|
Rve180
|
Geplaatst op 15-12-2009, 12:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-12-2009, 10:54 Bazza schreef:
Gisteravond in de zaal geweest ( dartfreakz bedankt!)
Er vielen mij een aantal dingen op, vrijwel alle mensen die ik sprak hebben kaarten gekregen, en de mensen die er zaten daarvan kwam zeker 40% niet voor het darten.
Toon Greebe was ook aanwezig, mocht nu wel de zaal in, omdat het wat drukker was, vrijdag werd hem de toegang nog ontzegd.
Het niveau gister, tja er zaten aardige dingen tussen maar dat mag ook wel als je de top 8 aan het werk hebt maar over het geheel genomen viel het me niet mee.
vond het wel grappig dat Mathijs van Nieuwkerk bij binnenkomst gelijk met Remco van Eijden in gesprek ging en ook zijn mening aanhaalde in het interview met Steve West.
Niels doet het zeker leuk, alleen voor de neutrale toeschouwer met iets minder kijk op het spelletje is ie af en toe iets te cryptisch maar ik kan hem goed volgen.
Jacques, tja, Jacques wordt met het toernooi beter alleen is Jacques zonder Leo als een Vis zonder water, Hij heeft ontzettend veel dart know how maar een hele wedstrijd vol lullen is niet z'n sterkste kant.
Ik weet niet wie de Spotter is, heb Little Richard zien lopen, maar die is ook niet in topvorm.
Al met al had ik hier nooit een stuiver aan uit willen geven, en ben bang dat in deze setting dit toernooi ook geen lang leven meer beschoren is.
|
Was het bij De Wereld Draat Door?!?!?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
www.gratisfruitmachines.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janjansen
|
Geplaatst op 16-12-2009, 21:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-12-2009, 20:49 Double trouble schreef:
[...]
Dan zijn er in ieder geval al drie mensen die zich vermaakt hebben, want ik vond het ook een topweekend!
En mensen die over alles wat te zeuren hebben zul je helaas altijd houden....
|
Goed om te horen dat er toch nog mensen zich vermaakt hebben. Mag ook wel voor dat geld....... of hadden jullie vrijkaartjes van deze of gene ?
Maar de organisatie..... die was niet van een zelfde niceau als de spelers. En daar gaat het toch om.... de spelers ?? En een flesje huis-champagne voor een 9-darter... ach kniesoor die daar over valt. Je kan toch moeilijk de organisatie hier opaan kijken. Wie had dat veracht, dat er een 9-darter gegeooid zou worden. Daar kun je je toch niet op voorbereiden als organisatie..... nee toch ! ! ? ?
Op naar volgend jaar..... als er dan nog een Zuiderduin komt tenminste.
Allemaal fijne feestdagen Jan
|
|
|
|
Niets werkt zo verhelderend als de waarheid |
|
|
|
|
|
|
|
|
Double trouble
|
Geplaatst op 17-12-2009, 23:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Precies!
Enkele forumleden lijken voorbij te gaan aan het feit dat een prijs voor een 9-darter geld kost. En daarvoor heb je sponsors nodig en die liggen zeker in deze economisch moeilijke tijd nu eenmaal niet voor het oprapen, zeker niet voor een evenement dat niet op de landelijke televisie te zien is! Laten we blij zijn dat er tenminste genoeg sponsoring is gevonden om het toernooi door te laten gaan.
Overigens wisten de spelers waar ze aan toe waren, want tijdens de spelersvergadering voor het toernooi is al verteld dat er geen prijs voor een 9-darter was (zoals bij zoveel toernooien overigens).
|
|
|
|
Eens dan komt ook mijn dag......... |
|
|
qwerty
|
Geplaatst op 17-12-2009, 23:32 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
(offtopic) en ook Barney kreeg geen cent voor z'n 9-darter op de PL. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er altijd een prijs, in welke vorm dan ook, moet staan op een 9-darter gegooid met camera's en publiek erbij! 9.000 euro/pond lijkt me een mooi standaard bedrag.
niet dat we nog pagina's on-topic posts zullen gaan vullen over dit toernooi wat al gespeeld is
Dit bericht is gewijzigd op 17-12 23:33.
|
|
|
|
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong |
|