|
Sjefke
|
Geplaatst op 29-09-2009, 09:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De anti-bestuur of pro-Helen mensen zijn zelf ook niet erg vlot. Er zijn diverse oproepen geweest om de krachten te bundelen en in actie te komen tegen eventueel wanbeleid van bestuur. Wellicht vergis ik mij en zijn ze op achtergrond druk bezig! Als ik iets had geweten wat het daglicht niet kan verdragen, dan had ik zeker iets op poten gezet.........
Het enige wat ik bemerk is bij zo'n oproep dat het erg lang stil is........
We moeten NDB niet zo aanvallen. Denk dat de PR-manager druk bezig is om camera's/ camera-mensen en journalisten in te schakelen om de WERELDKAMPIOENEN een grootschalig en warm onthaal te geven. De beelden zullen de Nederlandse huiskamer binnendringen en darts staat weer (al is het maar voor even) op de kaart. Een bloemenzee zal hun deel worden, hopelijk wordt er dit keer iets minder geld aan besteed, want dat kunen ze hard gebruiken bij dat ene toernooi. Hoe heet het ook al weer? Ehhhh......Bottom of Holland...... of zoiets........
Dit bericht is gewijzigd op 29-09 09:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
Marcelruiters
|
Geplaatst op 29-09-2009, 09:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-09-2009, 08:21 spa rood schreef:
[...]
Je constante interventies op deze manier worden behoorlijk irritant, Dartty. Natuurlijk vind ik hem geen sukkel en dat zeg ik ook. Alleen zijn reactie nu is onbegrijpelijk. Dus iets genuanceerder lezen graag.
Overigens wordt de overalltitel als belangsrijkste titel ervaren want met die titel kan een land zich wereldkampioen noemen en op grond van die titel krijg je de kampioensbeker en wordt je het volgende toernooi als de titelverdediger gepresenteerd. De darters zelf ervaren het ook zo. Verder lekker belangrijk want er wordt vanuit je eigen bond niet eens voldoende aandacht aan besteed. Ik heb het gisteren nergens gehoord of gezien in welk medium dan ook.
|
Je zou overall wereldkampioen kunnen worden, zonder ook maar 1 echte titel gepakt te hebben... Denk je dat dan de tevredenheid over de overall titel overheerst, of de nare smaak van het overal naast grijpen? Ik denk dat laatste. Verder ben ik benieuwd wat de NDB kan doen aan het feit dat de verschillende media geen aandacht besteden aan het darten... Overigens was er op NOS teletekst wel aandacht aan besteed, maar dat terzijde...
|
|
|
|
www.wtjwl.nl |
|
|
Wiedezoeper
|
Geplaatst op 29-09-2009, 15:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Geen idee of het hier thuishoort, maar dat zie ik dan wel weer. Staan waarschijnlijk wel wat spelfouten in, maar geen tijd meer voor correctie Las de collum van Leo en dacht toen:
Gewenning
Beetje raar woord ”gewenning” toch is het volgens mij het enige woord dat momenteel zo’n beetje beschrijft wat er gebeurt in dartent Nederland. Konden we ons nog opwinden over een ongemotiveerde v. Barneveld of een doorbrekende v. Gerwen, we wennen eraan! Een echte kampioen hebben we na Klaasen niet meer gehad. De jeugd zit in keten en gaat nog nauwelijks naar de kroeg en dat is toch de bakermat. Gewenning is de mate van wennen en de maat is voor velen vol. Altijd dezelfde koppen altijd hetzelfde stramien: 9,10,11 en 12 darters aan de lopende band, het schijnt te wennen. Beloningen voor 9 darters liepen op tot in de tonnen, nu worden er 9 darters gegooid en is er nog nauwelijks aandacht voor.. Wat heet! De darter toont zelf nog nauwelijks vreugde…Ach ja gewenning! Alles went, behalve een…dus zou het dames darten (Oeps, bijna de ‘r’ vergeten) een vlucht moeten nemen. Maar ook hier zien we hetzelfde, de sleur slaat toe en we winden ons nauwelijks meer op. Behalve toen Mieke uit de kleren ging. Mijn Playboy vertonen nog steeds de sporen van een spetterend verleden. Stiekem genoten we van de glooiende heuvels van haar mooie lichaam. Alle echtgenotes en vriendinnen van de dartende heren begrepen best dat we op ons hoogtepunt haar naam riepen. De dames waren blij met deze mate van opwinding. Maar de dartende heren zijn volgens mij als de brandweer: Uitgerukt! En ook dat went. Ook de dartende dames halen ons niet meer uit de gewenning. In de volle breedte gaat het niveau omhoog gemiddeldes ver boven de 30 zijn al lang geen uitzondering meer, Taylor gaat straks nog een keer 40 gemiddeld gooien en als hem dit voor de 2e keer lukt, zal het wel weer wennen. Alle patijen met een lager gemiddelde zijn we al lang aan gewend. Wereldkampioen worden is het hoogst haalbare in je sport en afgelopen weekend blijkt weer overduidelijk dat het zelfs bij de bond niet leeft, als het wel bij hun leeft, weten ze heel goed verborgen te houden. Eigenlijk zou dit niet mogen wennen, toch zeg ik:”Wen er maar aan!” Tijd voor een frisse wind en een aantal sterke mensen, ja als het goed gaat is het makkelijk, maar juist nu moet dartent en besturend Nederland laten zien, dat ze uit het juiste hout zijn gesneden. PDC en BDO krijgen straks in januari weer de kampioenen waar we aan gewend zijn, maar wij als echte liefhebbers kijken naar de kleine dingetjes: een andere flight, een overgelopen speler die het goed doet. We zullen erover praten en misschien onderling het een beetje oneens zijn, We zullen in pro en anti ingedeeld worden, maar ja alles went!
