joepie de poepie Geplaatst op 31-10-2006, 16:12 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Eric Clarijs is ook lid van de NDB!

Dus kan Raymond geselecteerd worden? Zoja mag hij dan ook spelen?

Dus tijdens het open nederlands kampioenschap zou hij ook gewoon mogen deelnemen?

Dit bericht is gewijzigd op 31-10 16:15.

meld dit bericht aan een moderator

Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. 
Double trouble Geplaatst op 31-10-2006, 16:14 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 31-10-2006, 15:31 spa rood schreef:

Dus deelname aan de NDB-ranking is voor Raymond de manier om aan het WK 2007 deel te nemen.

Ja, dat lijkt me de enige plausibele verklaring voor zijn aanwezigheid. Dit weekend is er weer een NDB, we zullen zien of hij weer aanwezig is? Zo ja, dan lijkt het me wel duidelijk toch?  

Eens dan komt ook mijn dag......... 
spa rood Geplaatst op 31-10-2006, 16:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 31-10-2006, 16:12 joepie de poepie schreef:
Eric Clarijs is ook lid van de NDB!

Maar kan Raymond geselecteerd worden? Zoja mag hij dan ook spelen?

Clarijs is momenteel wel een heel slecht voorbeeld en bovendien geen Nederlander.

Voor het antwoord op je tweede vraag moet je even de posting van He-Man lezen.

Dit bericht is gewijzigd op 31-10 16:23.

spa rood Geplaatst op 31-10-2006, 16:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 31-10-2006, 16:12 joepie de poepie schreef:
Dus tijdens het open nederlands kampioenschap zou hij ook gewoon mogen deelnemen?

Nee!!!!
Daar knelt hem nou net de kous. Ook hiervoor verwijs ik je weer naar de posting van He-Man. Wel lezen  

100% arjan Geplaatst op 01-11-2006, 10:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

klinkt plausibel... Van Barneveld zal graag in eigen land aan het WK deelnemen (zelfs als het niet in Den Haag is).
En er is volgens mij jurispredentie... Was er niet ooit een Amerikaan die bij de PDC gooide en wel op het WDF WK meedeed?

Hoe dan ook... ik ga een gokje wagen in het voorspel-spel en Barney er weer bijzetten.

Kleintjepils Geplaatst op 01-11-2006, 10:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 31-10-2006, 16:14 Double trouble schreef:
[...]

..... Dit weekend is er weer een NDB, we zullen zien of hij weer aanwezig is? Zo ja, dan lijkt het me wel duidelijk toch?  

Hij zal er niet zijn. Hij is het komende weekend in Schotland bij de UK open scottish regional Final.
Ook Michael van Gerwen staat daar ingeschreven net als nog een berg BDO-ers overigens.

100% arjan Geplaatst op 01-11-2006, 11:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*gaat zijn voorspelling weer aanpassen...*

bedankt voor de info!

spa rood Geplaatst op 01-11-2006, 11:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 01-11-2006, 10:27 100% arjan schreef:
Was er niet ooit een Amerikaan die bij de PDC gooide en wel op het WDF WK meedeed?

Die Amerikaan werd ook wereldkampioen teams in een finale tegen Nederland (Frankrijk 2003???).

100% arjan Geplaatst op 01-11-2006, 12:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

oh ja... Ray Carver hè?

spa rood Geplaatst op 02-11-2006, 11:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-10-2006, 18:29 he-man schreef:
Aan de ONK is een rechtstreekse plaatsing voor de Winmau World Masters verbonden, en tevens punten voor de WDF en BDO rankings, wat weer kan leiden tot o.a. plaatsing voor de Lakeside.

Klaarblijkelijk dient de beslissing rondom het ONK als een beschermingsmaatregel (een andere verklaring heb ik nog niet vernomen).

M.i. ten onrechte, en niet in de lijn die de NDB had ingezet. Betreurenswaardig dus.

Jan, hoe wordt er vanuit de EDC eigenlijk op gereageerd?
Als jij het zo betreurenswaardig vindt, zal je dat daar ook niet onder stoelen of banken steken. Vanuit die organisatie kan de druk toch ook worden opgevoerd?

spa rood Geplaatst op 06-11-2006, 08:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Antwoord te moeilijk Jan? Nee toch zeker?

Je zult deze vraag waarschijnlijk niet gezien hebben. Dus bij deze nogmaals:

Op 02-11-2006, 11:33 spa rood schreef:
[...]

Jan, hoe wordt er vanuit de EDC eigenlijk op gereageerd?
Als jij het zo betreurenswaardig vindt, zal je dat daar ook niet onder stoelen of banken steken. Vanuit die organisatie kan de druk toch ook worden opgevoerd?

he-man Geplaatst op 06-11-2006, 09:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

(Kijk zo'n herinnering wil wel eens helpen.) Als ik zo om mee heen kijk wordt er heel verschillend gedacht over dit onderwerp. Recentelijk werd nog melding gemaakt in Darts World over een voorstel om belemmeringen voor het spelen in de Britse county wedstrijden in te voeren, welk voorstel werd verworpen.

EDC en WDF hebben zich recentelijk nog uitgesproken over de interpretatie van de regels hieromtrent. En die gaan niet verder dan evenementen als bijvoorbeeld de Lakeside., en niet bijvoorbeeld een EK of WK.

Dat de landen daarnaast nog een eigen beleid kunnen voeren voor hun Opens is een feit waaraan de WDF of EDC niet voorbij kunnen gaan. Persoonlijk zou ik dat liever anders zien. Een ONK met The Man & Mighty Mike als dubbel gaat nu aan onze neus voorbij....

The Nightmare Before Xmas Party : 23/12 @ Terminus Den Bosch starring He-man... 
spa rood Geplaatst op 06-11-2006, 09:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kortom:

- Raymond is gemachtigd mee te doen aan de NDB-rankingtoernooien
- Raymond krijgt wildcards voor WDT en IDL
- Raymond mag lid zijn van het Nederlands team dat uitkomt op EK en WK

maar.................

- Raymond is niet speelgerechtigd voor het ONK

Wie verzint dit en welke instantie is in staat deze belachelijke regeling te herstellen?

joepie de poepie Geplaatst op 11-11-2006, 13:04 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dit is ook gewoon niet te snappen. Maar zou het niet zo zijn dat meneer van barneveld gewoon wel kan koppelen, want hier zijn geen punten te verdienen, dus ook niet echt een reden om hem te weigeren. De koppel toernooien staan die ook in die "wetten" beschreven? Ik zou als ik hem was gewoon met dr heer P. Taylor een koppeltje vormen.

Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. 
1 2