|
|
|
|
|
|
|
Wiedezoeper
|
Geplaatst op 09-02-2010, 11:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hulde! Leo (en de rest) Prima werk! Dit is wat ik zoek in een magazin. Geen gezeik en gezever over oude items, eerlijke vragen en passende antwoorden. Ik kijk nu al uit naar de volgende, is iedere maand niet haalbaar? Als jullie in de volgende aandacht besteden aan de Dutch Open is het tenslotte alweer 1,5mnd geleden dat ie geweest is. Dat Fitton zo eerlijk reageerde joh, hadden jullie hem dronken gevoerd? Door de telefoon??????
Dit bericht is gewijzigd op 09-02 11:10.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik heb een geheugen als eenuuuuh....zo'n ding met gaatjes |
|
|
weggooier
|
Geplaatst op 09-02-2010, 11:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hartelijk dank voor de reakties. Ook in Veldhoven een aantal mensen gesproken die zeer te spreken waren (???) over ons eerste nummer. Ik zou zeggen; hoort, zegt het voort. Er hebben zich inmiddels een paar honderd mensen geregistreerd, en hoewel we daar erg blij mee zijn, wordt het pas echt interessant (met name voor adverteerders, die bepalend zijn voor de verdere voortgang en ontwikkeling van het blad) als we een paar duizend lezers hebben. Wellicht dat we in de toekomst dan zelfs eens per maand kunnen uitkomen.
|
|
|
|
www.prodartsmagazine.nl |
|
|
|
|
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 09-02-2010, 12:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-02-2010, 11:40 weggooier schreef:
Hartelijk dank voor de reakties. Ook in Veldhoven een aantal mensen gesproken die zeer te spreken waren (???) over ons eerste nummer. Ik zou zeggen; hoort, zegt het voort. Er hebben zich inmiddels een paar honderd mensen geregistreerd, en hoewel we daar erg blij mee zijn, wordt het pas echt interessant (met name voor adverteerders, die bepalend zijn voor de verdere voortgang en ontwikkeling van het blad) als we een paar duizend lezers hebben. Wellicht dat we in de toekomst dan zelfs eens per maand kunnen uitkomen.
|
Als iedere darter nu eens zijn hyves gebruikt om die url door te geven moet het lukken
|
|
|
|
http://www.e-m-d-dartshop.nl |
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 09-02-2010, 13:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-02-2010, 11:40 weggooier schreef:
Ik zou zeggen; hoort, zegt het voort. Er hebben zich inmiddels een paar honderd mensen geregistreerd, en hoewel we daar erg blij mee zijn, wordt het pas echt interessant (met name voor adverteerders, die bepalend zijn voor de verdere voortgang en ontwikkeling van het blad) als we een paar duizend lezers hebben. Wellicht dat we in de toekomst dan zelfs eens per maand kunnen uitkomen.
|
Heb meteen een topic gestart bij site dartsbond en kenbaar gemaakt dat Pro Darts Magazine gestart is met daarbij natuurlijk het internetadres. Als alle lezers hier dat nu doen bij haar/ zijn dartsbond, dan is er een groot bereik en dat zal zeker leiden tot veel aanmeldingen!
Tevens heb ik het op onze eigen site vermeld.
@ Weggooier
Even aan Co vragen of hij er voor zorg kan dragen dat er op zijn nieuwe site bij links ook een link naar het magazine komt + logo op hoofdpagina van zijn site. Zou je ook aan andere topdarters kunnen vragen!
Dit bericht is gewijzigd op 09-02 13:08.
|
|
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
|
|
thedoctor46
|
Geplaatst op 09-02-2010, 22:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@ Weggooier
Hoi Leo, voor de dartsliefhebber echt een leuk blad om te lezen, zoals het vraaggesprek met Darryl Fitton en Martin Adams. Ook de achtergrond verhalen en belevenissen van Co Jacques en jijzelf zijn leuk om te lezen.
Ik weet niet in hoeverre jullie dit al gedaan hebben, maar een paar ideeen om Pro darts bekender te maken:
- Een Pro darts magazine hyve opzetten. - Een Pro darts Twitter pagina opzetten (waarbij je bijvoorbeeld nieuwe nummers kan aankondigen. Ook kun je bijvoorbeeld Sport 1 uitzendingen aankondigen) Door een Pro Darts Twitter pagina wordt jullie magazine wat bekender.
Denk dat je op deze manier toch alweer tenminste honderd lezers extra trekt.
Dit bericht is gewijzigd op 09-02 22:57.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weggooier
|
Geplaatst op 10-02-2010, 14:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-02-2010, 13:16 nighthawke schreef:
[...]
