|
Stijn boffel
|
Geplaatst op 25-03-2003, 20:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Was ooit eens aangesloten bij een ploeg uit Oostkamp voor de BDB (ARENTSPLEIN). We waren geselecteerd om mee te doen aan Kampioenschap van W-Vl per ploeg. Ik speelde samen met Strobbe Steven, Jean-Pierre De Backer en Patrick Raecke. Was dan een jonge knaap van een 16-tal jaar. En gooide de pannen van het dak. We wonnen dit van de ploeg: Barry Miller, Kurt Dumarey, Dirk Ryelandt en Louis Van Iseghem. Werd toen aangesproeken door Jim Anderson, toenmalig voorzitter. Dit om mee te doen aan ranking tornooien om zo het land te kunnen vertegenwoordigen bij de Juniores. Hij zei me dat dit praktisch niets kostte, ik verteldde hem dat ik verder ging voetballen en geen zin had om BDB te spelen. In plaats dat hij vriendelijk bleef en me nogmaals probeerde te overtuigen. Was hij pisnijdig weg en kreeg die zelfde avond zelfs geen goeiedag meer wanneer we met de beker vertrokken. Hij heeft dan nooit meer willen praten tegen me. VAN VRIENDELIJKHEID GESPROKEN
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100% arjan
|
Geplaatst op 21-03-2005, 09:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(Bericht geplaatst onder mijn naam omdat het ten onrechte/per ongeluk onder een andere usernaam geplaatst was. Originele bericht verwijderd.)
[...] ik heb die site eigenlijk nog nooit up-to-date geweten :-\ ze lopen enkele "eeuwen" achter ,net zoals de rest bij de bdb >
|
http://go.to/roccomaesRocco meldt:
Beste bezoekers ,
Zouden jullie ermee akkoord gaan dat ik de website maak van de Belgische Darts Bond ?
Graag zou ik jullie mening willen weten daarover , daarom vraag ik om een email naar mij te sturen voor dinsdagavond 9 maart 2004 met een degelijk antwoord .
De enige redenen voor mij om de site maken zijn:
1. Ik wil iedereen ( al of niet darter ) op de hoogte houden van wat er gebeurt op BDB vlak en op het darts gebeuren in het algemeen.
2. Ik wil niet hebben dat België zich belachelijk maakt via internet.
Stuur u mail naar roccomaes@tiscali.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heiditje
|
Geplaatst op 17-06-2005, 18:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
maateke wie je ook mag zijn ik denk niet dat jij bij ons in het mechelse speelt want die hadden hun boekjes wel optijd zenne graag zou ik een antw verwachten zenne want diet wat je zecht da kna goe zijn maar zeker en vast niet bij ons in het mechelse met vriendelijke groeten > > >
Op 25-03-2003, 21:27 ikke schreef:
Wat betreft spelen voor de BDB heb ik eigenlijk niet veel weet van ,speel er geen kompetitie bij en ook (bijna)geen tornooien. Maar wat betreft informatie verstrekken ed. Dat is een ramp daar.Ik heb een tijd geleden eens geprobeerd om aan info te geraken wat betreft clubs in mijn streek om bij aan te sluiten,en ook info over hun tornooien en uitslagen en de ranking ,voor op mijn site .Wel na verschillende telefoontjes en e-mails geen antwoord . Op mijn mails is er nooit reaktie gekomen. Er heeft wel ooit eens iemand van de Bond teruggebeld wat betreft mijn vraag naar clubs,met de mededeling dat ik niet bij "hun "moest zijn ??? daarvoor ,en ze gaven me een telefoonnummer van iemand anders ,waar ik nooit kontakt mee gekregen heb ,want het lukte nooit. Ook dat boekje die ze uitgeven is een ramp ,er zitten flyers tussen en er staan tornooien in ,maar omdat dat boekje altijd zo laat geleverd word zijn die altijd al voorbij :-\
|
>
|
|
|
|
he mensen ik speel al 3 sezoenen dartse ne ga nu in naar mijn vierde en ban van belange nog niet van plan om te stoppen |
|
|
|
|
|
|
ikke
|
Geplaatst op 20-06-2005, 22:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Da's waarschijnlijk plat Mechels :P En om nog te gaan "quoten" op berichten van 2 jaar geleden ??? En Heiditje wat betreft die boekskes dat is nu twee jaar later nog altijd hetzelfde liedje , ze komen veel te laat aan ,flyers van tornooien die erbij zitten kunnen regelrecht de vuilnisbak in (in de meeste gevallen toch) want tegen dat je het boekje in de bus krijgt zijn ze al gespeeld . En als ge eens wat zou lezen op dit forum zou ge er wel al achter gekomen zijn dat ik niet in het Mechelse speel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 21-06-2005, 15:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja, dat is al een tijdje geleden, tenzij.............................
Op 20-06-2005, 22:54 ikke schreef:
En Heiditje wat betreft die boekskes dat is nu twee jaar later nog altijd hetzelfde liedje , ze komen veel te laat aan ,flyers van tornooien die erbij zitten kunnen regelrecht de vuilnisbak in (in de meeste gevallen toch) want tegen dat je het boekje in de bus krijgt zijn ze al gespeeld .
|
Tja............dat bedoel ik. Er is dus nog niets veranderd.
Op 20-06-2005, 22:54 ikke schreef:
En als ge eens wat zou lezen op dit forum zou ge er wel al achter gekomen zijn dat ik niet in het Mechelse speel 
|
Moet hij toch oude postings afgaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|