|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 15-09-2007, 12:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De Bullit World Darts Trophy 2007 gaat de boeken in als het beste officiële tv-toernooi in de geschiedenis van het darts. In Utrecht kwamen de 32 deelnemers aan het hoofdtoernooi de afgelopen dagen tot een gezamenlijk toernooigemiddelde van 31,18 per gegooide dart. Nooit eerder kwam een gemiddelde op een, door WDF of PDC, officieel erkend televisietoernooi boven de 31 per dart uit. Bovendien was de finale, statistisch gezien, de beste finale ooit. Nooit eerder gooiden beiden spelers in een tv-finale van een groot tv-toernooi boven de 34 punten per dart gemiddeld. Anderson en Taylor haalden respectievelijk 34,29 en 34,02.
Ook werden er door Phil Taylor 44 180-ers gegooid, een WDT-record. Het oude record stond op naam van Raymond van Barneveld. Hij behaalde in 2004 een totaal van 40 stuks.
bron: http://www.infodarts.nl
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) |
|
|
|
|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 15-09-2007, 14:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 15-09-2007, 13:58 qwerty schreef:
Inderdaad, het beste toernooi ooit statistisch gezien. Het slechtste toernooi ooit wat kijkcijfers betreft... Ik zie de logica niet
|
nou ik wel eigelijk.... omdat sbs6 een late uitzendtijd had hebben er weinig mensen gekeken die het af en toe leuk vonden om darts te kijken, en de dartsliefhebbers (zoals iedereen die lid is van dit forum) die hebben de hele week via de stream gekeken (ikzelf was er ook nog eens 2 zaterdagen)
|
|
|
|
Walking in a Whitlock wonderland. There's only oneeeee Simon Whitlock. |
|
|
qwerty
|
Geplaatst op 15-09-2007, 15:53 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 15-09-2007, 14:45 Jeroenvdv schreef:
[...]
nou ik wel eigelijk.... omdat sbs6 een late uitzendtijd had hebben er weinig mensen gekeken die het af en toe leuk vonden om darts te kijken, en de dartsliefhebbers (zoals iedereen die lid is van dit forum) die hebben de hele week via de stream gekeken (ikzelf was er ook nog eens 2 zaterdagen)
|
Mijn bericht was ook niet echt serieus bedoeld. Hetgeen jij zegt, daar hebben we het al maanden over hier. Logisch inderdaad. Maar het blijft tegenstrijdig klinken. Het beste toernooi ooit nog nooit zo slecht bekenen. Erg jammer.
Dit bericht is gewijzigd op 15-09 15:54.
|
|
|
|
DE voetbalkenner! :) | 2008 & 2012 WORLD Champion |
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 16-09-2007, 12:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 15-09-2007, 15:53 qwerty schreef:
[...]
Mijn bericht was ook niet echt serieus bedoeld. Hetgeen jij zegt, daar hebben we het al maanden over hier. Logisch inderdaad. Maar het blijft tegenstrijdig klinken. Het beste toernooi ooit nog nooit zo slecht bekenen. Erg jammer. Dit bericht is gewijzigd op 15-09 15:54.
|
Heel erg jammer inderdaad. Een week lang pure reclame voor de dartsport en geen hond die het gezien heeft (natuurlijk met respect voor de mensen die het w&earote;l gezien hebben).
|
|
|
|
Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) |
|
|
|
|
ladydart
|
Geplaatst op 19-09-2007, 23:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Efkes wat anders ik ben nu bij de IDL en de WDT geweest, allebei geweldige toernooien. Maar wil je veel spelers ontmoeten en veel wedstrijden zien dan moet je naar de IDL gaan. Want mij viel alles mee, behalve het aantal spelers dat zich liet zien. Want dat waren er dramatisch weinig en steeds dezelfde ook. Ik zeg Nijmegen is net iets gezelliger. Tenminste dat vind ik dan. Zo genoeg hierover op naar volgend jaar!
|
|
|
|
May the darts be with you! |
|
|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 19-09-2007, 23:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-09-2007, 23:12 ladydart schreef:
Efkes wat anders ik ben nu bij de IDL en de WDT geweest, allebei geweldige toernooien. Maar wil je veel spelers ontmoeten en veel wedstrijden zien dan moet je naar de IDL gaan. Want mij viel alles mee, behalve het aantal spelers dat zich liet zien. Want dat waren er dramatisch weinig en steeds dezelfde ook. Ik zeg Nijmegen is net iets gezelliger. Tenminste dat vind ik dan. Zo genoeg hierover op naar volgend jaar!
|
dat ben ik niet met je eens, sorry !!
ik ben ook naar de idl en de wdt geweest en ik heb meer genoten van de wdt, ik houd meer van langere partijen, en dan kom je in utrecht helemaal aan je trekken
|
|
|
|
Walking in a Whitlock wonderland. There's only oneeeee Simon Whitlock. |
|
|
|
|
ladydart
|
Geplaatst op 20-09-2007, 14:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-09-2007, 11:10 hansje schreef:
Wat betreft de spelers in de zaal moet ik Ladydart gelijk geven, die zie je bij de IDL meer. Maar de gezelligheid is toch echt in Utrecht te vinden, dus daar heeft Jeroen weer gelijk in. Nu op naar het volgende toernooi.
|
Zal wel komen vanwege mijn liefhebbend zuiden dan, hahaha. Ik vind allebei de toernooien erg leuk. hahaha, maar ik weet nie ik hou het op nijmegen. Maar maakt niks ieder zijn eigen smaak gelukkig.
|
|
|
|
May the darts be with you! |
|