010, 12:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 12:45 nighthawke schreef:
[...]

Ja, de onze    

zo'n antwoord had ik kunnen verwachten, ik ben tot op heden alleen tevreden over de duitse stand die op de european in hoofddorp stond.

Een goede nederlandse stand heb ik nog niet gevonden.

---BAZZA--- 
Marcelruiters Geplaatst op 09-02-2010, 12:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Regel wat met je baas, zou ik zeggen.

www.wtjwl.nl 
Sjefke Geplaatst op 09-02-2010, 12:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 12:51 Marcelruiters schreef:
Regel wat met je baas, zou ik zeggen.

Ja en dan Bazza d'r achter. Volgens Michel heeft hij goede spullen.

If the darts be with you, you got THE POWER! 
1 2 3 4