|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 22-11-2009, 21:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Iemand zei het al, je moet toch diep respect voor Phil hebben hoor. 16-2 (!) tegen de op &earote;&earote;n na beste speler van dit toernooi, het is toch weer een uitslag in een finale hoor.
Hij zei zelf al dat ie bevoorrecht is, maar dat je niet kunt zeggen dat het hem niet toekomt. Hij doet en laat er alles voor.
Geen enkele darter mag klagen over de heerschappij van Phil zolang ze zelf niet dezelfde discipline aan de dag gaan leggen. Als niemand bereid is om moeite te doen om die extra paar stappen te maken, dan zie ik Phil nog wel een paar jaar alles winnen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
Danman
|
Geplaatst op 22-11-2009, 22:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 22-11-2009, 21:57 philthepower schreef:
Iemand zei het al, je moet toch diep respect voor Phil hebben hoor. 16-2 (!) tegen de op &earote;&earote;n na beste speler van dit toernooi, het is toch weer een uitslag in een finale hoor.
Hij zei zelf al dat ie bevoorrecht is, maar dat je niet kunt zeggen dat het hem niet toekomt. Hij doet en laat er alles voor.
Geen enkele darter mag klagen over de heerschappij van Phil zolang ze zelf niet dezelfde discipline aan de dag gaan leggen. Als niemand bereid is om moeite te doen om die extra paar stappen te maken, dan zie ik Phil nog wel een paar jaar alles winnen.
|
Kan me weer niet voorstellen dat iemand het hier niet mee eens is. Wederom mooi gezegd.
|
|
|
|
167 + 167 + 167 = 501 |
|
|
|
|
|
|
thepower1990
|
Geplaatst op 22-11-2009, 22:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Haha die Taylor ook ja ik ga morgen naar huis en dan dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag weer trainen want volgend weekend is er ook weer een toernooi Je kunt zeggen wat je wilt en ik vindt zelf ook dat het wel erg saai aan het worden is maar die honger en die gedrevenheid van die man is werkelijk niet te geloven daar kun je alleen maar respect voor hebben. Ik blijft het zeggen ik zou zo graag zien dat Raymond ook maar 50% met darts bezig zou zijn als wat Taylor doet maar goed dat zal toch echt uit hem zelf moeten komen. Je kunt er niks van zeggen ze weten allemaal wat Phil doet als ze het hem moeilijk willen maken zou ik zeggen ga aan het bord staan en ga trainen, trainen, trainen en trainen en heb je daar geen zin in dan moet je maar genoegen nemen met de titel best of the rest want Phil gaat dit nog heel wat jaartjes vol houden.
Dit bericht is gewijzigd op 22-11 22:12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 22-11-2009, 23:00 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Tja, dit toernooi is ook weer voorbij. Behalve dat het een mooi toernooi geweest is, is het ook heel leuk, gezellig en lollig geweest hier. Niet? We hebben het gezellig met elkaar gehad en het lekker luchtig gehouden (moet kunnen in zo’n topic toch). Kan me niet zo gauw een toernooi/toernooi-topic herinneren waarin we het "zo" leuk met elkaar hebben gehad. En jeetje, wat een berichten (waarvan een 1/3 deel “off-topic gekkigheidjes” waaraan een vrouwelijke mod ook schuldig is ha ha…. .) Dank voor jullie gezelligheid en tot een volgend toernooi weer!
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|