|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 27-08-2008, 21:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De loting voor de eerste ronde is verricht:
HEREN
Eerste Ronde best of 7 legs
1 Michael Verhofstad (RDB) - Jelle Kooijstra (RDO) 2 Q2 (PDB) - Gino Vos (BDC) 3 Peter de Ruijter (DVK) - Ahmet Kader (RDO) 4 Reinier Schouten (DONHN) - Henny van der Ster (DBBR) 5 Martin Korzelius (DVK) - Niels Stuiver (DORA) 6 Wesley Harms (DONHN) - Vincent van der Meer (DSWN) 7 Jonny de Vries (DOT) - Graig Jackson (SDC) 8 Danny de Haas (DSWN) - Jerry Hendriks (VDO) 9 Jan Karel (RD) - Wim Mink (DBBR) 10 Arjan Moen (DORA) - Marco Tak (DBA) 11 Stephan Gerritsen (RDB) - Ron Meulenkamp (DBMN) 12 Dick van Dijk (DBMN) - Willem Mandigers (KDO) 13 Q1 (PDB) - Gert Jan Berendsen (DVK) 14 Patrick Dekker (DSWN) - Roy van de Berg (TDV) 15 Alex Wilmink (DVO) - Johnny Okken (DOT) 16 Ferry Visser (DSWN) - Toon Greebe (BDC)
DAMES
Eerste Ronde best of 5 legs
1 Hanneke Brons (DBMN) - Marjan Huizing (DOT) 2 Marieke Groot (DVK) - Angelique Boekkooi (DBBR) 3 Priscilla Groeneweg (DSWN) - Judith Brobbel (RDO) 4 Q1 (PDB) - Heidi Schijvens (KDO) 5 Rilana Erades (DSWN) - Judith da Silva (BDC) 6 Karin ten Kate (DORA) - Claudia Engelschalk (DVO) 7 Magda Reijntjes (SDC) - Jolanda van Bakel (BDC) 8 Stephanie Dekker (DONHN) - Patty Kemmeren (TDV) 9 Natascha Moes (DOT) - Stefanie van Pelt (DSWN) 10 Samantha Kalishoek (RDO) - Q2 (PDB) 11 Marjolein v/d Leer (DBBR) - Kristie Struker (RDB) 12 Ellis Burink (RDB) - Julia Vassilieva (DBMN) 13 Astrid Bakker (DVK) - Lydia Wouters (RD) 14 Regina Dooren (VDO) - Nadia Sebâa (DBA) 15 Floortje van Zanten (DORA) - Nathalie van Marm (DVK) 16 Sharon Prins (DSWN) - Bianca Bes (DONHN)
JUNIOREN
1 Roy Brands (DBA) - Q1 PDB) 2 Mike Zuydwijk (DSWN) - Marcel Bos (DOT) 3 Mark de Wolf (DBBR) - Jelle Muller (VDO) 4 Nando van Holsteijn (DSWN) - Kristiaan de Boer (DBBR) 5 Mitchell Helmink (SDC) - Jimmy Hendriks (DVK) 6 Luc Peters (RDB) - Anton Werbata (DVK) 7 Jisse de Boer (RDO) - Tim van de Hoek (DBMN) 8 Daniel van Mourik (DBMN) - Benito van de Pas (TDV) 9 Gibert van de Meijden (RDB) - Ryan de Vreede (DSWN) 10 Brandon Zonneveld (DONHN) - Danny Haije (DVK) 11 Koen den Hollander (DBMN) - Dylan van Beek (DSWN) 12 Alexander Merkx (KDO) - Jeffrey Stigter (RD) 13 Christopher Brouwer (DORA) - Mike de Jong (DSWN) 14 Kay van Maurik (PDB) - Danny Roozeboom (DONHN) 15 Lesley Geertsma (DVO) - Kevin Poker (DOT) 16 Dylan Bijl (RDO) - Co Stomp&earote; jr (DORA)
MEISJES
1 Iris Jacobs (KDO) *bye 2 Chantal v Plateringen (DBMN) - Louise Rademaker (DSWN) 3 Charissa de Nobel (DBBR) *bye 4 Amy van Drunen (DSWN) - Lynn Poolen (VDO) 5 Q1 (PDB) *bye 6 Angelique Meijer (DVO) - Shirley Opperman (RDB) 7 Bonita Witte (DONHN) *bye 8 Daisy Mengerink (DBMN) - Regina Diependaal (TDV) 9 Sharon Jansen (DONHN) *bye 10 Nikita van de Meulen (DVO) - Carmen Wolf (SDC) 11 Angelique Maarse (DORA) *bye 12 Cynthia Seubring (SDC) - Jody Korver (DORA) 13 Melanie Fatels (DVK) - *bye 14 Joyce Schuurman (DSWN) - Christel Timmermans (PDB) 15 Anouk La Rondelle (DSWN) *bye 16 Gaby Jane Ebbers (RDB) - Mercedes Pieters (DBA)
ASPIRANTEN
