|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 07-02-2010, 18:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2010, 18:39 Masterofarts schreef:
[...]
Scotty heeft hem al een keer gewonnen in 2007. Het jaar dat Adams niet mee deed, maar alleen zijn Lakeside trofee aan het showen was.
Gelukkig besloot hij dit jaar wel mee te doen.
|
Hahaha hij heeft wel spijt dus hij laat dat niet weer gebeuren! Ik vind hem wel chicken sh*t omdat hij durfde niet overstappen naar PDC dus hij heeft wel kans bij PDC top 32 te kunnen halen!
Ik weet dat het is gewoon bullsh*t bij WDF toernooien dat Adams zou makkelijk kunnen winnen! Als hij wel een goede dag heeft zoals vandaag!
Volgens mij heeft Adams alles gewonnen en hij wilt zijn doelen nog meer laten uitkomen: winmau masters 3x op een rij winnen en Lakeside zeker nog 4x kunnen pakken! Nog meer titels kunnen pakken bij WDF toernooien! Ik vind dat eigenlijk niks, dan moet iedereeen gewoon overstappen naar PDC. Omdat Phil Taylor heeft zijn tijd gehad en iedere PDC topspeler voelt dat hij kan winnen! 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
Abenji
|
Geplaatst op 07-02-2010, 19:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2010, 18:39 Masterofarts schreef:
[...]
Scotty heeft hem al een keer gewonnen in 2007. Het jaar dat Adams niet mee deed, maar alleen zijn Lakeside trofee aan het showen was.
Gelukkig besloot hij dit jaar wel mee te doen.
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar vandaag nog wel even aan terug dacht. Zal hij daar achteraf dan toch spijt van hebben gehad. Wat vonden jullie er trouwens van dat Deta Hedman won bij de vrouwen en weer helemaal terug is. Zal zij een serieuze dreiging voor Gulliver gaan worden komende tijd?
|
|
|
|
Darts is my religion and Ally Pally my church...Laatste nieuws?...www.dartfreakz.nl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 08-02-2010, 18:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-01-2010, 21:25 Bazza schreef:
Er zal veel nieuw zijn dit jaar. Bulls, Benito&arote;s en de Flightsman staan niet meer met een stand in de hal tevens levert Bulls de banen niet meer.
Dit heeft tot gevolg dat de banen dit jaar geleverd worden door Gerrie Walters, dit zijn de kwalitatief slechtste banen die ik heb meegemaakt op open toernooien.
Shirts en of Flights kun je dus ook niet meer laten bedrukken op de Dutch open.
Al met al denk ik niet dat het er allemaal op vooruit zal gaan dit jaar
|
Wat is er mis aan de banen van Gerrie Walters Jarenlang stonden ze op ieder NDB toernooi en waren er volgens mij nooit klachten (behalve van een enkeling). Banen zijn stevig, verlichting is goed (geen schaduw op de borden) en veilig voor de schrijver door het schot tussen de banen. Over die flightprinting wil ik kwijt dat we behoorlijk veel klachten hebben gehoord (bedrukking kon je er zo weer afvegen, bedrukking was er al af voordat men de flights gebruikte enz) dus denk niet dat de NDB er zoveel "slechter" was dan andere jaren.
|
|
|
|
http://www.e-m-d-dartshop.nl |
|
|
Bazza
|
Geplaatst op 09-02-2010, 00:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2010, 18:02 nighthawke schreef:
[...]
Wat is er mis aan de banen van Gerrie Walters Jarenlang stonden ze op ieder NDB toernooi en waren er volgens mij nooit klachten (behalve van een enkeling). Banen zijn stevig, verlichting is goed (geen schaduw op de borden) en veilig voor de schrijver door het schot tussen de banen. Over die flightprinting wil ik kwijt dat we behoorlijk veel klachten hebben gehoord (bedrukking kon je er zo weer afvegen, bedrukking was er al af voordat men de flights gebruikte enz) dus denk niet dat de NDB er zoveel "slechter" was dan andere jaren.
|
Ze zijn kwalitatief veel minder dan de bulls banen weet niet of je wel eens op de dutch open bent geweest maar dan begrijp je wat ik bedoel. de dramatische borden van datadart, de alumunium kromme oche, versleten schrijfborden, hoef niet door te gaan denk ik
Ik heb zo'n honderd sets van die flights gehad en nooit problemen
|
|
|
|
---BAZZA--- |
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 09-02-2010, 00:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-02-2010, 00:01 Bazza schreef:
[...]
