stone-island Geplaatst op 02-01-2010, 21:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heb vroeger nog in brugge darts gespeeld maar door omstandigheden dit moeten stoppen. Intussen is er veel in de regio veranderd en vroeg ik mij af of er nog clubs of een federatie bestaat die in die regio actief is. bedoel dan regio brugge.Vroeger had je daar een brugse federatie maar die bestaat niet meer. Vroeg me af of er nog clubs of spelers zijn in brugge en zo ja welke federaties er nog zijn. alvast bedankt

meld dit bericht aan een moderator

Gold hedgehog 180 Geplaatst op 04-01-2010, 12:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vrees dat je moet gewoon vlaamse dartbond vragen of Nationale dartbond vragen weet ik niet zo ... die Belgen hebben geen zin om nog wat te doen! Maar goed .. ik wens jou veel succes met iedere cafes afgaan en vragen!  

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
puzy Geplaatst op 10-02-2010, 15:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

of er in bugge nog cafe'ploegen zijn weet ik niet;ik weet wel dat er op vrijdag in west vlaanderen er een competitie  word gegooid ,die in handen is van de harelbeekse dartsbond, mss moet je daar eens luisteren, waar er een team is in je buurt;ik wens je alvast veel geluk toe
ps ;ik ken west vlamingen die op vrijdag adf speelt(aalst dartsverbond) ;oa stefan deprez  denk dat hij nog in brugge woont, mss weet hij meer ???stefan zit op facebook ..wie weet  kun je er iets mee doen he'

Stalscu Geplaatst op 10-02-2010, 16:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Club Brugge?

Hup NAC!