1 John de Kruijf (DBMN) *bye 2 R Seinen (RDO) - Robin Seubring (SDC) 3 Patrick Hendriks (RDB) - Sven Groen (SDC) 4 Lorenzo te Hennepe (DBBR) - Jody Korver (DORA) 5 Joey v/d Berg (DONHN) - Lorenzo Turfboer (DSWN) 6 Derk Telnekes (-) - Jordy Diependaal (TDV) 7 Wilco v Plateringen (DBMN) - Fulco Loggeman (DBA) 8 Wesley Koolhaas (DORA) *bye 9 Ryan Wilmink (DVO) *bye 10 Aaron van Leuven (DVK) - Q1 (PDB) 11 Lesley van Schijndel (RDO) - Yuri Koolhout (RDB) 12 Jan Willem Kruize (DBBR) *bye 13 Benito Bodmann (DSWN) - Harvey van Welbergen (RDO) 14 Jordy Frits (VDO) - Jesper Ernst (DVK) 15 Joery Witte (DONHN) - Lars Cnossen (DVK) 16 Angelo v/d Huijgenvoort (PDB) *bye
Bij welke dartbond darten jullie en hoe denken jullie dat jullie vertegenwoordigers het gaan doen?
Dit bericht is gewijzigd op 27-08 22:19.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
jvdv83.hyves.nl voeg me maar toe |
|
|
|
|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 27-08-2008, 22:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zal zelf maar aftrappen:
Ik dart bij de DONHN (Darts Organisatie Noord Holland Noord)
En dit is hoe ik denk dat onze vertegenwoordigers het ervan af brengen:
Aspiranten
Joey v/d Berg: Denk dat Lorenzo wint
Joery Witte: De DvK is een sterkte bond met goede spelers, denk dus dat Lars wint.
Meisjes
Bonita Witte & Sharon Jansen hebben allebei een bye, kan er dus niets over zeggen.
Junioren
Brandon Zonneveld: Brandon is supergoed en denk dus dat hij wint.
Danny Roozeboom: Beide spelers ken ik niet, dus gok maar op Danny dan..
Dames
Stephanie Dekker: Stephanie staat bij mij niet bekend als een bijzonder goede speelster, dus denk dat Patty wint.
Bianca Bes: Ze heeft het met Sharon Prins bijna niet moeilijker kunnen treffen. Bianca is een goede speelster waarvan ik nog nooit gewonnen heb.. Maar Sharon is ook goed, denk dat ze van Bianca wint.
Heren
Reinier Schouten: Wordt een geweldige wedstrijd, Reinier kan verschrikkelijk goed gooien, maar denk toch dat Henny wint.
Wesley Harms: Ook wesley heeft een pittige tegenstander, maar Wesley heeft iets meer naam gemaakt dan Reinier en denk/hoop dus dan hij wint van Vincent, die ook naam gemaakt heeft natuurlijk...
Dit bericht is gewijzigd op 27-08 22:18.
|
|
|
|
|
|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 27-08-2008, 22:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
In de Champions League of Darts staan de beste darters van de dochterbonden de Nederlandse Darts Bond (NDB) tegenover elkaar. Voor een bedrag van zeshonderd euro mocht een regionale bond in elk onderdeel &earote;&earote;n deelnemer afvaardigen. Niet elke dochterbond heeft een plaats gekocht. Zo laten de bonden van de drie noordelijke provincies en Zeeland het toernooi geruisloos aan zich voorbijgaan. Darts Sport West Nederland vaardigt daarentegen in elke categorie vier deelnemers af.
In dit toernooi zijn tickets voor de Winmau World Masters (En dus ook voor de Lakeside Play-Off's) & Zuiderduin Masters te verdienen.
Zie ook het bericht op infodarts..
meer informatie staat op de volgende website:
http://www.clod.nl
Dit bericht is gewijzigd op 27-08 22:28.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|