|
philthepower
|
Geplaatst op 28-02-2010, 14:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-02-2010, 18:17 Sjefke schreef:
Ook Mason doet het goed.......volgens mij werd die hier laatst al afgeschreven door bepaalde personen.
|
Klopt, dat was ik maar dat was meer hoop dan realiteit. Ik weet ook wel dat Mason het darten niet van de ene of de andere dag verleerd heeft. Wat ie gisteren liet zien is dan wel weer het andere uiterste, want van wie hij allemaal won is echt niet normaal. Verder wens ik hem nog vele 1e ronde nederlagen toe, want behalve een goede commentator vind ik hem toch vooral een ontzettende lul.
Dit bericht is gewijzigd op 28-02 14:02.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 28-02-2010, 14:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Taylor nam gisteren voor het eerst dit jaar deel aan de Pro Tour en won meteen het toernooi met groot machtsvertoon. Ik geloof dat alleen Van Gerwen twee legs wist te winnen tegen hem. Als dit een voorbode is voor de rest van het jaar, dan wordt 2010 net zo eentonig als 2009. Was King er eigenlijk ook bij gisteren? Kan me niet herinneren zijn naam gelezen te hebben, maar zal er wel overheen gekeken hebben.
De Nederlanders deden het trouwens goed gisteren, maar niemand haalde de halve finale helaas. Als je ziet wie Mason allemaal moest verslaan om de halve finale te halen en je ziet dan Chris Thompons de halve finales binnen wandelen zonder (op papier) 1 goede speler tegen te komen, dan is dat ook wel opvallend. Taylor lijkt in elk geval weer aardig op stoom te zijn geraakt na zijn wat zwakke begin in de PL.
Iedereen is erbij dit weekend, behalve -wederom tot mijn grote irritatie- Raymond van Barneveld. Maar daar zal ik in het RvB topic eens wat verder over uitwijden.
Dit bericht is gewijzigd op 28-02 19:24.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
|
|