Marcelruiters Geplaatst op 12-01-2009, 13:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 12-01-2009, 13:13 weggooier schreef:
[...]

Fitzmaurice kan &earote;cht niet meer. Willy v-d Wiel kondigde hij al aan als `Willy van the Fiet`ofzoiets en Tony O&arote;Shea werd afgekondigd als  `The Pride of Blackburn` .

Bovendien is het een zak van een vent...
Willy van de Fiets zei hij inderdaad...
Misschien een inside joke?
Tijd voor vernieuwing bij de BDO...

meld dit bericht aan een moderator

www.wtjwl.nl 
cookie Geplaatst op 12-01-2009, 13:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat ik dit toernooi wel het mooiste vond, was dat Hankey eigenlijk een stuk minder liep te mokken dan normaal. Hij was nu toch wel erg rustig voor zijn doen op dit toernooi.

Weetje wat mij meer irriteert:
Dr. Darts en natuurlijk onze Bas beweren dat Gary Anderson, Gary Robson, Fitton en Hankey allemaal zover gekomen zijn dankzij hun Let's train Darts systeem.

Robson had dan minimaal van Adams moeten winnen, Fitton had kampioen moeten worden en Anderson had dan toch meer moeten laten zien.

Het mooie van deze finale was de spanning door de fouten die gemaakt werden. En natuurlijk toch een paar mooie finishes van O'shea om het naar 6-6 te trekken.

Dartteam Diablo's D.S.W.N. 
humberto Geplaatst op 12-01-2009, 14:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 12-01-2009, 13:25 cookie schreef:
Wat ik dit toernooi wel het mooiste vond, was dat Hankey eigenlijk een stuk minder liep te mokken dan normaal. Hij was nu toch wel erg rustig voor zijn doen op dit toernooi.

Ik hoorde hem op de BBC na de kwartfinale zeggen dat hij nu veel minder drinkt voor de wedstrijd dan voorheen. In het verleden dronk hij altijd minstens 6 pints voor de wedstrijd (en de afgelopen jaren nog veel meer), dit jaar hield hij het bij 3 pints. Daardoor staat hij veel minder opgefokt achter het bord.

dartty Geplaatst op 12-01-2009, 18:42 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 12-01-2009, 12:26 philthepower schreef:
[...]

Dat klopt!

Ik neem aan de mods weten wat ze moeten doen.

IP-check wees niets uit
Maar heb de berichten van die plaaggeest iig verwijderd en zijn status aangepast. Vermoeiende gast hoor.......

Dit bericht is gewijzigd op 12-01 18:53.

Ik speel geen darts, maar ben heel gek op darts en... op "The Flying..." 
philthepower Geplaatst op 12-01-2009, 20:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 12-01-2009, 18:42 dartty schreef:
[...]

IP-check wees niets uit
Maar heb de berichten van die plaaggeest iig verwijderd en zijn status aangepast. Vermoeiende gast hoor.......

Dit bericht is gewijzigd op 12-01 18:53.

Dank u!  

Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit 
1 ... 11 12 13 14