|
|
|
Baeron
|
Geplaatst op 10-06-2003, 11:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
was ik al blij dat er enige reactie op mijn topic was, gaan de Nederlandse vrienden zich nog terugtrekken om problemen te voorkomen, komaan gasten, twas net zo leuk dat heen en weer getrek en geduw. Een taalbarriere mag er zeker niet bestaan dat doet teveel om zeep; leve de discussies, zinnige natuurlijk. Ik was ook niet direct op mijn "pik" getrapt door Spa Rood; we hebben dat met "vriendelijk" heen en weer gepraat deftig uiteengezet en ieders mening verkondigt, moet toch kunnen. Zodus jongens en meisjes laat jullie maar eens goed gaan. woef, woef (graptje) de hond kwam even boven. :-X
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be |
|
|
|
|
Sanmark
|
Geplaatst op 10-06-2003, 18:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
San Mark: Als je het toch leuk vond als Rocco op dit forum zat , waarom vraag je hem dan niet om terug te komen ? Zijn emailadres is toch bekend dacht ik ? Stuur eens een mail naar hem .Daarbij weet hij nog heel veel over darts ook !
|
Heb dat al aangegeven/geschreven toen hij er de eerste keer mee dreigde te stoppen , heb toen al zoiets gezegd van dat ik dat jammer zou vinden omdat hij één van de weinige 'forummers is'( is dat goed nederlands/belgisch? ;D)die tegen veel bekende dartsers heeft gespeelt( oke er zijn er nog wel een paar op dit forum dus niet gelijk reageren van jamaar ik heb ook wel eens tegen van Barneveld gespeelt ) en ook nog heel wat partijtjes heeft gewonnen van die bekende darters.
Heb hem toen ook gevraagd of hijop dit forum wilde blijven.
Denk als je de berichten wat naleest dan kom je dat vanzelf tegen.(als het goed is ben je dat al tegen gekomen anders had je die opmerking richting Spa Rood niet kunnen plaatsen ;D)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baeron
|
Geplaatst op 11-06-2003, 13:22 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
voila, hetgeen Jupilerke daar uit de doeken doet, is hetgeen wat oorspronkelijk aan de basis lag van mijn betoog; de miserie waar de BDB in verkeert ken ik al sedert de begin jaren '80 en gaat alleen maar crecendo...m.a.w. op stervan na dood ! Vandaar ook mijn naive vereenzelviging met de NDB als ik al die perikelen las aangaande de verschillende nevenbonden e.d.; bij deze kwispel ik vriendelijk met mijn staart Spa Rood en blaf ik beleefd doei... ;D ;D ;D
|
|
|
|
Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be |
|
|
|
|
|
|
Baeron
|
Geplaatst op 12-06-2003, 08:02 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
[...] Ik zie het misschien wat somber in , maar in Belgie zal de "dartssport" nooit echt van de grond komen zoals in Nederland.
|
Ik kan dit alleen maar bijtreden en besluiten dat we in Belgie al lang in de miserie zitten mede door een dergelijk gebrekkig bestuursorgaan dat alles naar zich wil trekken en enkel uit is op zelfverrijking. Mede hierdoor zal Belgie inderdaad nooit een uitbouw kennen zoals Nederland momenteel ervaart en zullen we spijtig genoeg steeds in rondjes blijven varen. Maar ja...als we maar plezier hebben in onze "sport"  see ya
|
|
|
|
|
|
|
|
|