|
philthepower
|
Geplaatst op 20-01-2012, 22:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-01-2012, 22:51 ratm schreef:
[...]
Omdat hij de bdo eigenlijk wilde verruilen voor de pdc. En als hij daar dan niet slaagt voordat hij uberhaupt daar is begonnen, tja das niet leuk!
|
Exactemundo.
Overigens wel saillant dat Darryl Fitton zich op het laatste moment bedacht om niet mee te doen aan de Q School. Hij wil de Lakeside winnen.
Van Waites vind ik het toch verrassend dat ie weer bij de BDO blijft. Hij heeft vorig jaar al eens aangegeven de overstap best te willen maken, maar liever eerst de Lakeside wil winnen.
Van O'Shea mogen we nu toch wel aannemen dat ie levenslange trouw aan de BDO heeft beloofd neem ik aan. Tenzij hij volgend jaar Lakeside wint en Hankey het inmiddels zo goed doet bij de PDC, dat ie zelf ook kansen ziet.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcelruiters
|
Geplaatst op 21-01-2012, 20:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-01-2012, 20:14 Stalscu schreef:
Als je iemand gaat dollen omdat ie wat vn zijn cariere wilt maken en je zelf te schijterig bent?
Kritiek of dolletjes van zukke zou mij geen reet kunnen schelen hoor. Je gaat voor je kans, haal je het niet, volgend jaar weer een kans.
Wie het laatst lacht..........
|
Precies. Wat de rest denkt en zegt moeten ze zelf weten. Maar mannen als Winstanleymes, Kellet, West&West en Ross Smith hebben wel de ballen om het te proberen en te redden, zoals het er nu naar uitziet.
|
|
|
|
www.wtjwl.nl |
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 21-01-2012, 20:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Matt clark, is dat niet die ietwat inmobiele superman?
Ik hoorde van de ''vloer'', jaren geleden al, dat hij eigenlijk een heel erg gevaarlijke darter is. Maar dat het er nooit uit komt.
Van die gasten lopen er veel rond, maar die moet je nooit helemaal uitvlakken. Kijk naar zo een Walsh....... jaren in de marge, en toch doorzetten, en ineens komt ie toch nog op een hoger nivo.
Mooi is dat.
|
|
|
|
Hup NAC ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
dbrouwer
|
Geplaatst op 29-01-2012, 12:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-01-2012, 00:43 gohanh schreef:
Heb met Darill Fitten en Toni zitten praten over waarom niet over stappen naar de PDC. Hij vertelde mij dat hij zijn sponsor kwijt raakt als ie over stapt. Hij kent zijn sponsor nu 6 jaar en is 1 grote familie van hem. Ze hechten zich erg aan dat soort dingen en willen absoluut niemand kwetsen. Ik kan ze daar wel gelijk in geven. Ze blijven geweldig.
|
Zit wat in, maar je zou toch zeggen dat de PDC veel aantrekkelijker is voor een sponsor dan de BDO?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|