|
qwerty
|
Geplaatst op 29-12-2009, 23:08 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Uitslag darts.nu ledenonderzoek naar de meest favoriete, sympathieke en irritante spelers!
Top 10 favoriet:
1. Raymond van Barneveld (61) 2. Co Stompe (39) 3. Phil Taylor (31)
4. Gary Anderson (22) 5. Simon Whitlock (20) 6. Tony O'Shea (19) 7. Jelle Klaasen (18) 8. Darryl Fitton (14) 9. Michael van Gerwen (12) 10. John Part (11)
Top 10 symphatiek:
1. Co Stompe (55) 2. Gary Anderson (30) 3. Tony O'Shea (25)
4. Dennis Priestley (23) 5. Ronnie Baxter (22) 6. Simon Whitlock (19) 7. Raymond van Barneveld (16) 8. Jelle Klaasen (16) 9. Darryl Fitton (15) 10. Andy Fordham/Gary Robson (10)
Top 10 irritant:
1. Kirk Shepherd (36) 2. James Wade (30) 3. Steve Hine (26)
4. Mervyn King (23) 5. Raymond van Barneveld (21) 6. Andy Jenkins (20) 7. Kevin Painter (19) 8. Phil Taylor/Martin Adams/Mensur Suljovic (18)
Wie zijn jouw meest favoriete/symphatieke/irritante darters?
es kijken wie je favoriete, symphatiekste, irritantste is.. je nummer 1 krijgt 5 punten, nummer 2 voor 4 punten etc.. en dan gaan we kijken wie de winnaars van darts.nu zijn 
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 11-01 20:05.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong |
|
|
qwerty
|
Geplaatst op 29-12-2009, 23:19 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Favoriet:
1. John Part 2. Colin Lloyd 3. Tony O'Shea 4. Simon Whitlock 5. Co Stompé
Symphatiek:
1. Dennis Priestley 2. Colin Lloyd 3. Tony O'Shea 4. Co Stompe 5. Simon Whitlock kleine wijziging, was Whitlock compleet vergeten (tnx ptp) Adams daardoor net buiten m'n top-5
Irritant:
1. Kirk Shepherd 2. Tony Eccles 3. Kevin Painter 4. Brian Woods 5. Adrian Lewis
Dit bericht is gewijzigd op 03-01 00:39.
|
|
|
|
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong |
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 29-12-2009, 23:51 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Favoriete spelers: 1. Gary Anderson 2. Darryl Fitton 3. Raymond van Barneveld 4. Phil Taylor 5. Andy Hamilton
Sympathiekste spelers: 1. Gary Anderson 2. Co Stompe 3. Darryl Fitton 4. John Boy Walton 5. Dennis Priestley
Irritantste spelers: 1. Andy Jenkins 2. Steve Hine 3. Paul Nicholson 4. Kirk Shepherd 5. Mensur Suljovic 6.James Wade 7.Wayne Mardle
Jammer dat ik bij de irritantste maar 5 kan opnoemen
Dit bericht is gewijzigd op 30-12 02:23.
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 29-12-2009, 23:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb 5 ex aequo nummers 1.
In alfabetische volgorde om geen enkel onderscheid te maken:
- Barney - Co - Jelle - Michael - Vincent
Ik moet hierbij vermelden dat elke oranje klant in deze lijst hoort. Al staat let'straindarts te speren tegen een niet Nederlander, dan nog ben ik ter allen tijden fanatiek supporter. Sterker nog, ik vind spelers die het tegen ons op nemen tijdelijk zeer onsympathiek.
Ik kan oranje nederlagen niet verkroppen, het is niet anders. Alles wat oranje is staat bij mij op nummer 1.
Symphatiek
1. Co Stompe 2. Andy Fordham 3. Jelle Klaasen 4. Whitlock 5. Terry Jenkins
Irritant
1. Ritchie Burnett dat irritante gespring van hem na een uitgooi. 2. Phil Taylor irritant goed 3. die gast die zichzelf ''the X-factor'' noemde 4. die koekenbakker 5. Brian woods ik vind zijn stijl afschuwelijk.
meest getalenteerd
1. Raymond van Barneveld 2. Michael van Gerwen 3. Simon Whitlock 4. Paul Nicholson 5. Phil Taylor
Dit bericht is gewijzigd op 06-01 03:11.
|
|
|
|
Hup NAC! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 30-12-2009, 00:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ha leuk...rijtjes.
Favoriete spelers:
1. Phil Taylor 2. Raymond van Barneveld Hier twijfelde ik ernstig wie ik op 1 zou zetten. Ik kies toch voor Taylor vanwege zijn magische onaantastbaarheid die eigenlijk nooit doorbroken mag worden. Toch zie ik Van Barneveld ook heel graag weer eens winnen van Taylor. 3. Colin Lloyd 4. Jelle Klaasen 5. Co Stompe
Sympathiekste spelers:
1. Jelle Klaasen 2. Simon Whitlock 3. Ronnie Baxter 4. Mark Webster 5. Tony O'Shea
edit: Lloyd verwijderd (valt qua uitstraling toch net buiten de top 5), Whitlock toegevoegd, volgorde veranderd.
Irritantste spelers:
1. Steve Hine 2. Paul Nicholson 3. Kirk Shepherd 4. Tony Eccles 5. Adrian Lewis Andy Jenkins en Wade hebben geluk, vallen net buiten de top 5
edit: Andy Jenkins verwijderd, Kirk Shepherd toegevoegd, volgorde enigszins gewijzigd.
Dit bericht is gewijzigd op 30-12 00:49.
|
|
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 30-12-2009, 01:00 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 30-12-2009, 00:51 Abenji schreef:
[...] Hij staat in mijn top 5 omdat je anderen ook wat moet gunnen. Na zoveel jaar is het met alle respect genoeg geweest. Ik vind het irritant dat finales voorspelbaar zijn. Ik wil de spanning op de toernooien terug.
|
Omdat die man zo goed is in zijn spel en zoveel discipline aan de dag legt voor zijn sport, gunt ie een ander niets en moet het nu genoeg geweest zijn?? Als anderen zijn voorbeeld opvolgen, zullen finales niet meer zo voorspelbaar zijn en zal de spanning terug zijn op toernooien
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
|
|
|
|