|
dartty
|
Geplaatst op 17-02-2010, 16:22 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Een goeie dat van de uitzendingen. Pro Darts magazine blijven aanhalen in alle dartsuitzendingen van Sport 1/SBS6. Er kijken toch best wel wat mensen naar de SBS6 stream/samenvattingen op tv? Dat kan schelen. Linken naar andere sportsites/dartsites/dart hyves. Twitter en hyves die hier al genoemd zijn, zijn een goede (sociale) promotie. Hyves beheerders van de diverse darthyves zouden bijv. een groepsbericht over dit blad kunnen versturen naar leden. Pak bijv. de populaire Barney hyves met duizenden leden. Of darters die zelfs ook op hyves zitten vragen of ze het blad vrijwillig op hun hyves willen vermelden. Mond op mond reclame. Of idd online marketing z.a. Rve aangaf (banners, hoog proberen te eindigen in zoekmachines enz…). Misschien zijn er kosten aan verbonden, maar je kan er ook heel veel mee bereiken. Kunnen jullie dartend België misschien ook bereiken? Er zijn wel veel minder dartfans daar en waarom zouden we het niet met het groter aantal fans in Ned. kunnen redden maar alle beetjes helpen. En z.a. Stalcu aangeeft….misschien proberen iets leuks weg te geven
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 17-02-2010, 16:36 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 17-02-2010, 16:30 Bazza schreef:
[...] Ik ben er bijna 100 % van overtuigd dat dit niet is toegestaan, dat is namelijk reclame maken en dat mag gedurende de uitzending niet
|
Zal je als werkgever (lees: Sport 1 en SBS6) je werknemers (lees: Leo en Jacques) echt niet (in overleg) gunnen om een blad dat relevant is voor die betreffende uitzending te benoemen? Het kan wat je aangeeft hoor, maar zou het wat flauw vinden.
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
weggooier
|
Geplaatst op 17-02-2010, 16:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Kijk, dat bedoelde ik nou! Bedankt voor de imput! Er zitten zeker een paar bruikbare tips bij. Prijzen weggeven bijvoorbeeld is iets waar we zeker wat mee kunnen. In het nieuwe nummer komt absoluut een DartsKwis zoals die ook al, tijdens het WK, door velen op de site van SBS is gespeeld. Daar kon je geen prijzen winnen, maar in ons volgende nummer wel. Je kunt ons blad al volgen op twitter (prodartsmag), maar Hyves is inderdaad ook een goed idee, omdat ik het gevoel heb dat er onder de darters en de dartsfans meer mensen op Hyves zitten, dan op Twitter. Nogmaals dank.
|
|
|
|
www.prodartsmagazine.nl |
|
|
|
|
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 17-02-2010, 17:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-02-2010, 16:37 weggooier schreef:
[...]
Klopt! Zullen ze zeker niet blij mee zijn. Maar eens overleggen, kan natuurlijk geen kwaad.
|
Je kan natuurlijk altijd de mensen hier vragen dat als jullie een dartsuitzending doen voor SBS/ Sport1 om via info@sport1 (of wat was dat e-mailadres ook al weer?) vragen te stellen in de trend van:
'In het mooie online ProDarts magazine las ik dat......bla, bla, bla..................'
of
'Zou het mogelijk zijn dat Sport1 de uitzendtijden van darts plaatsen in het nieuwe online ProDarts magazine'
of
'Hoe zit dat met Co en die pijlen van Steve Maish?'
Heel informerend kun je dan antwoorden:
'Het hele verhaal is online te lezen in ProDarts magazine'
|
|
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 17-02-2010, 18:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat van die banner op Co zijn shirt, dat kan er wel komen, want Co ''zit'' toch ook in dat blad? Of heb ik dat mis?
En sjef, hahaha, leuk idee hoor, die sluikreclame zinnetjes, . Maar ik denk niet dat Leo werkt voor een stel konijnen, die hebben dat meteen in de gaten. En als je dit in het geniep doet, dan vergooi je wellicht je kansen op normale medewerking/toestemming van sport 1. Leo zal dit inderdaad in overleg moeten doen. (dat snapt ie zelf ook wel)
Misschien kan in dit overleg ook worden besproken of dat het mogelijk is om videobeelden van sport 1 te gebruiken in het magazine. Of toestemming door te linken naar bv wedstrijden die je kan vinden op de sbs6 site. (oude wk's en dergelijke potjes)
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het idee om bonusjes te geven aan mensen die mensen aan geven mij ook niet al te goed lijkt. Omdat je dan ''vals'' spelers gaat krijgen. En het zo je database van leden enorm vervuild. Deze wil je zo zuiver mogelijk houden natuurlijk.
Misschien is het mogelijk om de NDB als sponsor te krijgen. Dat hoeft dan niet voor geld te zijn. Bv ze krijgen 1 pagina voor reclamedoeleinden, en in hun nieuwsbrieven of ledenblaadje richting de leden (ik neem aan dat er een dergelijk medium bestaat) besteden zij wat aandacht aan het magazine.
Je kan een mailingsronde houden. Alle shops, websites profspelers, die stuur je een brief waarin je aandacht vraagt voor het magazine. Maak er een email van, dan kost het niks. Hierin vraag je geheel vrijblijvend of dat hun een banner of een link naar het magazine willen plaatsen op hun site. Zeg meteen dat ze er niks voor krijgen. Voor niks gaat de zon op, echter bij grote aantallen uitgaande brieven, kan je toch een behoorlijk resultaat boeken. Bv, je verstuurt 200 brieven, er reageren er 10 positief. Heb je 10 gratis uithangborden.
Je moet de brief uiteraard een sausje geven die goed aan komt bij de websitehouders. En als je dit wilt, kan je ook nog aanbieden dat als ze je banner plaatsen, jullie ook een pagina vrij houden voor banners van deze shops. Kost niks, ja, een brief en wat klikjes. En wie weet wat het op leverd.
Dit bericht is gewijzigd op 17-02 18:45.
|
|
|
|
Zelf spelen in de premier league? Ga naar www.dartproleague.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Abenji
|
Geplaatst op 11-03-2010, 19:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-03-2010, 09:51 weggooier schreef:
Met dank aan Raymond van Barneveld, die gisteren al zijn Hyves vrienden een bericht over ons magazine heeft gestuurd, zitten we nu op 1.000 lezers! Raymond, bedankt en nieuwe lezers, welkom.
|
Als jullie op deze manier meerdere darters deze kant op kunnen bewegen gaat het opschieten! Is een banner in het hyves netwerk misschien nog een idee? Wellicht kunnen de hyvers van hier het blad ook neerzetten als tip op de eigen hyves-pagina
Dit bericht is gewijzigd op 11-03 19:42.
|
|
|
|
Darts is my religion and Ally Pally my church...Laatste nieuws?...www.dartfreakz.nl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|