Abenji Geplaatst op 13-12-2009, 18:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Phil Taylor gaat door met darten tot hij 60 is en wil een record van 20 wereldtitels halen:

http://www.newsoftheworld.co.uk/spor...wer-switched-on-until-he-is-60.html

Daar zijn we dus voorlopig nog niet vanaf  

meld dit bericht aan een moderator

Darts is my religion and Ally Pally my church... 
Triple16 Geplaatst op 13-12-2009, 18:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

pffff, kan hij niet beter een echte uitdaging zoeken.... ga naar het wk schaken ofzo

This message will selfdestruct 
thepower1990 Geplaatst op 13-12-2009, 20:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ongelooflijk natuurlijk alleen je kunt je afvragen of Taylor ook echt zo goed blijft tot zijn 60e. Ik sluit bij deze man niks uit het zou maar zo kunnen dat een 60 jarige Taylor nog steeds de PDC domineert alleen denk ik wel dat als de tijd vat krijgt op Taylor en hij niet meer in staat is om zijn hoge standaard te gooien hij ook heel snel zal stoppen want ik geloof niet dat Taylor tot zijn 60e blijft doorgooien als hij zelf weet dat hij nooit meer op zijn huidige topniveau zal kunnen komen.
Verder natuurlijk niks dan respect voor deze man en die 20 wereldtitels zou ik maar zeker niet uitsluiten bij The Power.  

Checker Geplaatst op 13-12-2009, 20:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 13-12-2009, 18:46 Triple16 schreef:
pffff, kan hij niet beter een echte uitdaging zoeken.... ga naar het wk schaken ofzo

Hij is ook een erg goede pokerspeler...

Mr. Showtime!! 
Abenji Geplaatst op 13-12-2009, 21:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vraag me stilletjes wel af wat zijn volgende doel wordt...een nieuw record aan prijzengeld? Meer toernooien per jaar winnen? We weten iig wie er de komende tijd met het bot vandoor gaat...en dat er nog vele eenzige finales zullen volgen  

philthepower Geplaatst op 13-12-2009, 21:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het weer zo'n Taylor-uitspraak. Beetje arrogant om al over 20 titels te spreken als je er 'pas' 14 hebt.

Ik vind het wel goed dat hij maar naar verbeteringen blijft zoeken. Nu ook weer met die diëtiste. Het is in elk geval wel een wake-up call voor de concurrentie. Ze weten nu dat Taylor niet voornemens is om op korte termijn te stoppen en dat hij blijft investeren in zijn carrière. Als je als Wade, Barney of Anderson nu nog thuis op de bank gaat zitten denken dat het allemaal wel aan komt waaien, dan mag je ook nooit meer klagen dat Taylor alles wint.

Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit 
Bazza Geplaatst op 13-12-2009, 21:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

volgens mij sowieso 15 titels!
het enige wat ik hier op kan zeggen is dat raaymond beter kan stoppen want die wil er toch niet meer voor doen!

---BAZZA--- 
thepower1990 Geplaatst op 13-12-2009, 22:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Is een beetje kort door de bocht. Ik denk dat Raymond nu echt wel flink aan het trainen is voor het WK alleen moet hij bepaalde dingen in zijn hoofd op een rijtje proberen te krijgen. Gewoon 1 soort dart kiezen en daar niet meer van afwijken en al helemaal niet middenin een toernooi. Voor mij zijn nog steeds de pijlen waarmee hij vorig jaar gooide op het WK de beste setup voor hem alleen zal dat dit jaar moeilijk worden gezien zijn sponsor.
Verder lijkt het me verstandig dat we zo vlak voor het WK eens als 1 man achter Nederlands beste darter gaan staan want in mijn ogen blijft hij samen met Wade en Anderson de enige die Taylor van een 15e wereldtitel af kan houden.

philthepower Geplaatst op 13-12-2009, 23:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 13-12-2009, 22:41 thepower1990 schreef:

Verder lijkt het me verstandig dat we zo vlak voor het WK eens als 1 man achter Nederlands beste darter gaan staan[...]

Wat mij betreft de uitspraak van de dag.
Helemaal mee eens.  

dartty Geplaatst op 13-12-2009, 23:23 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Doorgaan tot zijn 60ste. Ach, waarom niet? Hij is nu pas 49. We kennen darters/ex-darters op wat "oudere" leeftijd z.a. Bob Anderson, Bobby George, Dennis Priestley enz... die het niet slecht doen/deden en ook heel lang nog doorgaan/zijn doorgegaan.
Phil Taylor heeft dus nog 10 jaar ongeveer om zijn doel te bereiken. Als...(let wel ALS) de situatie in PDC dartsland binnen nu en 10 jaar zo blijft zoals het nu is met een bijna onverslaanbare Taylor, kunnen die 6 titels er makkelijk bij en zie ik de teller van Taylor wel op 20 wereldtitels komen

Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." 
qwerty Geplaatst op 13-12-2009, 23:25 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik denk ook wel dat ie z'n doel gaat halen.

