Dart_bitch Geplaatst op 10-09-2007, 12:22
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is gewoon afgelopen nu  
Pfffffffff ik heb echt heimwee  

meld dit bericht aan een moderator

I Don't Like Darts ... I LOVE IT!! 
dartty Geplaatst op 10-09-2007, 13:07
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Kijk al uit naar het volgend groot dartstoernooi. Het is zo'n leegte als er niet gespeeld word..... Maar jammer dat Anderson had afgezegd voor de World Cup man.......Balen!

Twee toernooien in 1 jaar gewonnen: De PC Finals 2011 en WGP 2011. Nr. 2 op de Darts.nu OOM. Nr. 1 OK.  
philthepower Geplaatst op 10-09-2007, 13:35
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-09-2007, 12:22 Dart_bitch schreef:
  Het is gewoon afgelopen nu  
Pfffffffff ik heb echt heimwee  

Ben jij dat met Big Robbo?
Post ff een grotere foto, is leuk toch?
Zal z'n vriendin leuk vinden trouwens (als ie die heeft).

Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) 
philthepower Geplaatst op 10-09-2007, 13:35
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-09-2007, 13:07 dartty schreef:
Kijk al uit naar het volgend groot dartstoernooi. Het is zo'n leegte als er niet gespeeld word..... Maar jammer dat Anderson had afgezegd voor de World Cup man.......Balen!

Dit is het tegenovergestelde van dartsmoeheid.  

Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) 
dartty Geplaatst op 10-09-2007, 13:59
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 10-09-2007, 13:35 philthepower schreef:
[...]

Dit is het tegenovergestelde van dartsmoeheid.  

ha ha ha....jouw posts zijn vaak leuk en grappig (vind ik).
Neeeeeee, dartsmoe wordt ik voorlopig zeker niet.....
Vooral met Gary in zo'n topvorm zeker niet.........

Twee toernooien in 1 jaar gewonnen: De PC Finals 2011 en WGP 2011. Nr. 2 op de Darts.nu OOM. Nr. 1 OK.  
Dart_bitch Geplaatst op 10-09-2007, 20:45
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-09-2007, 13:35 philthepower schreef:
[...]

Ben jij dat met Big Robbo?
Post ff een grotere foto, is leuk toch?
Zal z'n vriendin leuk vinden trouwens (als ie die heeft).

kijk maar op mijn site, ik weet niet hoe ik die hierop moet zetten.
http://www.sugababes.nl/Dart_Diva/pics
Ben ik idd met Robson, en ik geloof niet dat ie een vriendin heeft want anders had ie niet terug gekust hahahaha. het was trouwens maar een onschuldig kusje op de mond, betekend verder niks hoor, vind hem gewoon een leuke vent.

I Don't Like Darts ... I LOVE IT!! 
ladydart Geplaatst op 10-09-2007, 22:00
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-09-2007, 22:17 hansje schreef:
Ben helemaal happy met deze uitslag     .
En ladydart je zag er geweldig uit gisteren, leuk kroontje.
Was idd jammer van die bijna 9-darter.

Hihihi is er toch nog iemand die me lollig vind met z'n idioot ding op mijn koppie.
Hahaha ik dacht je moet wat, anders ziet het er ook  zo saai uit.
Wat vreselijk dat ik nu geen stream kan kijken kan nu al niet meer wachten tot het volgende toernooi begint. Rosmalen hier I kom!!! lol

May the darts be with you! 
Cober Geplaatst op 11-09-2007, 19:01
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Welke leg was het precies van die 9 darter...  die mis ging!

Dit bericht is gewijzigd op 11-09 19:01.

jaja.... 
xkwadraat Geplaatst op 11-09-2007, 19:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

De 5e leg van de 6e set.
Dus bij 4-1 in sets voor Hamilton en 2-2 in legs.

Cober Geplaatst op 11-09-2007, 22:42
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

danku

jaja.... 
philthepower Geplaatst op 15-09-2007, 12:18
gebruiker
Verstuur privé bericht

De Bullit World Darts Trophy 2007 gaat de boeken in als het beste officiële tv-toernooi in de geschiedenis van het darts. In Utrecht kwamen de 32 deelnemers aan het hoofdtoernooi de afgelopen dagen tot een gezamenlijk toernooigemiddelde van 31,18 per gegooide dart. Nooit eerder kwam een gemiddelde op een, door WDF of PDC, officieel erkend televisietoernooi boven de 31 per dart uit.
Bovendien was de finale, statistisch gezien, de beste finale ooit. Nooit eerder gooiden beiden spelers in een tv-finale van een groot tv-toernooi boven de 34 punten per dart gemiddeld. Anderson en Taylor haalden respectievelijk 34,29 en 34,02.

