|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnv
|
Geplaatst op 11-12-2006, 09:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet het nu wel, dit stond op de sport1 website,
World Darts Championship, Purfleet Het WK darts in Purfleet wordt van 18 december tot en met 1 januari gespeeld. Sport1 zal er van begin tot eind rechtstreeks verslag van doen. De beste darters ter wereld op wat het grootste darttoernooi ter wereld mag heten. Hou voor meer informatie over uitzendtijden http://www.sport1.nl in de gaten.
Ook op de sbs site staat dat ze delen van het toernooi in samenvattingen laten zien.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Amusementman
|
Geplaatst op 14-12-2006, 08:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Alle wedstrijden die de komende weken worden gespeeld tijdens het Ladbrokes.com World Championship in Purfleet, zullen live te zien zijn op Sport1. Leo Oldenburger, Jacques Nieuwlaat en Co Stomp&earote; zullen de beelden van het PDC WK voorzien van commentaar.
Vanaf maandag staat het de betaalzender in het teken van darts. Die middag wordt namelijk gestart met het Ladbrokes.com World Championship. Raymond van Barneveld, Roland Scholten, Josephus Schenk en Rico Vonck zijn de Nederlandse deelnemers. De finale van het officieuze WK van de PDC wordt op 1 januari gespeeld.
|
|
|
|
Blub kwaakt de koe |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stevemaish
|
Geplaatst op 31-12-2006, 11:46 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tijdens de uitzending van gisteren werd meerdere malen gezegd dat het live op sbs uitgezonden wordt, dus dat is grote klasse!! Dat mag ook wel een keer gezegd worden!! Alleen die analyse van Dick van Dijk (wereldkampioen bij de BDO...) ben ik wel zat, hij zegt constant hetzelfde....
Maar goed, als het maar op TV is. Ik hoop op de beste wedstrijd ooit!!
|
|
|
|
ik ben een 9 darts gooier.......................helaas wel vanaf 301 |
|
|
|
|
|