Checker Geplaatst op 05-05-2006, 09:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vooral Colin en Raymond maakten er een feestje van!

Schitterende pot met veel 180ers en mooie hoge finishes!

Ik vind dat de terechte spelers (uiteindelijk...) bij de laatste 4 zitten.

meld dit bericht aan een moderator

Mr. Showtime!! 
Psycho76 Geplaatst op 05-05-2006, 09:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Raymond was inderdaad sterk bezig en dat doet alleen maar het beste vermoeden voor de toekomst! ;D Terug wat sportieve spanning binnen de PDC en dit kan darts alleen maar ten goede komen!

merte Geplaatst op 05-05-2006, 09:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

De uitslagen met gemiddelden van gisteravond

Lioyd-Van Barneveld 6-8
30,70 32,05

Manley-Baxter 3-8
28,90 28,80

Van Barneveld-Mardle 8-5
34,48 32,59

Taylor-Scholten 8-3
31,16 28,75

Baxter-Van Barneveld 2-8
33,79 34,78

Mardle-Lioyd 4-8
27,86 30,38

philthepower Geplaatst op 05-05-2006, 11:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-05-2006, 09:15 Checker schreef:

Vooral Colin en Raymond maakten er een feestje van!

Schitterende pot met veel 180ers en mooie hoge finishes!

Inderdaad, dat was de mooiste partij. Gelijkspel was ook terechter geweest, maar Colin miste de 100+ finish met de laaste pijl en Raymond ging er met de punten vandoor. Leuk ook, die interactie tussen de twee. Colin is al een paar keer flink afgedroogd door Raymond en er stond behoorlijk wat op het spel voor hem, maar dan kan hij toch gewoon genieten van zo'n partij. Mooi om te zien.

En Raymond...tja...wat is die veranderd zeg. Ongelofelijk. Bijna onherkenbaar. Ik heb hem in jaren bij de BDO niet zo zien lachen als in een paar maanden PDC. Tuurlijk loopt het fantastisch nu, maar bij de BDO heeft hij ook zo'n periode gehad en toen was hij veel serieuzer. Je ziet hem dingen doen die hij eerst nooit deed, bij de opkomst, respect tonen voor zijn tegenstander, ook na de partij niet meteen van het podium stormen. Een verademing om te zien, echt.

Klasse van Raymond dat hij gewoon alle partijen nog wilde winnen en dat ook gedaan heeft. En met prachtige gemiddelden. De manier waarop Lloyd 132 uitgooide in de laatste leg tegen Mardle was echt briljant. Twee keer dubbele bull, ik kan me zo snel niet herinneren dat ik zo ooit iemand heb zien finishen.

Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit 
Fred raket Geplaatst op 05-05-2006, 16:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-05-2006, 11:08 philthepower schreef:

[...]

De manier waarop Lloyd 132 uitgooide in de laatste leg tegen Mardle was echt briljant. Twee keer dubbele bull, ik kan me zo snel niet herinneren dat ik zo ooit iemand heb zien finishen.

Ofnie die Colin kan er ook wat van hij is niet voor niets No1 ;D

Never change a winning dart. 
Kazuya17 Geplaatst op 05-05-2006, 18:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

omdat ie meer toernooien afgaat is die nr1 anders was taylor gewoon e nr 1 8)

Fred raket Geplaatst op 05-05-2006, 19:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-05-2006, 18:24 Kazuya17 schreef:

omdat ie meer toernooien afgaat is die nr1 anders was taylor gewoon e nr 1 8)

Taylor gaat alleen belangrijke toernooien af

Never change a winning dart. 
Dtsk Geplaatst op 06-05-2006, 01:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

dit alles heeft met zijn leeftijd te maken en wat dacht je van zijn status hij hoeft zich niet meer te bewijzen en toch flikt hij het weer om zijn concentratie te vinden jaar in en jaar uit, nu barneveld erbij is gekomen is het voor taylor natuurlijk ook een opsteker

doe het maar na 8 jaar achter elkaar een grote wk winnen, dan verliest hij een wk partij tegen john part en dan wint hij gewoon weer achter elkaar zijn wk titels, ik doe het hem niet na

qwerty Geplaatst op 07-05-2006, 00:51 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 05-05-2006, 11:08 philthepower schreef:

De manier waarop Lloyd 132 uitgooide in de laatste leg tegen Mardle was echt briljant. Twee keer dubbele bull, ik kan me zo snel niet herinneren dat ik zo ooit iemand heb zien finishen.

