friese_darter Geplaatst op 16-02-2010, 14:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

sorry voor het ophalen van dit topic,  

weet iemand hoe het nu staat met dit bedrijf of er goed gereageerd wordt en het spul netjes wordt opgestuurd?

meld dit bericht aan een moderator

FDB, 1e divisie (kampioen) 
Fred raket Geplaatst op 16-02-2010, 14:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 16-02-2010, 14:29 friese_darter schreef:
sorry voor het ophalen van dit topic,  

weet iemand hoe het nu staat met dit bedrijf of er goed gereageerd wordt en het spul netjes wordt opgestuurd?

Laat ze maar eerst de juiste pijl bij de tekst zetten , verder zeggen bovenstaande posts toch genoeg?

Elk moment is een nieuw begin. 
friese_darter Geplaatst op 16-02-2010, 14:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

aangezien dat een jaar geleden is vroeg ik mij dit af, ze zijn toch in NL wel het goedkoopst ook die unicorn flights zijn een koopje in een voordeelpakket.. maar niemand die hier iets over kan zeggen? actueel graag

Dipollo Geplaatst op 17-02-2010, 16:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Niet de goedkoopste... Hoe de levering nu zit bij ze weet ik ook niet, website wordt wel goed onderhouden, dus ze zijn er wel mee bezig.

DiscountDarts.nl 
Fred raket Geplaatst op 17-02-2010, 16:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 17-02-2010, 16:17 Dipollo schreef:
Niet de goedkoopste... Hoe de levering nu zit bij ze weet ik ook niet, website wordt wel goed onderhouden, dus ze zijn er wel mee bezig.

zijn ze jou leverancier?

Elk moment is een nieuw begin. 
Dipollo Geplaatst op 17-02-2010, 17:49 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 17-02-2010, 16:27 Fred raket schreef:
[...]

zijn ze jou leverancier?

Zeer zeker niet, maar had de site bekeken. Dan zie je wel nieuwe producten er op staan. Maar service kan ik niet beoordelen.

Maar wat ik al zei, ze zeggen op de homepage dat ze de goedkoopste van Nederland zijn, maar dat is dus niet zo. Dat is sowieso iets wat snel geclaimt wordt zonder aanleiding.

DiscountDarts.nl 
friese_darter Geplaatst op 17-02-2010, 17:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

in verhouding dan wel goedkoop als je de meeste sites bekijkt zijn de prijzen toch echt een stuk hoger..

Dartphil Geplaatst op 14-12-2011, 18:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Pas hele bestelling gedaan.
Sommige dingen die ik het meest nodig had gelukkig correct geleverd.
Maar van de 10 sets flights die ik besteld had 8 verkeerde geleverd.
Verkeerde shaft en scorebord helemaal niet.

Na veel geklaag uiteindelijk toch een scorebord gekregen, blijkt dit gewoon het goedkoopste van het goedkoopste te zijn met eigen reclame op. Dit terwijl ik een (volgens foto op hun site) een ingekaderd datadart scorebord had besteld.
Volgens die amateurs is hetgeen ze gestuurd hebben ongeveer hetzelfde en moet ik er maar tevreden mee zijn.

Ik raad iedereen ten stelligste af om ooit maar iets te bestellen aan deze prutsers.
Ze sturen zo maar iets op en  qua klantenservice laat het ook heel erg te wensen over.

jowinho Geplaatst op 14-12-2011, 18:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, maar ik bestel dan ook in kleine hoeveelheden en ook enkel flights en shafts. De rest koop ik wel in een winkel of laat ik overkomen uit Engeland.

20ste O.O.M Andy Smith 
Dartfantje Geplaatst op 14-12-2011, 19:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 14-12-2011, 18:02 Dartphil schreef:
Pas hele bestelling gedaan.
Sommige dingen die ik het meest nodig had gelukkig correct geleverd.
Maar van de 10 sets flights die ik besteld had 8 verkeerde geleverd.
Verkeerde shaft en scorebord helemaal niet.

Na veel geklaag uiteindelijk toch een scorebord gekregen, blijkt dit gewoon het goedkoopste van het goedkoopste te zijn met eigen reclame op. Dit terwijl ik een (volgens foto op hun site) een ingekaderd datadart scorebord had besteld.
Volgens die amateurs is hetgeen ze gestuurd hebben ongeveer hetzelfde en moet ik er maar tevreden mee zijn.

Ik raad iedereen ten stelligste af om ooit maar iets te bestellen aan deze prutsers.
Ze sturen zo maar iets op en  qua klantenservice laat het ook heel erg te wensen over.

Zelfde als bij mij, ik had ook ooit in maart besteld, een paar setjes flights en shafts, de levering was uit mijn hoofd wel snel, zo'n 3 dagen geloof ik (kan er ook helemaal naast zitten). Maar toen ik keek wat ik heb gekregen, waren alle flights verkeerd (kleur dan) en ik miste een setje shafts. ik had ook nog 1 setje tri-fin flights & shafts besteld, waar ik er 2 van kreeg.

Oftewel ze leverden alles verkeerd, miste iets en kreeg ook nog iets 2 keer.

Sindsdien bestel ik bij Doshasports.com waar ik alles wel goed en netjes geleverd krijg.

Dit bericht is gewijzigd op 14-12 19:16.

Never change a winning dart! | It's The Nr1 On The Darts.nu O.O.M. Since 03-01-12 And The Reigning And Defending Champion Of The World! 
nighthawke Geplaatst op 07-01-2012, 14:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-01-2012, 15:26 Mdarter schreef:
Beste dartliefhebbers,

Hierbij wil ik iedereen waarschuwen voor deze webshop! (www.dartartikelen.com)

Ik heb hier onlangs een bestelling gedaan. Twee maal werd mij beloofd dat de bestelling zsm bij mij zou arriveren. Tot op de dag van vandaag heb ik nog niks mogen ontvangen.

Achter deze webshop en achter de andere webshops van SPORTS24 zitten oplichters. Deze mensen voeren onrechtmatig het Qshops keurmerk. Ik heb contact gehad met Qshops en zij hebben mij bevestigd dat Sports24 en aaneengesloten bedrijven niet in hun ledenlijst voorkomen. Zij zullen ook maatregelen ondernemen.

Mensen, wees verstandig en doe geen bestelling bij dit bedrijf!  

zijn ook heel goed in "dubbele" facturen sturen dus wees gewaarschuwd.

http://www.letsplaydarts.info voor toernooien en meer....(nog in opbouw) 
marcohermans Geplaatst op 07-02-2012, 22:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

heb 7 januarie voor 43 euro flights en shafts besteld nooit iets gekregen
en niemand meer te bereiken
ze reageren nergens op zijn een stelletje oplichters bestel hier niks grote kans dat je niks krijgt  

1 2 3 4