|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danman
|
Geplaatst op 11-10-2009, 22:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Verdiend. Ray is een waardige nummer 2, niet slecht toch.
Het vermelden waard: Taylor zei na de match, dat hij de zege eigenlijk wilde opdragen aan Robbie Williams en zijn vader. Maar na het overlijden van Steven Gately van Boyzone (in Engeland een begrip), wilde hij deze opdragen aan de familie van Gately. Een echte sportman, vind ik. Na zo'n wedstrijd toch even aandacht voor echt belangrijke zaken. Pure klasse, als je het mij vraagt.
En beiden zeer sportief naar elkaar.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Army-member... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Helen
|
Geplaatst op 12-10-2009, 11:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-10-2009, 22:57 Danman schreef:
Minpuntje van Ray vind ik, dat hij in zijn speech nogmaals aanhaalde, dat hij 9 weken geen dart heeft aangeraakt. Daarmee degradeer je eigenlijk je tegenstanders, is onsportief.
|
Het is denk ik meer het naar beneden halen van zichzelf, zoeken naar reden van verlies. Gewoon zeggen dat je tegenstander verdiend heeft gewonnen en blij zijn dat je ondanks dat je dan zoveel weken geen dart hebt aangeraakt 2e bent geworden. Geeft toch de klasse aan van de speler. Als hij gewoon weer gaat meedraaien en wat gaat trainen dan denk ik dat Phil heel erg moet gaan uitkijken.
|
|
|
|
Als je van vreugde opspringt, zie dan toe dat niemand de grond onder je voeten weghaalt |
|
|
Danman
|
Geplaatst op 12-10-2009, 21:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-10-2009, 11:44 Helen schreef:
[...]
Het is denk ik meer het naar beneden halen van zichzelf, zoeken naar reden van verlies. Gewoon zeggen dat je tegenstander verdiend heeft gewonnen en blij zijn dat je ondanks dat je dan zoveel weken geen dart hebt aangeraakt 2e bent geworden. Geeft toch de klasse aan van de speler. Als hij gewoon weer gaat meedraaien en wat gaat trainen dan denk ik dat Phil heel erg moet gaan uitkijken.
|
Dat geloof ik ook wel. Ik bedoelde ook dat hij het onbewust zei.
Ik hoop dat Barney ooit het niveau van Taylor haalt, maar twijfel daar op dit moment erg aan.
|
|
|
|
Army-member... |
|