We zijn tenslotte:
Verwend
|
|
|
|
Ik heb een geheugen als eenuuuuh....zo'n ding met gaatjes |
|
|
|
|
Scharensliep
|
Geplaatst op 30-09-2009, 12:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gewenning heeft natuurlijk helemaal niets te maken met de tanende aandacht voor het darten. Echte kenners en echte liefhebbers weten goede partijen op waarde te schatten, wie er ook gooien en welk gemiddelde ze ook behalen.
het grote darts TV publiek blijft je niet volgen als je het zo behandeld als SBS heeft gedaan en nog doet.
Verder vind ik de overall titel ook maar matig interessant. Wie weet nog wie die titel won toen Roland Wereldkampioen werd? Juist.
En het is een WDF toernooi, dus laat de WDF er lekker verslag over doen op hun site, zij hebben mensen daar. Moet de NDB geld uitgeven om daar ook iemand naartoe te sturen om een site te updaten? Of een personeelslid betalen om in het weekend de site te updaten? Of onbezoldigd bestuurders hun vrije weekend daarvoor laten opofferen om een dag te F5-en en berichten over te typen? Doe 'es normaal.
|
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 30-09-2009, 12:18 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 29-09-2009, 23:13 Helen schreef:
Een interventie van de moderators is wat mij betreft prima, maar om nu berichten over de WK uit dit topic over te hevelen naar een topic over SBS 6 zonder vermelding of wat dan ook, vind ik toch ook wel weer opmerkelijk..........
|
Ben je goed nagegaan welke berichten zijn verplaatst naat het betreffend topic? Dat zijn de berichten die gingen over Darts en/op SBS6 en niet de berichten over WK.
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 30-09-2009, 13:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-09-2009, 12:06 Scharensliep schreef:
En het is een WDF toernooi, dus laat de WDF er lekker verslag over doen op hun site, zij hebben mensen daar. Moet de NDB geld uitgeven om daar ook iemand naartoe te sturen om een site te updaten? Of een personeelslid betalen om in het weekend de site te updaten? Of onbezoldigd bestuurders hun vrije weekend daarvoor laten opofferen om een dag te F5-en en berichten over te typen? Doe 'es normaal.
|
Jij loopt al een hele tijd mee gezien de inhoud van je postings. Hoe werd dat vroeger gedaan dan, dat de NDB-site wel up to date was en als eerste met de uitslagen en resultaten kwam?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scharensliep
|
Geplaatst op 30-09-2009, 14:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-09-2009, 13:51 spa rood schreef:
[...] Jij loopt al een hele tijd mee gezien de inhoud van je postings. Hoe werd dat vroeger gedaan dan, dat de NDB-site wel up to date was en als eerste met de uitslagen en resultaten kwam?
|
Aangezien jij de vraag stelt is het iedereen wel duidelijk wat het antwoord moet zijn (alhoewel ik het zelf niet zeker weet); Helen deed dat waarschijnlijk veelal? Complimenten daarvoor dan bij deze.
Twee jaar geleden had ik gezegd dat wat mij betreft de NDB zich niet met nieuwsvergaring en -verspreiding bezig hoeft te houden. Er schoten links en rechts sites uit de grond die dat sneller en beter konden. Maar ik denk ook dat in deze magere tijden voor de sport het goed zou zijn als de NDB, die de mogelijkheden en middelen heeft, dit weer beter zou oppakken. In het belang van de sport.
@ Marcel: Nik is geen perschef. Hij is medewerker communicatie. Aardige gozer die zijn best doet voor zover ik kan beoordelen, maar daar mist hij (nog?) wat inhoud voor.
Er is geen bestuurslid PR meer. Dat is ook niet slim, van vrijwilligers kun je niet verlangen een dergelijke functie te doen die bij tijd en wijle verlangt dat je bovenop het nieuws zit. Ik denk dat Nicolien op dit moment voor die rol het meest in aanmerking komt. Maar ook zij werkt maar een paar dagen in de week dacht ik? Bovendien heb ik tot nu toe geen bewijs gezien van haar uitmuntende vaardigheden op dit vlak.
Een nieuwe fulltime directeur die dat in huis heeft zou de NDB sterker maken.
Oh wacht... Sijmon, noem die functie alsjeblieft niet meer 'Directeur', dat ligt blijkbaar erg gevoelig bij sommigen. Hoofd Bondsbureau NDB? Teamleider Bondsbureau NDB? Scheelt veel discussie, bij voorbaat dank.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|