|
joepie de poepie
|
Geplaatst op 31-10-2006, 16:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Eric Clarijs is ook lid van de NDB!
Dus kan Raymond geselecteerd worden? Zoja mag hij dan ook spelen?
Dus tijdens het open nederlands kampioenschap zou hij ook gewoon mogen deelnemen?
Dit bericht is gewijzigd op 31-10 16:15.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 02-11-2006, 11:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-10-2006, 18:29 he-man schreef:
Aan de ONK is een rechtstreekse plaatsing voor de Winmau World Masters verbonden, en tevens punten voor de WDF en BDO rankings, wat weer kan leiden tot o.a. plaatsing voor de Lakeside.
Klaarblijkelijk dient de beslissing rondom het ONK als een beschermingsmaatregel (een andere verklaring heb ik nog niet vernomen).
M.i. ten onrechte, en niet in de lijn die de NDB had ingezet. Betreurenswaardig dus.
|
Jan, hoe wordt er vanuit de EDC eigenlijk op gereageerd? Als jij het zo betreurenswaardig vindt, zal je dat daar ook niet onder stoelen of banken steken. Vanuit die organisatie kan de druk toch ook worden opgevoerd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
he-man
|
Geplaatst op 06-11-2006, 09:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(Kijk zo'n herinnering wil wel eens helpen.) Als ik zo om mee heen kijk wordt er heel verschillend gedacht over dit onderwerp. Recentelijk werd nog melding gemaakt in Darts World over een voorstel om belemmeringen voor het spelen in de Britse county wedstrijden in te voeren, welk voorstel werd verworpen.
EDC en WDF hebben zich recentelijk nog uitgesproken over de interpretatie van de regels hieromtrent. En die gaan niet verder dan evenementen als bijvoorbeeld de Lakeside., en niet bijvoorbeeld een EK of WK.
Dat de landen daarnaast nog een eigen beleid kunnen voeren voor hun Opens is een feit waaraan de WDF of EDC niet voorbij kunnen gaan. Persoonlijk zou ik dat liever anders zien. Een ONK met The Man & Mighty Mike als dubbel gaat nu aan onze neus voorbij....
|
|
|
|
The Nightmare Before Xmas Party : 23/12 @ Terminus Den Bosch starring He-man... |
|
|
|
|
joepie de poepie
|
Geplaatst op 11-11-2006, 13:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dit is ook gewoon niet te snappen. Maar zou het niet zo zijn dat meneer van barneveld gewoon wel kan koppelen, want hier zijn geen punten te verdienen, dus ook niet echt een reden om hem te weigeren. De koppel toernooien staan die ook in die "wetten" beschreven? Ik zou als ik hem was gewoon met dr heer P. Taylor een koppeltje vormen.
|
|
|
|
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. |
|