John Part heeft er ook een handje van, hij was de eerste die 132 op die manier uit zag gooien, en vandaag bijna Whitlock nog! 't Blijft de mooiste finish vind ik.

The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong 
Rayb Geplaatst op 07-05-2006, 01:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie zegt dat dit zo bedoeld is?

132 is altijd op de bull gooien.

Gooi je single bull dan gooi je T19 voor dubbele bull.

Komt ie in de dubbele bull terecht dan kom je op 82 wat ook altijd op de bull gooien is.
Je gooit de Dubbele Bull er nog bij en de D16, niks brilliants aan toch?

Alleen de uitvoering is altijd erg leuk om te zien

qwerty Geplaatst op 07-05-2006, 01:22 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Veel spelers gaan voor Bull-T14-D20, meer raakvlak, dus theoretisch meer kans om uit te gooien. De bullseye is nogal klein, zeker als daar al een pijltje inzit.

Dtsk Geplaatst op 07-05-2006, 01:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

maar bull beginnen blijft een risico en daarbij heb ik het niet zo met bull gebruiken tenzij het echt moet, bij 132 ga ik meestal voor t20 t12 d18 maar als je goed bent in bull gooien dan is het geen probleem natuurlijk maar het blijft wel een risico

Passie Geplaatst op 16-05-2006, 16:10 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dit dartsevenement is al een paar maanden bezig en via Sport1 kan ik al deze geweldige wedstrijden volgen. Er hebben hele mooie wedstrijden plaatsgevonden en de 9-darter van van Barneveld verkies ik toch boven de 7-7 gelijkspel tegen Phil 'the power' Taylor.

Premier League Darts 2006 begint langzaam op z'n einde te lopen. Er zullen alleen nog halve finales plaatsvinden en uiteraard ook de finale.

De volgende halve finales zullen worden gespeeld:

Raymond van Barneveld - Roland Scholten
Phil Taylor - Colin Lloyd

Wie zullen zich plaatsen voor de finale? (retorische vraag lijkt me )

Ik gok op Van Barneveld en Taylor

bolke666 Geplaatst op 16-05-2006, 17:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nadat ik Taylor deze week heb zien gooien weet ik dat nog niet zo zeker.
Natuurlijk is het anders, maar ik vermoed dat als het gevoel er is dat hij te pakken is het moeilijk voor hem kan gaan worden.

als ik half zo goed zou zijn als in sommige dromen.......... 
Gold hedgehog 180 Geplaatst op 16-05-2006, 18:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Halve finale en finale zal wel op een finaledag dus trouwens op 2e pinksterdag op Sport1 te zien!

Barney moet tegen Tripod en The Power tegen Jaws in halve finale, dus waarschijnlijk finale tussen Barney en The Power.

Ik kijk al ernaar uit dat de potje darts wordt leuker, dat verwacht ik al zeker.

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
Stalscu Geplaatst op 16-05-2006, 18:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

He, Passie, kan jij sport 1 niet ff streamen dan?

Hup NAC! 
Passie Geplaatst op 16-05-2006, 23:36 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik begin daar niet aan, een kennis van mij heeft er hele nare gevolgen daarvoor ondervonden. Ik blijf liever buitenschot. Misschien ietwat egoistisch maar het is niet anders

Stalscu Geplaatst op 17-05-2006, 01:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Fair enough.

Hup NAC! 
Dtsk Geplaatst op 17-05-2006, 17:09 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

uiteraard Phil in de finale, phil zou denk ik gebrand zijn na die fantastische overwinning van The Wizard Of Ozzzzz op The Power

100% arjan Geplaatst op 29-05-2006, 21:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Taylor klopt Lloyd in de ene halve finale en Scholten klopt Van Barneveld. Finale later vanavond.