The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong 
philthepower Geplaatst op 13-12-2009, 23:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb m'n twijfels.

Zul je net zien dat ie z'n doel op z'n 55e al gehaald heeft en het bijstelt naar 25 titels.  

qwerty Geplaatst op 13-12-2009, 23:37 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

hahaha!! Ja, daar zie ik 'm ook wel voor aan!

The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong 
dartty Geplaatst op 13-12-2009, 23:43 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 13-12-2009, 23:29 philthepower schreef:

Ik heb m'n twijfels.

Waarom twijfel je?

Op 13-12-2009, 23:29 philthepower schreef:

Zul je net zien dat ie z'n doel op z'n 55e al gehaald heeft en het bijstelt naar 25 titels.  

Of zijn teller op zijn 60ste op pas 19 staat en hij dan nog een jaar door gaat

Stalscu Geplaatst op 14-12-2009, 13:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De grote Taylor show is begonnen. Deze uitspraak is natuurlijk niet toevallig net voor het WK. Dit is psychologische oorlogsvoering.

Voor zover de moed al niet in de schoenen is gezonken, dan is dat het wel na deze uitspraak. Hij laat iedereen weten: die titel wordt van mij. En niemand die daar wat aan kan doen.

Laat je niet gek maken, pleur die 1ste 3 dubbels in 1 keer er in, en hij gaat choken.

KOMAAN!!!!!!!

Dit bericht is gewijzigd op 14-12 13:40.

Hup NAC! 
philthepower Geplaatst op 14-12-2009, 15:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 13-12-2009, 23:43 dartty schreef:
[...]

Waarom twijfel je?

Hij is al 49 en dan nog 5 of 6 titels erbij?...ik weet het niet. Hij zal het komend WK nog best winnen (al moet ik het eerst nog wel zien gebeuren, heb altijd nog het idee dat Wade of Anderson een keer het vuur uit z'n sloffen gaat gooien tegen Taylor) en misschien volgend jaar ook, maar dan heeft ie er nog steeds niet zomaar 20.
Ondertussen wordt de concurrentie sterker en worden nieuwe standaarden gezet.
Je kan bij Taylor nooit zeggen dat het niet kan, maar ik moet het nog zien gebeuren.

Op 13-12-2009, 23:43 dartty schreef:
[...]
Of zijn teller op zijn 60ste op pas 19 staat en hij dan nog een jaar door gaat

Hahaha.

Fred raket Geplaatst op 15-12-2009, 09:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik had gehoopt dat dit zijn laatste was, dan hadden we eindelijk kunnen zien wat er gepresteerd word zonder Phil.

Misschien was het wel helemaal ingezakt, en is Phil het trekpaard van het hoge niveau.

Never change a winning dart. 
Wiedezoeper Geplaatst op 15-12-2009, 11:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zijn concurrentie zie ik nu zuchten en steunen: "Pfff we zijn nog lang niet van hem af!"

Stel dat hij op 19 blijft steken en jaar na jaar de 20e maar niet haalt. Dit interview van
2009 hangt al jaren naast het bord en Phil raakt gefrustreerder en gefrustreerder. Dietiste en psychologe (natuurlijk allemaal jonge dames) mogen vanaf 2018 ook naast het bord zitten. Leo en Jaques zijn al 15 jaar caller op, dit sinds 2012 samengevoegde WK, ze hebben alle engelstalige callers er met behulp van Phil uitgewerkt. (Bij het samengaan wou Fitzmaurice een callerplaats afdwingen voor de komende 20 jaar). Dan maar een regel dat er helemaal geen engelsen meer callen heeft de combi Barry/Phil toen bedacht.
Maar goed de 20ste wil maar niet komen, om de concurrentie af te leiden mogen de dames nu geheel naakt naast de baan staan. Behalve een kwijlende Terry heeft dit verder voor Phil geen voordeel opgeleverd. "Het lijkt wel of ze er bij de anderen nog strakker ingaan" zuchtte The Power moedeloos.
Dan het jaar 2035 Phil moet het podium op getild worden en loopt met rollator, de ocheys zijn al jaren afgeschaft. Het wk is gedevalueerd tot 1 partij, de beste darter van de laatste 45 jaar tegen een kwalifier, deze mag, nadat hij12 toernooien heeft afgelopen en dan als winnaar uiit de bus komt, het tegen Phil opnemen. Het zal jullie niet verbazen; de grijzende James Wade is zijn tegenstander. Na de gebruikelijke buiging en het kussen van de voeten van Phil kan de partij van start. Een gelijk opgaande strijd, tot en met het laatste leg. Phill zet hem weg op tops en James staat op 167, tegenstanders mogen hem niet meer op 170 zetten, ja het mag wel maar dan moeten ze met dubbelBull beginnen, alleen Phil kan uit op 170.
James legt aan T20, T19 en dan de twijfel, hoe lang gaat dit nog door??? Raken we ooit van deze man verlost? Stel ik mis...stel ik raak??? Houdt Phil zich aan zijn woord om te stoppen. James gooit...een sierlijke boog...de pijl verdwijnt precies in het oogje van...de camera. Phil kijkt lachend naar James snapt de geste en gooit de eerste pijl in de camera, de 2e D10  en na 15 beurten de laatste in D1. De dartswereld heeft er een legende bij! 20 keer! Nog nooit vertoond! v Barneveld kijkt glimlachend vanaf de Maladiven toe (hij is jaren geleden al uitgekocht door Phil(na een telefoontje met Ingrid Paul) en heeft nu een rustig miljonairsleventje) In zijn laatste interview zegt Phil steunend en rochelend: Ik had deze uitspraak in 2009 nooit moeten doen!

