|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twenty-six
|
Geplaatst op 11-01-2010, 13:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vond het maar een matige finale, ook al gingen er 8 van de 12 sets over 5 legs. Die Chisnall had de eerste set moeten pakken hij had een 2-0 voorsprong, in set 10 kwam hij ook 2-0 voor en wederom wint Adams die. Ondanks 55 legs presteerde Chisnall het om (hou je vast) 9(!) keer 180 te gooien en Adams kwam uit op het nooit meer te overtreffen aantal van 4 keer!
Ik vind het trouwens wel weinig wat die Chisnall krijgt als runner-up, dat moet toch 50,000 zijn? Of hebben ze bij de BDO niet zoveel geld en is armoede troef geworden na al die overgestapte?
Overigens zie ik Adams ook wel in de top 10 komen bij de PDC, als hij over zou zijn gestapt. Kijkend naar Wade, Van Barneveld, King, Mardle, Baxter... Thornton staat momenteel op 14, Van der Voort op 16 en Whitlock 17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Danman
|
Geplaatst op 11-01-2010, 14:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Finale was wel spannend, maar niet van het niveau wat we bij de PDC gewend zijn. Adams uiteindelijk wel de verdiende winnaar. Chisnall duwde vooral zijn laatse pijl naar beneden, was met finishen minder en nam m.i. te vaak te lang de tijd voor zijn 1e pijl en te weinig tijd voor zijn 3e. Wel mooi voor de toekomst.
Ik schrok ook van het prijzengeld voor Dave. 30.000 pond? Schandalig weinig. En voor een 9-darter zouden ze 52.000 pond hebben betaald. Vreemde verhouding... Maar dat geld houden ze weer lekker in de zak. Had ook niet anders verwacht.
|
|
|
|
Army-member... |
|
|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 20-01-2010, 20:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-01-2010, 19:18 puzy schreef:
wie was er het eerste weekend van de lakeside ook aanwezig??ginder in het potters international hotel, ben van belgie'' zaten enkele symphatieke nederlanders uit weert bij ons ,aan tafel 58 in de lakeside, kent ,iemand die??????laat anders maar weten, tof om terug te horen,grts
|
Dat zou wel kunnen en ik ken een paar gasten uit Weert! Ik zal info navragen bij mijn vriend die komt ook uit Weert dus ... je zal die gasten niet tegenkomen hier 
|
|
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|
|
|