|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 07-02-2012, 22:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben ik niet me je eens: wij hebben 3 verschillende soorten zwarte staal punten met grip, de knurled (in het midden) de ringed (ook in het midden) en nog een knurled (heel fijn geknurled) allen alleen in 32 mm. Deze breken niet sneller dan een "normale" stalen punt en vooral niet met inzetten al. de grip op "onze" punten ligt erbovenop en wordt niet uit de punt zelf weggehaald, denk dat met name dit het grootste verschil is, bovendien zijn die ook van binnen zwart en niet chroomkleurig.
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 00:13.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://www.letsplaydarts.info voor toernooien en meer....(nog in opbouw) |
|
|
|
|
Getuppa
|
Geplaatst op 08-02-2012, 01:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2012, 22:38 nighthawke schreef:
[...]
Ben ik niet me je eens: wij hebben 3 verschillende soorten zwarte staal punten met grip, de knurled (in het midden) de ringed (ook in het midden) en nog een knurled (heel fijn geknurled) allen alleen in 32 mm. Deze breken niet sneller dan een "normale" stalen punt en vooral niet met inzetten al. de grip op "onze" punten ligt erbovenop en wordt niet uit de punt zelf weggehaald, denk dat met name dit het grootste verschil is, bovendien zijn die ook van binnen zwart en niet chroomkleurig.
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 00:13.
|
die punten hebben wij ook maar de ringed versie breekt regelmatig
gr marcel
|
|
|
|
dartwinkel - dartsinn - mooiehandel - biljartwinkel |
|
|
martian
|
Geplaatst op 09-02-2012, 09:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2012, 22:33 nighthawke schreef:
[...]
Toch wel, gelukkig wel bij die eerste ring vlakbij de barrel, zodat we de punt er zelf nog uit kregen. Is ook een reden dat wij die grip punten niet willen verkopen.
|
Ik heb zo'n hekel aan grippunten...bijna alle soorten zijn zo ontzettend gevoelig voor breken...
Moet zeggen, de Unicorn fingergrip, target diamond en kurled grippunten heb ik nooit problemen mee gehad...de rest durf ik niet in mijn pijlen te zetten...
Die andere grippunten van 32 mm staal ringed, braken bij mij wel af trouwens....
Dit bericht is gewijzigd op 09-02 09:14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gjtje97
|
Geplaatst op 11-02-2012, 22:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb nu ook een setje Storm Punten van Target in de lengte 30mm. Het is niet zo zeer beter dan een gewone punt, maar het ziet het er wel mooi uit. Het mooie aan de Storm punten is wel dat er geen ruimte tussen de punt en de barrel zit. Sinds ik deze punten heb sloop ik ook veel minder flights...
|
|
|
|
Paul Nicholson fan. Target Silica Gemini 21 gram, Short Aluminium Shafts, Ruthless Slim Flights. 36x180. Beste leg: 14 darts. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gjtje97
|
Geplaatst op 11-02-2012, 22:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oh, netjes van hun. Zou ook niet weer dezelfde punten kiezen als ze zo snel stuk gaan. Heb ook zelf een hele goede ervaring met Target. Ik gebruik namelijk de Target Silica Gemini 21 gram pijlen en ben er heel tevreden over. De punten zitten trouwens in die darts.
|
|
|
|
Paul Nicholson fan. Target Silica Gemini 21 gram, Short Aluminium Shafts, Ruthless Slim Flights. 36x180. Beste leg: 14 darts. |
|
|
|
|
|
|
|