Stijn boffel Geplaatst op 25-03-2003, 20:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Was ooit eens aangesloten bij een ploeg uit Oostkamp voor de BDB (ARENTSPLEIN). We waren geselecteerd om mee te doen aan Kampioenschap van W-Vl per ploeg. Ik speelde samen met Strobbe Steven, Jean-Pierre De Backer en Patrick Raecke. Was dan een jonge knaap van een 16-tal jaar. En gooide de pannen van het dak. We wonnen dit van de ploeg: Barry Miller, Kurt Dumarey, Dirk Ryelandt en Louis Van Iseghem. Werd toen aangesproeken door Jim Anderson, toenmalig voorzitter.
Dit om mee te doen aan ranking tornooien om zo het land te kunnen vertegenwoordigen bij de Juniores.
Hij zei me dat dit praktisch niets kostte, ik verteldde hem dat ik verder ging voetballen en geen zin had om BDB te spelen. In plaats dat hij vriendelijk bleef en me nogmaals probeerde te overtuigen. Was hij pisnijdig weg en kreeg die zelfde avond zelfs geen goeiedag meer wanneer we met de beker vertrokken. Hij heeft dan nooit meer willen praten tegen me.
VAN VRIENDELIJKHEID GESPROKEN

meld dit bericht aan een moderator

Baeron Geplaatst op 12-05-2003, 11:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

still the same old story, zou ik durven zeggen; reeds jaren weg bij de BDB omwille van de dingen die blijkbaar nu nog steeds gebeuren.
Wat is er inmiddels met Jim Anderson gebeurd ? gaan samen wonen met Olly Croft ?

Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be 
Buitenkant_eric Geplaatst op 13-05-2003, 19:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 26-03-2003, 00:31 ikke schreef:

Open Belgie verschoven
op de site van de BDB staat hierover niets vermeld ,daar staat het tornooi nog gepland op de oude datum!!!!

Het viel me op ddat de BDB website 'wat minder' bijgewerkt wordt... jammer. Vorig jaar moest de loting van de Open Belgie van de website van de Open Antwerpen gehaald worden.

spa rood Geplaatst op 10-03-2004, 20:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-03-2004, 10:56 he-man schreef:

Ik wil niet hebben dat België zich belachelijk maakt via internet.

Dat lijkt me een uitstekende reden. Maar door Rocco? Waar maakte die zich ook alweer belachelijk ???

lenz Geplaatst op 18-03-2005, 11:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

belgische bond is zeer zwak zeer flauwe prijzen voor juniors ze doen niet veel voor de jeugd en de site is niet op tijd in orde

crazy b Geplaatst op 18-03-2005, 12:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-03-2004, 10:56 he-man schreef:

Dat lijkt me een uitstekende reden. Maar door Rocco? Waar maakte die zich ook alweer belachelijk ???

Rocco Maes is lid van de PDC maar of die zich daar belachelijk maakt denk ik niet. Zijn site is wel altijd up-to-date en ze kunnen zo iemand wel gebruiken bij de BDB.

crazy b Geplaatst op 18-03-2005, 13:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 18-03-2005, 11:46 lenz schreef:

belgische bond is zeer zwak zeer flauwe prijzen voor juniors ze doen niet veel voor de jeugd en de site is niet op tijd in orde

Ben nu te oud voor de juniors maar 2-3 jaar geleden was het nog erger naart het schijnt, ik heb dan ook nooit meegedaan aan een juniorstornooi voor de BDB.
Proficiat met je 4de plaats in de rangschikking Lenz  

Baeron Geplaatst op 18-03-2005, 13:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-03-2004, 20:42 spa rood schreef:

[...]

was dat niet op één of ander internetforum; opeens verdwenen na een discussie en dan  ???  ???
arm Belgie..... ik ga mijn vlag terug buiten hangen.... ;D

Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be 
100% arjan Geplaatst op 21-03-2005, 09:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

(Bericht geplaatst onder mijn naam omdat het ten onrechte/per ongeluk onder een andere usernaam geplaatst was. Originele bericht verwijderd.)

[...]
ik heb die site eigenlijk nog nooit up-to-date geweten  :-\ ze lopen enkele "eeuwen" achter ,net zoals de rest bij de bdb >

http://go.to/roccomaesRocco meldt:

Beste bezoekers ,

Zouden jullie ermee akkoord gaan dat ik de website maak van de Belgische Darts Bond ?

Graag zou ik jullie mening willen weten daarover , daarom vraag ik om een email naar mij te sturen voor dinsdagavond  9 maart 2004 met een degelijk antwoord .

De enige redenen voor mij om de site maken zijn:

1. Ik wil iedereen ( al of niet darter ) op de hoogte houden van wat er gebeurt op BDB vlak en op het darts gebeuren in het algemeen.

2. Ik wil niet hebben dat België zich belachelijk maakt via internet.

Stuur u mail naar   roccomaes@tiscali.be

crazy b Geplaatst op 21-03-2005, 12:03 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 21-03-2005, 09:21 Arjanluijendijk schreef:

http://go.to/roccomaesRocco meldt:

Graag zou ik jullie mening willen weten daarover , daarom vraag ik om een email naar mij te sturen voor dinsdagavond  9 maart 2004 met een degelijk antwoord .

