|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 21-11-2009, 23:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-11-2009, 23:43 Sjefke schreef:
[...] Heb hem net bekeken.....via internet toch gratis (tenminste dat denk ik). Is vreemd, bij mij staat er echt iets anders! Rare dingen computers.
Wat overgang BDO-ers naar PDC betreft, ook na Lakeside zullen er waarschijnlijk wel weer wat spelers overkomen. Wie? Zullen we wel weer zien..........
|
Kunnen er maar een paar zijn toch? Iedereen behalve Waites, O'Shea, Fitton en Hankey (en Adams) doet er niet verstandig aan de overstap te maken, aangezien de top 32 voor hen niet lijkt weggelegd.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 21-11-2009, 23:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-11-2009, 23:49 philthepower schreef:
[...]
Kunnen er maar een paar zijn toch? Iedereen behalve Waites, O'Shea, Fitton en Hankey (en Adams) doet er niet verstandig aan de overstap te maken, aangezien de top 32 voor hen niet lijkt weggelegd.
|
Zijn er nog maar zo weinig over? Dat is niet best (voor BDO dan). Gewoon &earote;&earote;n bond lijkt mij, maar dat heb ik hier al vaker gezegd. Vond Lakeside dit jaar veel minder dan afgelopen jaren. Steeds meer (voor mij) onbekende spelers. Misschien dat de counties wel toehappen op bod PDC. Ze willen in ieder geval meer informatie, dus hebben ze nog geen NEE gezegd.
|
|
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 15-01-2010, 23:13 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 15-01-2010, 22:37 philthepower schreef:
Weten jullie eigenlijk nog meer spelers naast Adams en Walton die nooit zouden overstappen naar de PDC?
Van Hankey en Fitton kan ik het nooit zo goed inschatten.
Dit bericht is gewijzigd op 15-01 22:38.
|
Martin Fitzmaurice zie ik niet overstappen LOL
Op basis van principes: Hankey is een BDO-speler die ik net als Adams en Walton, niet zie overstappen. Fitton zou misschien ooit wel kunnen overstappen. Hij is voor zover ik weet niet anti-PDC. Verder zou ik niet zo gauw "principiële spelers" kunnen bedenken die de overstap nooit zouden maken.
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
joepie de poepie
|
Geplaatst op 16-01-2010, 15:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hankey heeft een klein probleempje met centjes beheren, daar is ie een klein beetje mee geholpen, waardoor ie een klein contractje moest ondertekenen.
De bedragen gaan helaas over een balkenende norm niveau
|
|
|
|
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|