|
|
|
Dvd
|
Geplaatst op 07-09-2009, 20:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik bied me nog steeds aan.
Het afgelopen weekend was het weer eens raak! De Winmau was er weer. De jeugd, kon zonder begeleiding lekker tot 3 uur s'nachts dronken over de boot lopen. En dat is dan de jeugd...Tja, die hebben begeleiding nodig.jeetje had weer een sterke zet door Gino Voss, voor vlak voor zijn aller eerste tv optreden te motiveren, door te zeggen, dat als hij zou winnen, meer subsidie van det NOC-NSF zou krijgen....slimme zet ook weer!
Subsidie? Jah...alleen weet de helft van niks schijnbaar.
Veel belangrijker was het voor jeetje, Steve West proberen nederlander te maken, omdat hij dan altijd in het nederlands team zou komen! Steve is gelukkig wat slimmer, en trapt daar niet in.Waar de man allemaal niet mee bezig is!!
Ach, het zal nog wel even zo blijven....Helaas wel.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Marcelruiters
|
Geplaatst op 08-09-2009, 08:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-09-2009, 20:16 Dvd schreef:
Het afgelopen weekend was het weer eens raak! De Winmau was er weer. De jeugd, kon zonder begeleiding lekker tot 3 uur s'nachts dronken over de boot lopen. En dat is dan de jeugd...Tja, die hebben begeleiding nodig.jeetje had weer een sterke zet door Gino Voss, voor vlak voor zijn aller eerste tv optreden te motiveren, door te zeggen, dat als hij zou winnen, meer subsidie van det NOC-NSF zou krijgen....slimme zet ook weer!
Veel belangrijker was het voor jeetje, Steve West proberen nederlander te maken, omdat hij dan altijd in het nederlands team zou komen! Steve is gelukkig wat slimmer, en trapt daar niet in.Waar de man allemaal niet mee bezig is!!
|
Lekker makkelijk, alsof die 16 en 17 jarige jongens en meiden geen eigen verantwoordelijkheid hebben...
Dit bericht is gewijzigd op 08-09 08:33.
|
|
|
|
www.wtjwl.nl |
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 08-09-2009, 16:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
|
Ach ja het blijft altijd vervelende zaak. jeetje had nooit moeten doen om iedereen mee te lokken dan weet je al dat jeetje profiteert heel graag van de diensten! Dat neem ik hem al kwalijk hoor. Toen ik hem kende dan zou ik hem wel aardig vinden maar het gaat me al te ver dat jeetje zo eigenwijs en egotripper is! Dat moet hij zelf terugnemen dus ik wil als jij graag dat jeetje moet zelf opstappen als TD NDB.
Goed dat Steve laat niet gek maken door jeetje. Gelukkig niet dat hij meegaat op de eis van jeetje. Gino laat beetje wel gekmaken door jeetje helaas is hij wel te jong om wat leren wie jeetje nou echt is!
de Jeugd had nooit dronken mogen worden als ze moeten spelen maar ik denk dat de wedstrijd al voorbij was dan zouden ze plezier maken en lekker zuipen terwijl ze hadden dat nog niet door dat ze al lamdronken waren! Dat zal ze leren als ze vroeg op staan dan krijgen ze zwaar kater.
|
|
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|
|
Winmau
|
Geplaatst op 10-09-2009, 00:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het afgelopen weekend was het weer eens raak! De Winmau was er weer. De jeugd, kon zonder begeleiding lekker tot 3 uur s'nachts dronken over de boot lopen. En dat is dan de jeugd...
|
Het is zowiezo schande wat die gastjes zuipen. Ik vind dat ze op hun vingers getikt moeten worden en bij herhaling moeten schorsen. Over deze lichting kan ik niet oordelen maar bij de voorgaande lichtingen heb ik wel een paar van die zuipers ertussen zien zitten. Natuurlijk is er nu slechte begeleiding aanwezig als dit zo is, maar in het verleden is dit niet anders geweest. Gewoon een alcoholverbod instellen als ze namens de NDB bezig of op reis zijn.
Dit bericht is gewijzigd op 10-09 00:22.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dvd
|
Geplaatst op 11-09-2009, 19:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dankje Stalcu..zo jong ben ik nu ook weer niet. En het zijn niet allemaal 16 en 17 jarige....sommigen nog jonger. Je weet zelf wel toen je jong was, en er geen toezicht is, dat je dan dingen doet die je normaal alleen niet zou doen.In groepsverband is het juis stoer.
Maar als ik hoor, dat er wel begeleiding moet zijn,maar die geen regels insteld die gecontroleerd worden. Tja dan heb je de poppen aan het dansen! Je bent wel op een boot..stel er gebeurt iets ergs...wie gaat dat dan de ouders uitleggen?
Mijn kinderen geef ik igg NOOIT mee, dan ga ik liever nog zelf mee...
|
|
|
|
|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 12-09-2009, 10:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-09-2009, 19:14 Dvd schreef:
Dankje Stalcu..zo jong ben ik nu ook weer niet. En het zijn niet allemaal 16 en 17 jarige....sommigen nog jonger. Je weet zelf wel toen je jong was, en er geen toezicht is, dat je dan dingen doet die je normaal alleen niet zou doen.In groepsverband is het juis stoer.
Maar als ik hoor, dat er wel begeleiding moet zijn,maar die geen regels insteld die gecontroleerd worden. Tja dan heb je de poppen aan het dansen! Je bent wel op een boot..stel er gebeurt iets ergs...wie gaat dat dan de ouders uitleggen?
Mijn kinderen geef ik igg NOOIT mee, dan ga ik liever nog zelf mee...
|
DVD is eindelijk zijn wilde haren kwijt he! en word eindelijk ouder en wijzer als hij wel kinderen heeft. Mooie verantwoording heeft hij gedragen. Vroeger waren we ook kinderen zelf geweest maar het was hele andere situatie geweest! Maar ik heb geen kinderen dus ik zou ook erg vinden als er gebeurt iets met kinderen zonder toezichthouders. Laat ze wel zelf nadenken waarom zitten ze op de boot als ze gewoon hun schouders ophalen en zeggen dat ze moeten zelf uitzoeken terwijl ze lamdronken waren? Dat is ook niet zo mooi om te horen en te zien wat gebeurt er!
|
|
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|