|
dartty
|
Geplaatst op 24-11-2009, 20:54 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
'O.O.M. Darts.nu voorspellingen' is een originele naam!!
Lijstje gaat de prullenbak in, maar op die lijst stonden alleen maar de (profiel)namen van de mensen die aan alle toernooien hadden deelgenomen? Leek mij ook meer. En ik maar 15 punten behaald over de hele periode?? Kan toch niet
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 24-11-2009, 21:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-11-2009, 20:46 qwerty schreef:
[...]
Ok, maar dan gaan we het ook goed doen. Ik ga een apart topic aanmaken met als titel 'O.O.M. Darts.nu voorspellingen' en ik hou gewoon het prijzengeld aan als puntentelling dus bijvoorbeeld 1e 100.000 2e 50.000 3/4e 25.000 5/8e 12.500 etc. al naar gelang van het prijzengeld van het toernooi. 
Het lijstje met de puntentelling kan de prullebak in, money it is, en net als de echte OOM, de lijst staat 2 jaar. We waren begonnen met de 2008 editie van het BDO WK, dus daar start het allemaal, komend PDC WK valt er dus nog niets te verdedigen, alleen maar te winnen.
|
Hahahaaaa...geweldig! Zelden ooit ergens zo enthousiast over geweest!
|
|
|
|
In het paradijs van dit heelal... won Co het World Series of Darts Festival :-) |
|
|
dartty
|
Geplaatst op 24-11-2009, 21:04 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 24-11-2009, 20:46 qwerty schreef:
[...] Ok, maar dan gaan we het ook goed doen. Ik ga een apart topic aanmaken met als titel 'O.O.M. Darts.nu voorspellingen' en ik hou gewoon het prijzengeld aan als puntentelling dus bijvoorbeeld 1e 100.000 2e 50.000 3/4e 25.000 5/8e 12.500 etc. al naar gelang van het prijzengeld van het toernooi. 
|
En als bijv. de nummer 1 een ander toernooi wint, tel je weer 100.000 bij zijn "prijzengeld" op? Als ie nummer 3 wordt, tel je daar 25.000 op enz...? Hoe zal/wil je het verdelen?
|
|
|
|
Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." |
|
|
|
|
|
|
qwerty
|
Geplaatst op 24-11-2009, 21:37 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Op 24-11-2009, 21:04 dartty schreef:
[...]
En als bijv. de nummer 1 een ander toernooi wint, tel je weer 100.000 bij zijn "prijzengeld" op? Als ie nummer 3 wordt, tel je daar 25.000 op enz...? Hoe zal/wil je het verdelen?
|
Al naar gelang het prijzengeld v/h toernooi. Hoofdprijs 50.000 euro? Dan schrijf ik dat bij als je wint. Hoofdprijs 200.000 euro? (zoals komend PDC wk) BINGO! En vanaf het bdo-wk gaat het gewonnen geld van 2008 eraf (ouch, gaat me 85000 pond kosten, toen de hoofdprijs)
|
|
|
|
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 24-11-2009, 23:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja idd, als Co de titel pakt, pak ik hem ook. .
Maaruh, ik snap er niks van eigelijk. Waarom is sec een titel kwijt? En van mezelf begrijp ik het ook niet.
EDIT
oh, is dat misschien omdat de order over 2 jaar gaat?
Is het misschien dan geen idee om jaargangen daarvoor onderin weg te zetten? Als iemand dan ooit de analen naslagwerken wilt raadplegen.
Dit bericht is gewijzigd op 24-11 23:33.
|
|
|
|
Zelf spelen in de premier league? Ga naar www.dartproleague.com |
|
|
qwerty
|
Geplaatst op 24-11-2009, 23:32 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
ik ben m'n orginele lijsten van 2008 kwijt, had de nieuwe puntentelling er op aangepast (2e ronde dubbel, QF 3x, SF 4x F 5x) en zo kwamen er af en toe andere namen ineens als winnaar naar boven. (sorry) Verder bestaan er vanaf nu geen gedeelde plekken meer. Is het puntenaantal gelijk kijk ik naar het aantal voorspelde wedstrijden en als dat gelijk ik kijk ik wie de meeste punten heeft gescoord in de laatste fases van het toernooi. Tikkie ingewikkeld? Ja, klopt.
Maareh.. je moet het zo zien. Jij kunt echt alleen maar omhoog kijken!!! For you the only way = up!!! C'MON!!!! 
|
|
|
|
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong |
|
|
|
|
|
|