Wel een tijdje te laat om nu nog iets te sturen

Gold hedgehog 180 Geplaatst op 21-03-2005, 12:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

;D Erik Clarijs wist ook beter maar ja .... wie wilt graag voor die Belgen werken? Mij niet gezien  ;D Geintje!!! Ik merk al dat die BDB al gauw slechte naam maakt dus sommige mensen vond dat die BDB bestuur moest aftreden! Maar ze durven niet om hen de halt roepen!

Wat denk je nou over die Belgen? Zo bescheiden zijn ze wel!  ;D

Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!!  
crazy b Geplaatst op 21-03-2005, 23:37 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wie zijn wij om daarover iets te zeggen  .
Ik denk niet dat ze zouden luisteren naar een speler uit een lagere reeks als ze zelfs niet naar de betere spelers willen luisteren.

Danny1 Geplaatst op 29-05-2005, 17:29 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heb al een paar keer een mail gestuurd naar de BDB om info te vragen maar nog nooit een mailtje terug gekregen.   ???

Triestig niet waar :'(

ikke Geplaatst op 31-05-2005, 22:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 29-05-2005, 17:29 Danny1 schreef:

Heb al een paar keer een mail gestuurd naar de BDB om info te vragen maar nog nooit een mailtje terug gekregen.   ???

Triestig niet waar :'(

Hangt ervan af naar wie ge een mail zendt hé !! En naar welk mail adres.  

Danny1 Geplaatst op 01-06-2005, 19:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Via de site van de BOnd zelf
Mag toch wel verwachten dat ze terug mailen he

heiditje Geplaatst op 17-06-2005, 18:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

maateke wie je ook mag zijn ik denk niet dat jij bij ons in het mechelse speelt want die hadden hun boekjes wel optijd zenne graag zou ik een antw verwachten zenne want diet wat je zecht da kna goe zijn maar zeker en vast niet bij ons in het mechelse met vriendelijke groeten > > >

Op 25-03-2003, 21:27 ikke schreef:

Wat betreft spelen voor de BDB heb ik eigenlijk niet veel weet van ,speel er geen kompetitie bij en ook (bijna)geen tornooien.
Maar wat betreft informatie verstrekken ed.
Dat is een ramp daar.Ik heb een tijd geleden eens geprobeerd om aan info te geraken wat betreft clubs in mijn streek om bij aan te sluiten,en ook info over hun tornooien en uitslagen en de ranking ,voor op mijn site .Wel na verschillende telefoontjes en e-mails geen antwoord . Op mijn mails is er nooit reaktie gekomen.
Er heeft wel ooit eens iemand van de Bond teruggebeld wat betreft mijn vraag naar clubs,met de mededeling dat ik niet bij "hun "moest zijn ??? daarvoor ,en ze gaven me een telefoonnummer van iemand anders ,waar ik nooit kontakt mee gekregen heb ,want het lukte nooit.
Ook dat boekje die ze uitgeven is een ramp ,er zitten flyers tussen en er staan tornooien in ,maar omdat dat boekje altijd zo laat geleverd word zijn die altijd al voorbij  :-\

>

he mensen ik speel al 3 sezoenen dartse ne ga nu in naar mijn vierde en ban van belange nog niet van plan om te stoppen 
dennis Geplaatst op 19-06-2005, 08:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 17-06-2005, 18:44 heiditje schreef:

maateke wie je ook mag zijn ik denk niet dat jij bij ons in het mechelse speelt want die hadden hun boekjes wel optijd zenne graag zou ik een antw verwachten zenne want diet wat je zecht da kna goe zijn maar zeker en vast niet bij ons in het mechelse met vriendelijke groeten > > >

Wat voor een taal is dit???

This is the end, a beautiful friend the end. 
Dartsmaster Geplaatst op 19-06-2005, 14:12 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Een boze taal.

ikke Geplaatst op 20-06-2005, 22:54 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Da's waarschijnlijk plat Mechels  :P
En om nog te gaan "quoten" op berichten van 2 jaar geleden  ???
En Heiditje wat betreft die boekskes dat is nu twee jaar later nog altijd hetzelfde liedje  , ze komen veel te laat aan  ,flyers van tornooien die erbij zitten kunnen regelrecht de vuilnisbak in (in de meeste gevallen toch)  want tegen dat je het boekje in de bus krijgt zijn ze al gespeeld .
En als ge eens wat zou lezen op dit forum zou ge er wel al achter gekomen zijn dat ik niet in het Mechelse speel  

The frog Geplaatst op 21-06-2005, 14:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja Mdpke ze kunnen je niet allemaal kennen hé ;D

spa rood Geplaatst op 21-06-2005, 15:28 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-06-2005, 22:54 ikke schreef:

En om nog te gaan "quoten" op berichten van 2 jaar geleden  ???

Tja, dat is al een tijdje geleden, tenzij.............................

En Heiditje wat betreft die boekskes dat is nu twee jaar later nog altijd hetzelfde liedje  , ze komen veel te laat aan  ,flyers van tornooien die erbij zitten kunnen regelrecht de vuilnisbak in (in de meeste gevallen toch)  want tegen dat je het boekje in de bus krijgt zijn ze al gespeeld .

Tja............dat bedoel ik. Er is dus nog niets veranderd.

En als ge eens wat zou lezen op dit forum zou ge er wel al achter gekomen zijn dat ik niet in het Mechelse speel  

Moet hij toch oude postings afgaan  

The frog Geplaatst op 22-06-2005, 10:40 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Waar speel jij Spa Rood?

spa rood Geplaatst op 22-06-2005, 11:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2005, 10:40 The frog schreef:

Waar speel jij Spa Rood?