|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 10-01-2012, 14:37 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Het probleem met de wisselende avatars is bekend. Dit heeft ermee te maken dat wanneer je je avatar wijzigt en niet eerst verwijderd, er meerdere avatars per gebruiker op de server blijven rondzweven. Dit heeft als gevolg dat de avatar soms kan wijzigen. Verwijder dus altijd eerst je avatar voordat je een nieuwe upload, om problemen te voorkomen. Deze info is inmiddels toegevoegd aan de forumregel 'Avatar'.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Twee toernooien in 1 jaar gewonnen: De PC Finals 2011 en WGP 2011. Nr. 2 op de Darts.nu OOM. Nr. 1 OK. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 22-02-2012, 15:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
mijn labtop is gecrashed, deed niks meer, kon alleen maar formateren en alles opnieuw installeren.
Uren heeft dat geduurd. Maar ok, ben al best ver nu. Alleen dit forum krijg ik af en toe de melding:''error'' en dan iets met username''.
En ik krijg ineens bij het 180 topic waarschuwingen van avast dat er een trojaans paard tegen gehouden wordt.
Zal wel aan mijn labtop liggen, maaar dacht, meld het ff. Ge wit nooit. .
|
|
|
|
Hup NAC ! |
|
|
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 22-02-2012, 16:29 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ik had er pas gisteravond last van. Daarvoor niet. De meldingen 'Error connecting to database - check username/password' en 'Error connecting to slave database' verschenen. Vanaf gisteravond laat geen last meer dus zou opgelost moeten zijn zoals Dartsmaster aangeeft.
Dit bericht is gewijzigd op 26-02 15:04.
|
|
|
|
Twee toernooien in 1 jaar gewonnen: De PC Finals 2011 en WGP 2011. Nr. 2 op de Darts.nu OOM. Nr. 1 OK. |
|
|
|
|
dartty
|
Geplaatst op 22-02-2012, 16:34 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 22-02-2012, 16:30 Stalscu schreef:
Oh, ok. Nou, das wel heel toevallig zeg. Ik was eigenlijk overtuigd dat het aan mij lag. Want labtop crashed, daarna, geinstalleerd, darts.nu als eerste gezocht en meteen problemen.
Maar ok, toeval bestaat nog, .
Bedankt dartsmaster.
|
Jouw laptop gecrashed en Darts.nu ook meteen gecrashed. Nee, dat kan geen toeval zijn lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|