Ook werden er door Phil Taylor 44 180-ers gegooid, een WDT-record. Het oude record stond op naam van Raymond van Barneveld. Hij behaalde in 2004 een totaal van 40 stuks.

bron: http://www.infodarts.nl

qwerty Geplaatst op 15-09-2007, 13:58
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad, het beste toernooi ooit statistisch gezien. Het slechtste toernooi ooit wat kijkcijfers betreft...
Ik zie de logica niet

DE voetbalkenner! :) | 2008 & 2012 WORLD Champion 
Jeroenvdv Geplaatst op 15-09-2007, 14:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-09-2007, 13:58 qwerty schreef:
Inderdaad, het beste toernooi ooit statistisch gezien. Het slechtste toernooi ooit wat kijkcijfers betreft...
Ik zie de logica niet

nou ik wel eigelijk.... omdat sbs6 een late uitzendtijd had hebben er weinig mensen gekeken die het af en toe leuk vonden om darts te kijken, en de dartsliefhebbers (zoals iedereen die lid is van dit forum) die hebben de hele week via de stream gekeken (ikzelf was er ook nog eens 2 zaterdagen)

Walking in a Whitlock wonderland. There's only oneeeee Simon Whitlock. 
qwerty Geplaatst op 15-09-2007, 15:53
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-09-2007, 14:45 Jeroenvdv schreef:
[...]

nou ik wel eigelijk.... omdat sbs6 een late uitzendtijd had hebben er weinig mensen gekeken die het af en toe leuk vonden om darts te kijken, en de dartsliefhebbers (zoals iedereen die lid is van dit forum) die hebben de hele week via de stream gekeken (ikzelf was er ook nog eens 2 zaterdagen)

Mijn bericht was ook niet echt serieus bedoeld. Hetgeen jij zegt, daar hebben we het al maanden over hier. Logisch inderdaad. Maar het blijft tegenstrijdig klinken. Het beste toernooi ooit nog nooit zo slecht bekenen. Erg jammer.  

Dit bericht is gewijzigd op 15-09 15:54.

DE voetbalkenner! :) | 2008 & 2012 WORLD Champion 
philthepower Geplaatst op 16-09-2007, 12:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-09-2007, 15:53 qwerty schreef:
[...]

Mijn bericht was ook niet echt serieus bedoeld. Hetgeen jij zegt, daar hebben we het al maanden over hier. Logisch inderdaad. Maar het blijft tegenstrijdig klinken. Het beste toernooi ooit nog nooit zo slecht bekenen. Erg jammer.  
Dit bericht is gewijzigd op 15-09 15:54.

Heel erg jammer inderdaad. Een week lang pure reclame voor de dartsport en geen hond die het gezien heeft (natuurlijk met respect voor de mensen die het w&earote;l gezien hebben).

dartty Geplaatst op 16-09-2007, 14:13
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 15-09-2007, 13:58 qwerty schreef:
Ik zie de logica niet

Ook al is je post niet serieus bedoeld   , jammer is het wel. Het is zo'n contrast. Maar blijkbaar bieden goede statistieken (gemiddelden, records, enz...) geen garantie voor hoge kijkcijfers. De statistieken bijv. van de IDL laatst, waren best ook goed en toch waren de kijkcijfers niet wat het wezen moet. (En dan nog met vroegere uitzendingen). Ik denk dat statistieken de "niet echte dartsliefhebbers" of  "gelegenheidsbezoekers/kijkers" niet veel zeggen.

ladydart Geplaatst op 19-09-2007, 23:12
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Efkes wat anders ik ben nu bij de IDL en de WDT geweest, allebei geweldige toernooien. Maar wil je veel spelers ontmoeten en veel wedstrijden zien dan moet je naar de IDL gaan. Want mij viel alles mee, behalve het aantal spelers dat zich liet zien. Want dat waren er dramatisch weinig en steeds dezelfde ook. Ik zeg Nijmegen is net iets gezelliger. Tenminste dat vind ik dan. Zo genoeg hierover op naar volgend jaar!

Jeroenvdv Geplaatst op 19-09-2007, 23:58
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 19-09-2007, 23:12 ladydart schreef:
Efkes wat anders ik ben nu bij de IDL en de WDT geweest, allebei geweldige toernooien. Maar wil je veel spelers ontmoeten en veel wedstrijden zien dan moet je naar de IDL gaan. Want mij viel alles mee, behalve het aantal spelers dat zich liet zien. Want dat waren er dramatisch weinig en steeds dezelfde ook. Ik zeg Nijmegen is net iets gezelliger. Tenminste dat vind ik dan. Zo genoeg hierover op naar volgend jaar!

dat ben ik niet met je eens, sorry !!

ik ben ook naar de idl en de wdt geweest en ik heb meer genoten van de wdt, ik houd meer van langere partijen, en dan kom je in utrecht helemaal aan je trekken

Walking in a Whitlock wonderland. There's only oneeeee Simon Whitlock. 
hansje Geplaatst op 20-09-2007, 11:10
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat betreft de spelers in de zaal moet ik Ladydart gelijk geven, die zie je bij de IDL meer.
Maar de gezelligheid is toch echt in Utrecht te vinden, dus daar heeft Jeroen weer gelijk in.
Nu op naar het volgende toernooi.

ladydart Geplaatst op 20-09-2007, 14:18
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-09-2007, 11:10 hansje schreef:
Wat betreft de spelers in de zaal moet ik Ladydart gelijk geven, die zie je bij de IDL meer.
Maar de gezelligheid is toch echt in Utrecht te vinden, dus daar heeft Jeroen weer gelijk in.
Nu op naar het volgende toernooi.

Zal wel komen vanwege mijn liefhebbend zuiden dan, hahaha. Ik vind allebei de toernooien erg leuk. hahaha, maar ik weet nie ik hou het op nijmegen. Maar maakt niks ieder zijn eigen smaak gelukkig.  

1 ... 14 15 16 17