Ze zijn kwalitatief veel minder dan de bulls banen weet niet of je wel eens op de dutch open bent geweest maar dan begrijp je wat ik bedoel. de dramatische borden van datadart, de alumunium kromme oche, versleten schrijfborden, hoef niet door te gaan denk ik
Ik heb zo'n honderd sets van die flights gehad en nooit problemen
|
Ik hoef niet op de Dutch Open te zijn geweest om de banen van Gerrie Walters te kenn: zoals ik al eerder aangaf stonden deze eerder al op een heleboel NDB toernooien (war ik wel was) en hadden de meeste darters geen klachten over de banen (borden etc) Wel over de Bull's en ook over Nodor borden (met zwarte bull) die je op andere banen tegenkwam!! en waardoor zelfs de regelgeving binnen de NDB werd veranderd dat de Bull's eye niet meer rood moest zijn (Nodor borden waren toen namelijk met zwarte Bull)
Dan ben jij 1 van de weinigen bij die het goed was.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bazza
|
Geplaatst op 09-02-2010, 11:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik kom nu een jaar of 7 op de dutch open, en heb dit jaar voor het eerst klachten gehoord. de banen zijn gewoon niet goed, de oche is bij 30% gewoon krom daar het van goedkoop aluminium gemaakt is. het is jouw mening tegen de mijne, ik heb heel erg veel klachten gehoord de donderdag dat ik er was.
De banen van bulls waren degelijk, dat is hout uit een geheel, zit geen beweging in, de banen van Walters bestaan uit 3 delen die met tyrips worden gemonteerd, je hoeft geen bob de bouwer te zijn om te weten dat dat niet een goede manier is om de borden met elkaar te verbinden.
Het ophalen van de kaarten was inderdaad goed geregeld, hier geen wanklank over, en ook het zit gedeelte was een voor uitgang, alleen nu nog een goede dartstand, want de keus bij gerrie is niet ruim genoeg, alleen eigen merk, maar is er uberhaupt wel een goede dartstand in nederland?
|
|
|
|
---BAZZA--- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bazza
|
Geplaatst op 09-02-2010, 12:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je gaat niet tijdens de eerste beurt van iemand zeggen dat het een bye is waar je tegen speelt toch, heb het uit twee kampen vernomen.
en in de dartwereld is alom bekend dat die mensen in de groen geel rode shirts nogal herrie maken onder een wedstrijd.
Inderdaad, dat heeft persoonlijke redenen, maar daar moesten we het hier maar niet over gaan hebben.
|
|
|
|
---BAZZA--- |
|
|
|
|
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 09-02-2010, 12:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-02-2010, 11:16 Bazza schreef:
ik kom nu een jaar of 7 op de dutch open, en heb dit jaar voor het eerst klachten gehoord. de banen zijn gewoon niet goed, de oche is bij 30% gewoon krom daar het van goedkoop aluminium gemaakt is. het is jouw mening tegen de mijne, ik heb heel erg veel klachten gehoord de donderdag dat ik er was.
De banen van bulls waren degelijk, dat is hout uit een geheel, zit geen beweging in, de banen van Walters bestaan uit 3 delen die met tyrips worden gemonteerd, je hoeft geen bob de bouwer te zijn om te weten dat dat niet een goede manier is om de borden met elkaar te verbinden.
Het ophalen van de kaarten was inderdaad goed geregeld, hier geen wanklank over, en ook het zit gedeelte was een voor uitgang, alleen nu nog een goede dartstand, want de keus bij gerrie is niet ruim genoeg, alleen eigen merk, maar is er uberhaupt wel een goede dartstand in nederland?
|
Ja, de onze
|
|
|
|
|
|
|
|