Dit bericht is gewijzigd op 15-12 11:54.

Ik heb een geheugen als eenuuuuh....zo'n ding met gaatjes 
dartty Geplaatst op 15-12-2009, 11:53 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 15-12-2009, 11:45 Wiedezoeper schreef:

Phil's toekomstverhaal

Hahaha LOL!    

Pope Geplaatst op 05-02-2010, 12:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

En hij gaat het nog halen ook!

Abenji Geplaatst op 05-02-2010, 22:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-02-2010, 12:53 Pope schreef:
En hij gaat het nog halen ook!

Dat zou ik niet te hard roepen. Je merkt toch dat diverse spelers dichterbij kruipen. Het wordt minder makkelijk, en de eerste doelstelling, alle tv toernooien dit jaar kan hij niet behalen. Ik benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.

ratm Geplaatst op 05-02-2010, 23:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-02-2010, 22:11 Abenji schreef:
[...]
Dat zou ik niet te hard roepen. Je merkt toch dat diverse spelers dichterbij kruipen. Het wordt minder makkelijk, en de eerste doelstelling, alle tv toernooien dit jaar kan hij niet behalen. Ik benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.

Waarschijnlijk verliest hij in de PL nog eens een wedstrijd, maakt zich vervolgens kwaad en laat iedereen weer mijlen ver achter zich
De gemiddeldes waren de laatste tijd al iets minder dan een jaar geleden, kwestie van motivatie denk ik, ging te makkelijk. Door een paar tegenslagen raakt hij alleen maar meer gemotiveerd.

Maar toch, aan de ene kant is de uitspraak wat arrogant, aan de andere kant juist erg bescheiden; hij gaat er blijkbaar van uit dat de komende tien jaar zijn minst succesvolle 10 jaren zullen worden!

Ik denk dat hij er wel toe in staat is, hij laat ook de "nieuwe" toppers telkens ver achter zich. Steeds komen er nieuwe uitdagers en steeds is er hoop en steeds blijft hij nummer 1. Ik vraag me alleen af of hij het nog tien jaar kan volhouden om bij met name langere potten geconcentreerd te blijven. Maar al met al denk ik dat het hem net wel zal lukken.

Sjefke Geplaatst op 05-02-2010, 23:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kennelijk zijn jullie het moment vergeten dat hij wilde stoppen met alcohol. Van mij mag hij het weer proberen. Voor de kijker krijgen we dan weer meer spannende momenten. Lastige is dat hij dan weer terugkeert op 'oude patroon' en trainigsduur weer verhoogd, maar dan hebben we in ieder geval weer het gevoel dat hij van zijn troon valt...........duurt alleen niet zo lang, voorspel ik.

If the darts be with you, you got THE POWER! 
Ninedart Geplaatst op 09-02-2010, 14:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Van mij mag hij het halen, zie alleen liever een andere speler wk's winnen. Ik hoop op Anderson of Lewis bijvoorbeeld. Ook mervyn king mag wel eens een mooi wktje winnen.

Sjefke Geplaatst op 09-02-2010, 15:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 14:29 Ninedart schreef:
Van mij mag hij het halen, zie alleen liever een andere speler wk's winnen. Ik hoop op Anderson of Lewis bijvoorbeeld. Ook mervyn king mag wel eens een mooi wktje winnen.

Zie liever een Nederlander het wk winnen.

If the darts be with you, you got THE POWER! 
2