Winmau Geplaatst op 29-05-2006, 22:10 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Barneveld verloor met maar liefst 11-3 van Scholten.

Verrassend zeg ik zelf.

philthepower Geplaatst op 30-05-2006, 00:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Barney - Scholten 3-11: inderdaad zeer verrassend, hele sterke partij van Roland
Taylor - Lloyd 11-3: weer gaat Lloyd er hard af tegen Taylor
Scholten - Taylor 6-16: tot 4-4 een mooie wedstrijd, daarna helaas niet meer...

Leuk zo'n avondvullende uitzending van Sport1. Zelfs van 7 uur tot half 12. Het kan mij niet lang genoeg duren, dat darts .
Maar jezus zeg, je kan het ook overdrijven met ouwehoeren over darten. Tot op zekere hoogte zijn er best zinnige dingen over te vertellen, Co'tje kan dat ook prima, maar het is wel gewoon pijltjes gooien hoor...pfffffff..

Wel weer een leuk gesprek met Raymond. Lekker open en eerlijk en realistisch. Als ie zo blijft als nu dan is het een topgozer.
Waarom had Scholten nu weer zijn eigen opkomsttune, terwijl hij bij de IDL dat PDC-deuntje gebruikte? Beetje raar. Wil ie zijn eigen tune alleen bij de PDC gebruiken of zo?

Uhm...wat viel verder nog op? Leuke dames bij de opkomst!
Wederom goed commentaar van Jacques en Leo. Die mogen van mij al het darten blijven verslaan tot 2024. Daarna zien we wel weer verder.

Premier League volgend jaar naar 8 deelnemers en &earote;&earote;n avond in Nederland of Duitsland behoort tot de mogelijkheden. Ik zou dan voor Duitsland kiezen, want hoezeer het darten hier ook in de lift zit, het publiek wil helaas niet mee omhoog. Die Engelsen mogen dan luidruchtig zijn, maar er zit daar wel sfeer in de zaal en niet zo'n klein beetje ook. Daar kunnen wij nog veel van leren. In onze halflege zalen is er geen sfeer en als er een keer wat te horen is uit de zaal, dan is het geroep of gefluit om een speler te laten missen.

Om toch positief af te sluiten, graag mijn complimenten aan Sport1. Geen SMS-spelletjes, geen wedstrijden onderbreken voor een ander (dom) programma. Heerlijk! Ondanks het oeverloze gezwam toch fijn om te zien dat jullie de sport serieus nemen. Ach, en de analyses van Co zijn ook wel entertaining, dat verveelt niet zo gauw.

qwerty Geplaatst op 30-05-2006, 09:30 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ik denk dat Roland vooral even een sneer wou geven aan de BDO (Martin Fitzmaurice) Hij is het mislopen van de Embassy 2000 nog niet vergeten!

philthepower Geplaatst op 30-05-2006, 11:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-05-2006, 09:30 qwerty schreef:
Ik denk dat Roland vooral even een sneer wou geven aan de BDO (Martin Fitzmaurice) Hij is het mislopen van de Embassy 2000 nog niet vergeten!

Was dat niet logisch dan, aangezien hij in dat jaar is overgestapt?

Wie heeft eigenlijk dat Order of Merit systeem bedacht dat volgend jaar ingaat?
Zou dat een ideetje van Taylor zijn om weer de nummer 1 van de wereld te kunnen worden zonder veel toernooien te hoeven spelen?
Ik vind het maar een oneerlijk systeem. Als je een paar grote toernooien wint, dan hoef je het rest van het jaar geen toernooien meer te spelen om toch op de 1e plaats te kunnen blijven staan.
Ik neem ook aan dat zo'n World Series of Darts niet meetelt, want als je dat wint dan sta je gewoon een jaar lang op nr. 1 en hoef je verder geen toernooi meer te spelen.

Dit bericht is gewijzigd op 30-05 11:40.

Dtsk Geplaatst op 30-05-2006, 15:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

en niemand hoor je over phil en zijn ongeslagen reeksen in de holsten (H) (H)

1 ... 9 10 11 12 13