Heb de url al op darteninfriesland.nl/forum en dogd.nl/forum neergezet en een aantal via hyves laten weten dat het online blad uit is
|
Sjefke schreef: Heb meteen een topic gestart bij site dartsbond en kenbaar gemaakt dat Pro Darts Magazine gestart is met daarbij natuurlijk het internetadres. Als alle lezers hier dat nu doen bij haar/ zijn dartsbond, dan is er een groot bereik en dat zal zeker leiden tot veel aanmeldingen!
Te gek om te lezen dat jullie meewerken om het magazine meer bekendheid te geven. Top!
Dit bericht is gewijzigd op 10-02 14:20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weggooier
|
Geplaatst op 17-02-2010, 09:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mmm. We zijn bijna 2 weken online en tot nu toe hebben we ongeveer 600 geregistreerde lezers. Ik vind dat enigszins tegenvallen. Nederland heeft 40.000 actieve darters en een paar honderd duizend fans. Het blad is GRATIS en dan vallen die 600 lezers erg tegen. Het kan zijn dat er in Nederland geen behoefte bestaat aan een darts magazine. Mmm.
Als iemand nog een briljant idee heeft om richting de 5.000 lezers te komen, dan hoor ik het graag.
Dit bericht is gewijzigd op 17-02 09:47.
|
|
|
|
|
|
Rve180
|
Geplaatst op 17-02-2010, 09:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-02-2010, 09:46 weggooier schreef:
Mmm. We zijn bijna 2 weken online en tot nu toe hebben we ongeveer 600 geregistreerde lezers. Ik vind dat enigszins tegenvallen. Nederland heeft 40.000 actieve darters en een paar honderd duizend fans. Het blad is GRATIS en dan vallen die 600 lezers erg tegen. Het kan zijn dat er in Nederland geen behoefte bestaat aan een darts magazine. Mmm.
Als iemand nog een briljant idee heeft om richting de 5.000 lezers te komen, dan hoor ik het graag.
|
Marketing Als je wil kan ik wel wat tips geven, doe dat ff via een prive bericht dan!
Dit bericht is gewijzigd op 17-02 09:52.
|
|
|
|
www.gratisfruitmachines.com |
|
|
dartty
|
Geplaatst op 17-02-2010, 12:28 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
600 geregistreerden lijken niet slecht tot veel voor een termijn van twee weken. Maar dat is dus niet zo (?). Ik zou zeggen geduld geduld geduld (maar hier zullen jullie niet veel aan hebben). En nog meer bekendheid aan dit magazine geven via internet, verenigingen enz…enz…Het blad is nog heel jong en moet nog groeien qua bekendheid. Denk dat heel veel darters/dartliefhebbers nog niet van het bestaan afweten van dit blad. Met het aantal darters/dartliefhebbers in ons land zou er toch genoeg behoefte moeten zijn aan zo’n leuk gratis blad lijkt mij om daarmee op duizenden lezers te komen? Ik denk dat jullie de 5000 (of meer) wel kunnen halen maar dit zal wat meer tijd nodig hebben
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 17-02-2010, 15:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het magazine is natuurlijk om je vingers bij af te likken. Proficiat hiervoor.
En ja, het is heel moeilijk om te starten, maar ik denk dat als een dartsfan de site eenmaal heeft gevonden, hij hem zo zijn favorieten in smijt. De site heeft zoveel potentie, niet op de laatste plaats omdat het gratis is.
Dus nu zorgen dat ze erop komen, maar je vraagt nog al wat. 4400 man wil je nog vangen, en waarschijnlijk moet je dit target halen voor een bepaalde tijd.
Ik denk dat de allersimpelste manier om snel nieuwe leden te genereren een prijsvraag is. Dit kost altijd wat geld, maar als je het slim speelt, kost je dit enkel en alleen wat tijd, energie en verzendkosten. Ga lobby-en langs de spelers voor shirtjes, flightpakketjes, oude darts, borden met handtekeningen, posters enzovoorts. Of wellicht wil een sponsor wel een prijs beschikbaar stellen. Hang er een prijsvraag aan, zet het op de site, en ik denk dat je dit zeker nieuwe leden op leverd.
ps. nog een verzoek. Geen prijsvraag in de trent van:'''welke darter wordt hier bedoeld?'' met er onder een grote foto met een Wolf.

Dit bericht is gewijzigd op 17-02 15:43.
|
|
|
|
Zelf spelen in de premier league? Ga naar www.dartproleague.com |
|
|
|
|
|