Stalscu Geplaatst op 06-07-2009, 10:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

edit

[beheersmode aan]

ik vond het wel jammer.

[beheersmode uit]

Dit bericht is gewijzigd op 06-07 11:43.

meld dit bericht aan een moderator

Zelf spelen in de premier league? Ga naar www.dartproleague.com  
Bouygeus Geplaatst op 06-07-2009, 10:31
gebruiker
Verstuur privé bericht

Gasten beheers jullie

Het is een spelletje darts..

Gisteravond heeft weer bewezen wat Taylor doet door alleen op het podium aanwezig te zijn.

Barney WIST gewoon dat Taylor dit normaliter nooit meer uit handen zou geven.. En dus staat hij er ongeconcentreerd, niet gemotiveerd en als een slappe die pijlen te speren.

Niet goed te praten maar dat is hoe "Taylor in het hoofd van de tegenstander zit"  ofwel mentale weerbaarheid...

Dat is te trainen, 100%.. En dat is dus hetgeen elke topdarter zou moeten doen om Taylor van zijn troon te stoten. En niet op 1 toernooi maar op meerdere toernooien..

Zat spelers zijn in staat het nivo van Taylor te evenaren.. Maar het gegeven dat als taylor een break forceert en de wetenschap dat hij normaliter dit niet uit handen geeft doet vele onder de topdarters de absolute concentratie verslappen..

Zo ook onze eigen slappe hap

philthepower Geplaatst op 06-07-2009, 22:40
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-07-2009, 10:31 Bouygeus schreef:

Zat spelers zijn in staat het nivo van Taylor te evenaren..

Dat hangt ervan af wat je onder het nivo van Taylor verstaat. Is dat 100 average, 105, 110? Ik denk dat de Taylor van dit moment gemiddeld over al z'n partijen rond de 105 zit. Er is geen speler in de wereld die dat evenaart. Taylor's pieken zitten rond de 115. Er is geen speler in de wereld die dat evenaart. Taylor's dalen zitten net onder de 100. Er is geen speler in de wereld die dat evenaart.

Kortom: er zijn nog geen spelers die Taylor evenaren.

In het paradijs van dit heelal... won Co het World Series of Darts Festival :-) 
Fred raket Geplaatst op 06-07-2009, 23:26
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ken ook geen speler die wedstrijden achter elkaar 105 gooien laat staan  hoger.

Never change a winning dart. 
klute2007 Geplaatst op 07-07-2009, 00:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

het is alleen maar jammer dat raymond in het eerste gedeelte niet kon doordrukken en de dubbels kon raken. want in de eerst 5 legs had het ook net zo goed een voorsprond voor ray kunnen zijn met 3-2, maar goed nu stond hij 1 legje achter. na de pauze meteen goed doorgegaan en naar een 5-3 voorsprong. daarna zakt ie weer een beetje in en na 15 legs staat er een achterstand van die ene leg. 7-8 voor phil.

toen begon het, gooide een paar keer 60 en werd meteen afgestrafd, doen de meeste darters. ik ben er ook niet blij mee als ik een keer 60 gooi op een belangrijk moment, maar laat het niet zo blijken als hem, vond dit jammer om te zien. ik weet niet wat er in zijn koppie speelde nadat phil op een gegeven ogenblik even niets meer raakte ( dubbels ) en ray weer een beetje kon terug komen.

achteraf was ik wel blij dat phil won, want gunde ray de overwinning niet meer.

-------------------->

dan heb je de prijsuitreiking inderdaad en loop hij met zijn staart tussen de benen het podium af, phil vroeg zich af wat er in zijn hoofd speelde en daar kwam hij weer het podium op ( waar ik trouwens nog wel bewondering voor had ), maar dat geslijm naar phil toe en dan nog zeggen dat hij meer gaat trainen als ooit te voren en sterker terug komt moet ik nog zien. andere darters horen dit ook en zullen nu nog meer gebrand zijn om van ray te winnen en geef ze niet eens ongelijk.

een teleurgestelde klute

www.klute.nl --> Voor een mooie complete agenda en veel nieuws 
Wiedezoeper Geplaatst op 07-07-2009, 08:29
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-07-2009, 00:29 dijk8831 schreef:
Ik zal het even lichtjes toelichten; Er gebeuren dingen binnen het dartwereldje die het daglicht niet kunnen verdragen, zo ook vanavond op het podium...hoe en wat, ik zou zeggen vraag het Phil of de referee even!

Ik heb geen idee wat er speelde, maar ik zie wel een overeenkomst met de finale tussen Wade en King een plotselinge teleurstelling en concentratie verlies. vBarneveld pakt het nog weer een beetje op King liet de finale volledig lopen. V Barneveld loopt weg maar komt terug voor de prijsuitreiking, King blijft weg. Is er meer gebeurd??? Voor de camera's houden beide zich in.

Ik heb een geheugen als eenuuuuh....zo'n ding met gaatjes 
1 ... 6 7 8 9