|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 02-01-2007, 00:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
WAT EEN FINALE!!!
Dit wordt nooit meer overtroffen!
Na 3 sets gaf ik geen stuiver meer voor Barney. Hij deed weinig fout, maar werd door Phil overklast. Maar wat een fantastische comeback, onnavolgbaar! Complimenten ook voor Phil die de hele 13e set achter Raymond aan moest en telkens onder grote druk zijn eigen leg moest winnen.
Al met al een verdiende zege voor Van Barneveld, omdat hij in de beslissende set zijn eigen legs makkelijk won, terwijl Phil ze moeizaam wist te winnen.
Barney, proficiat met het verwezenlijken van je droom!!!
PS: wat vonden jullie trouwens van het oranje shirt en de tekst 'The Power Army' van Taylor? Ludiek of ongepast?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
|
|
The judge
|
Geplaatst op 02-01-2007, 00:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 02-01-2007, 00:46 philthepower schreef:
WAT EEN FINALE!!!
(...)
PS: wat vonden jullie trouwens van het oranje shirt en de tekst 'The Power Army' van Taylor? Ludiek of ongepast?
|
Briljante finale en magistrale come back. Van Barneveld heeft zijn droom verwezenlijkt en aangetoond dat zijn overstap een goede is geweest. Met 5 wereldtitels heeft hij zij ooit grote voorbeeld Bristow geëvenaard. In mijn ogen is Van Barneveld overigens een groter kampioen dan Bristow, maar dit terzijde ...
En het shirt van Taylor? Ludiek natuurlijk, briljant om hiermee de zaal even op te porren. Zijn grootste fout was het dat hij van shirt wisselde, had 'ie niet moeten doen ...
|
|
|
|
Kijk eens op www.haasjedarts.nl, de grootste dartvereniging van Nederland ... |
|
|
|
|
Dthemenace180
|
Geplaatst op 02-01-2007, 01:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
PROFICIAT BARNEY!!!! F A N T A S T I S C H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was de mooiste finale ooit!! En een van de mooiste partijen die ik ooit heb gezien, schitterend. Tijdens de eerste paar sets dacht ik: oh nee, he, het zal toch niet weer zo zijn dat ze niet vallen bij v. Barneveld. Maar hij heeft zich fenomenaal teruggeknokt. Hij heeft wel geluk gehad dat Taylor zijn vorm van de eerste paar sets niet kon vasthouden, in de beginfase raakte hij werkelijk alles. Het was een thriller van een finale die echt alles in zich had: 180 na 180 met 2x kans voor Barney voor een 9-darter, hoge finishes van beide kanten, 170-finish van Barney. Ray, je hebt het verdient, geweldig!!!
|
|
|
|
180,s are for the show, dubbels are for dough |
|
|
|
|
|
|
|
|
whocares
|
Geplaatst op 02-01-2007, 16:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het klopt dat the fatman hem zo noemde maar zijn nick echte was gewoon barney bij de bdo en bij de pdc maakt phil dat standaard THE MAN van en niet barney dat is wat ik bedoelde en ik vind hij die nick na gisteren meer dan waard is ik hoop ook dat hij ooit er een shirt mee maakt
hoewel ik het wel leuk vindt klinken barney army dat hij daar dan maar een shirt van maakt komt goed over bij het publiek
|
|
|
|
|
|
|
Thedutch tedhankey
|
Geplaatst op 02-01-2007, 16:24 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik dacht na dat Barney in de Triple 3 gooide op 7 over, dat ie er met 7-0 af zou gaan. Maar het was geweldig wat ie deed, al had ik het idee dat Taylor er al dacht te zijn met 3-0.
En ik denk dat Barney die 13 titels ook gaat halen, omdat Taylor nog maar 2x mee doet.
Het viel me wel op dat in de legs waar barney het af kon maken, dat ie heel slecht begon met 30, 45,60 of zo. En dat ie ook heel veel in de 5 gooiide in die legs. En geen enkele pijl in de 1
Dit bericht is gewijzigd op 02-01 16:26.
|
|
|
|
|
|
|
Thedutch tedhankey
|
Geplaatst op 02-01-2007, 16:30 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-01-2007, 18:03 philthepower schreef:
[...]
Nee dat zegt helemaal niks. Iemand die 1e staat op de ranking is daar zomaar toevallig terecht gekomen. Jongen, wanneer is dat dom gelul van jou nou 'ns afgelopen? Ik ben jou echt spuug- en spuugzat hier. Ga iemand anders vervelen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zit te wachten op jouw meningen. Ik in elk geval niet.
Dit bericht is gewijzigd op 01-01 18:03.
|
Nee inderdaag het zegt heel weinig. Zou het wel wat zeggen, dan zou Taylor 1e geplaatst zijn Barney 2e en lloyd derde. Bij de Bdo heb je dat ook. Bij de WDT krijg je Anderson 1e terwijl die op het podium nog niet veel heeft laten zien. En zo heb je dat met wel meer darter.
Misschien slaat dit nergens op maar eigenlijk zou je iemand die de meeste kans heeft bij de boekmakers, op rank 1 zetten. En zo het rijtje af. Maar dat is wel heel lullig voor de spelers die geweldig gooien op de vloer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|