|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 04-01-2010, 00:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
gefeliciteerd stalscu je hebt heel goed geluisterd naar poolengel.
tja Phil Taylor is altijd zo ouderwets die praat altijd hetzelfde na het winnen van WK.
Die finale van WK PDC is me nu wel prachtig en waardig genoeg om die andere WK PDC 2007 overtreffen maar het is wel spannend geweest tot 2-3 daarna is het al gelopen wedstrijd. Petjes af voor allebei!!!
Phil bedoelt zojuist boven 100 gemiddelde betekent dat je moet al vaker trainen en om hem verslaan doe je dat he! Knoop dat goed in je oren Barney!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 04-01-2010, 00:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-01-2010, 00:01 Sjefke schreef:
Mede topicvervuilers bedankt voor de leuke, grappige, informatieve, opbeurende, saaie berichten. Denk wel dat we een record hebben bereikt door zoveel berichten in 1 topic te plaatsen.
|
Inderdaad zeg. Het PDC WK heeft een nieuw record aan 180'ers (503 meen ik, al was daar wel een wedstrijd meer voor nodig (Barney-Webster) waarin 5x 180 werd gegooid, dus eigenlijk is verhoudingsgewijs vorig jaar nog het record) en wij hebben een nieuw record in de vorm van aantal pagina's in 1 topic (122 and still growing). Zo, dat was een lange zin.
Dit bericht is gewijzigd op 04-01 00:10.
|
|
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 04-01-2010, 00:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mensen allemaal bedankt. Ik heb pagina 1 t/m 100 zo'n beetje allemaal doorgelezen en ben daarna de draad een beetje kwijtgeraakt, maar het was mij een waar genoegen met jullie over dit WK te mogen praten.
Ik kijk nu alweer uit naar de Ladbrokes 2011, niet in de laatste plaats omdat Raymond dit gaat winnen. En dan wordt het: 6 times....CHAMPION OF THE WOOOOOOOORLD!!
Ciao!
|
|
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
|