|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvdv
|
Geplaatst op 28-05-2007, 20:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-05-2007, 20:27 Vogue homme schreef:
Barney verliest van Jenkins. Beide speelden vrij matig, maar uiteindelijk won Jenkins met 11-10
Barney eruit dus Phil wint. Britten pakken toch hun kansen niet tegen Taylor.
|
jammer van barney zag het ook kon mijn ogen niet geloven, dacht de hele tijd het klopt niet maar het klopte toch wel.. erg jammer...
en ik denk dat je best wel eens gelijk kon hebben dat phil het toernooi wint, jenkins is gewoon niet goed genoeg om van taylor te winnen
Dit bericht is gewijzigd op 28-05 20:44.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
jvdv83.hyves.nl voeg me maar toe |
|
|
|
|
|
|
Dthemenace180
|
Geplaatst op 29-05-2007, 01:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Leuk hoor voor Phil dat ie er weer een prijsje bij heeft, maar je zag het natuurlijk al weer aan komen nadat v. Barneveld verloor van Jenkins. Dat Priestley en Jenkins bij voorbaat al kansloos zouden zijn tegen Taylor dat wist iedereen al. v. Barneveld zou het tenminste nog spannend hebben gemaakt. Ik denk dat het binnen de PDC pas echt spannend gaat worden als de keukenbnoys de top 10 hebben bereikt.
Dit bericht is gewijzigd op 29-05 01:22.
|
|
|
|
180,s are for the show, dubbels are for dough |
|
|
Vogue homme
|
Geplaatst op 29-05-2007, 12:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Britten die voor de PDC spelen hebben in mijn ogen te veel respect voor Taylor en pakken hun kansen gewoon niet.
Jenkins kan echt wel van Taylor winnen, kijk maar naar zijn eerste Premier League wedstrijd tegen Barney waarin Barney een gemiddelde van 107 gooide en Jenkins gelijkspeelde en zelfs nog een leg voor de wedstrijd had. Als ie dit niveau had gehaald in z'n 1e partij tegen Taylor, waarin Taylor een gemiddelde van onder de 95(?) gooide dan had ie gewoon gewonnen. Maar zulke kansen pakken de Britse PDC spelers zelden tot nooit tegen Taylor. Jammer, dat maakt het allemaal erg voorspelbaar. Aan het begin van dit jaar zag iedereen dat Taylor w&earote;l te kloppen was, maar alleen niet-Britse PDC spelers en BDO spelers hebben daar gebruik van gemaakt...
Het maakt het allemaal wel erg saai af en toe
Dit bericht is gewijzigd op 29-05 12:38.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fred raket
|
Geplaatst op 30-05-2007, 16:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-05-2007, 14:48 Cober schreef:
maar dan het excuus weer van de airco.... en dan zegt hij ik wil het niet als excuus gebruiken..... ja zeg dan niks! kom op we zien ook dat hij dit tog als smoesje wilt gebruiken...
|
Hij had het Excuus weer last te hebben van het drukke leven bij de PDC
en wou Jenkins er ook bij betrekken die hem aankeek van waar heb je het nu over
Toen zei ie van , het is ook niet moelijk om van mij te winnen met dit gem. ik sta nu de slechtste partij te gooien op TV.
Wat een LuL , Hij maakt zelf deze pot net als tegen O'Shea
Jenkins kon ook niet in de partij komen net als v. Barneveld zelf.
Hij verwachte een andere Barney te treffen , niet zo een als tegen O'Shea.
Wil wel even zeggen dat ik het netjes vind dat ie hier wel Jenkins heeft gefeliciteerd met z'n overwinning want dat is het wel.
Groeten
|
|
|
|
Never change a winning dart. |
|