|
philthepower
|
Geplaatst op 24-07-2009, 22:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@Valk79:
Goed stukje over Raymond en ik ben het met je eens. Mooi ook dat je afsluit met te zeggen dat het je aan je hart gaat. Het gaat mij ook aan het hart en als ik kritiek uit op Raymond is dat uit frustratie, omdat ik wil dat we de oude Barney weer zien waar tegenstanders bang voor zijn. Het is net wat je zegt, hij toont z'n zwakheden te veel (Taylor heeft daarin gelijk) en het allerergste is dat iedereen nu weet dat hij breekbaar is. Als je een paar legs kunt weglopen dan is het wachten op het hoofdschudden en dan heb je 'm waar je 'm hebben wilt. Ik snap echt de frustraties als je zo'n groot kampioen bent, al twee jaar geen groot toernooi meer hebt gewonnen (een vreemd gevoel voor hem), altijd in de schaduw van Taylor moet staan en ook Wade uit het zicht aan het verliezen bent en van meer spelers verliest dan je gewend was... Ieder teleurstellend toernooi komt nu dubbel hard aan, omdat het zo lang geleden is en hij ernaar snakt om weer eens een trofee in de lucht te kunnen houden. Het lijkt me ook moeilijk te accepteren dat je niet meer boven de top uitsteekt. Neem het gemiddelde tegen Jenkins (99,7 o.i.d.), daar kon ie in z'n BDO-tijd niet mee verliezen, onmogelijk. Barney bepaalde zelf of ie een partij won. Nu kan ie best goed spelen, maar toch aan het kortste eind trekken. Je kan niet zeggen dat ie slecht speelde tegen Jenkins, maar het is te weinig. Waar anderen nieuwe standaarden hebben gezet, zal ook Van Barneveld naar de 100+ gemiddeldes moeten, in elk geval op een regelmatigere basis.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valk79
|
Geplaatst op 25-07-2009, 10:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2009, 10:21 Danman schreef:
Vond het hele bericht van Valk zeer treffend. Had het niet beter kunnen verwoorden.
|
Ben blij dat ik medestanders heb ... vind het in en in triest dat het zo moet gaan! Onze dartsheld kan het niet meer 'belopen'. Philthepower, wat jij ook zegt; 99,7 is nog niet eens slecht maar door zijn houdig lijkt het een 85 gemiddeld. Als hij nou eens leert te accepteren dat je niet ALLES kunt winnen. Phil is de beste, maar ook hij gaat een keer problemen krijgen. Er komen mensen aan die hem voorbij stevenen, it's just a matter of time. Al denk ik wel dat hij de komende 1 1/2 - 2 jaar nog wel regeren met straffe hand.
Ik heb gisteravond niet kunnen kijken, was verrast dat Wade verloor. Dat Taylor met 16-3 won, is natuurlijk geen verrassing. Lewis breekt nooit potjes tegen Taylor, heeft naar mijn weten nog NOOIT van hem gewonnen. Over mentaal zwak gesproken, die jongen staat tegen Taylor op voorhand al met 5-0 achter.
Wat was dat: een blind shot? Gooide hij ze gewoon weg?
|
|
|
|
www.dtgroningen.nl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sec
|
Geplaatst op 25-07-2009, 12:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2009, 08:06 Triple16 schreef:
Heerlijk om Baxter in goede doen te zien, oude tijden herleven 
Haha Ronnie leek even af te glijden in de rankings, maar hij doet weer helemaal mee om de prijzen deze ouwe rot in het vak! Dit is de 3e halve finale dit jaar op tv, en de 1e waarin hij niet tegen Phil speelt... 
|
leuk dat hij zijn goede vorm die hij in de vloertoernooien haalt, kan verder zetten op het podium.
|
|
|
|
5 times CHAMPION OF DARTS.NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU and leader of the Darts.nu O.O.M.: |
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 26-07-2009, 20:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Is nu al niks meer aan die finale.........pfffffffffffffffffffff
Niks ten nadele van Phil, maar begin het een beetje zat te worden.......niks meer aan zo. King gaf het gisteren ook al na een leg of 10 op.
Misschien is het een optie dat Hearns hem verplicht om de eerste beurt met 3 pijlen te gooien, dan de tweede met 2 pijlen, de derde beurt weer met 3 pijlen, de vierde beurt weer met 2 pijlen, etc. etc. etc. (als hij dan nog niet uit is).
Dit bericht is gewijzigd op 26-07 20:59.
|
|
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
dartty
|
Geplaatst op 26-07-2009, 21:05 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 26-07-2009, 20:44 Sjefke schreef:
Is nu al niks meer aan die finale.........pfffffffffffffffffffff
Niks ten nadele van Phil, maar begin het een beetje zat te worden.......niks meer aan zo. King gaf het gisteren ook al na een leg of 10 op.
|
Mee eens. Met alle respect voor Taylor en hij kan er ook niets aan doen natuurlijk maar de “dominatie” van Taylor in de dartsport en het feit dat er onvoldoende/geen tegenstand is tegenover Taylor, maakt het allemaal toch zo saai en eentonig en voorspelbaar. Het is de zoveelste one man show (lees: Taylor-show). En het zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
Valk79
|
Geplaatst op 26-07-2009, 21:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-07-2009, 21:05 dartty schreef:
[...]
Mee eens. Met alle respect voor Taylor en hij kan er ook niets aan doen natuurlijk maar de “dominatie” van Taylor in de dartsport en het feit dat er onvoldoende/geen tegenstand is tegenover Taylor, maakt het allemaal toch zo saai en eentonig en voorspelbaar. Het is de zoveelste one man show (lees: Taylor-show). En het zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
|
Het is niet alleen zijn overmacht ... De hele bond ademt Phil Taylor en alles wordt om hem heen gebouwd ... Gelukkig is het zomer 
Altijd dezelfde met de trofee is niet leuk meer... (Het is maar goed dat RvB niet in de finale staat...met deze score!)
|
|
|
|
www.dtgroningen.nl |
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 26-07-2009, 21:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Idd!!
Ik vind het opvallend dat Jenkins zijn gewonnen legs allemaal door Phil begonnen zijn, en de bij legs met kansen was dat volgens mij ook.
Had Terry 100 ave gegooit en zijn dubbels geraakt, had het een close match kunnen zijn.
Maar ja, Phil is echt de beste, maar op een enkele pot na krijgt hij geen noemenswaardige tegenstand. Iedereen speelt slechter tegen Phil.
En dat vind ik nog veel irritanter.
Dit bericht is gewijzigd op 26-07 21:30.
|
|
|
|
Hup NAC! |
|