|
walrus
|
Geplaatst op 24-03-2006, 15:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
In verband met de omstandigheden bij Ben, kan hij dit jaar de IDL poule niet doen.
In overleg met Ben zal ik voor dit jaar de poule van hem overnemen (mits daar natuurlijk behoefte aan is). Hoe het allemaal werkt en de pouleformulieren zal ik binnenkort wel hier neerzetten.
Dus weest niet bevreesd, de IDL poule gaat gewoon door.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Als je jong en onbevangen moet zijn voor succes, ben ik kansloos |
|
|
|
|
Buel
|
Geplaatst op 24-03-2006, 16:36 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-03-2006, 15:29 walrus schreef:
In verband met de omstandigheden bij Ben, kan hij dit jaar de IDL poule niet doen.
In overleg met Ben zal ik voor dit jaar de poule van hem overnemen (mits daar natuurlijk behoefte aan is). Hoe het allemaal werkt en de pouleformulieren zal ik binnenkort wel hier neerzetten.
Dus weest niet bevreesd, de IDL poule gaat gewoon door.
|
Waarvoor m'n dank aan Walrus.
Ik hoop snel weer m'n activiteiten hier te kunnen voortzetten
|
|
|
|
voeg me gerust toe op hyves: theaterliefhebber.hyves.nl |
|
|
|
|
walrus
|
Geplaatst op 24-04-2006, 10:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zoals afgesproken met Ben (weet iemand trouwens hoe het met hem gaat?) start ik bij deze de IDL poule.
De voorspellingen gaan weer door het invullen van een Excel sheet. Neem via PM even contact met mij op wanneer je het formulier wilt ontvangen. Vermeld in het bericht aub je emailadres zodat ik de sheet naar je email adres kan versturen (natuurlijk zal ik hier geen misbruik van maken : )
De uiterste inzenddatum is vrijdag 5 mei. Tussen de beide groepsfasen in kun je nog 1 keer een gewijzigd formulier insturen om eventuele verrassingen uit de eerste fase te kunnen verwerken.
Op het eerste blad in de Excel-sheet staat de uitleg en de puntenverdeling, blad twee is het daadwerkelijk in te vullen formulier.
De Walrus
|
|
|
|
|
|
|
|
walrus
|
Geplaatst op 04-05-2006, 12:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je hebt nog tot morgen om 17:00 uur om de IDL-pool in te vullen en op te sturen.
Om het wat makkelijker te maken heb ik het Excel sheet downloadbaar gemaakt via http://www.iapro.nl/idlpool_2006.xls kies voor opslaan en stuur hem daarna ingevuld op naar rob@iapro.nl.
De ingevulde sheets van Dartsmaster, Bolke666, Kimi en Timw zijn binnen, om het leuk te maken moeten er natuurlijk nog veel meer bij.
Op het eerste blad van de sheet staat de uitleg vermeld. Zoals te doen gebruikelijk gaat het hier om de eeuwige roem, niets meer maar zeker ook niet minder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
walrus
|
Geplaatst op 08-05-2006, 12:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voor de spijtoptanten die nog mee willen doen met de pool voor 2006 het volgende.
Het was toch al de bedoeling om de deelnemers de kans te geven om na afloop van poule fase 1 de voorspellingen voor fase 2 en verder te laten wijzigen. Als extra wil ik er nu wel een extra pooltje vanaf de tweede ronde bij doen.
Nooit en te nimmer zal de roem van de winnaar vanaf fase twee, de roem van de totaalwinnaar kunnen overstijgen natuurlijk. Maar een voucher voor een verblijf van tweeeneenhalfuur in de zevende hemel van het forum zit er wel in denk ik ;D, waar de overall winnaar daar natuurlijk 5 uur mag verblijven met maagden van een door hem/haarzelf te bepalen sekse.
Het formulier kun je een stukje terug in deze thread vinden, daar staat ook waar je je formulier naartoe kunt sturen. Wanneer je bij fase 1 de juiste namen invult van de spelers die door gaan op de juiste plaats worden deze namen vanzelf in fase twee ingevuld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
walrus
|
Geplaatst op 08-05-2006, 23:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De tussenstand na Poulefase 1:
Walrus340 Dartsmaster320 TimW255 Kimi255 Bolke666210
Voor alle deelnemers geldt dat ze tot morgen aanvang wedstrijden hun eventueel gewijzigde voorspellingen voor fase 2 in kunnen sturen.
Voor (nog) niet deelnemers, die kunnen alsnog meedoen vanaf de tweede fase, een stukje terug in de thread staat hoe je aan het formulier komt en waar je dat formulier in kunt leveren.
Was 1 verkeerde score en daarmee een verkeerde pouleuitslag in de sheet terechtgekomen scores aangepas vooral Kimi werd daar beter van.
|
|
|
|
|
|
|
|
walrus
|
Geplaatst op 09-05-2006, 07:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja, dit had ik ook al aangekondigd in het eerste bericht over de pool. Ik zal wel de scores laten zien van de ongewijzigde formulieren. Er zullen verder in het toernooi dus drie standen gepubliceerd worden:
1. stand originele formulieren, de deelnemers dus van het begin 2. stand van de huidige deelnemers met gewijzigde formulieren 3. stand van de deelnemers die vanaf fase 2 meespelen
Overigens om op het deelnameformulier de juiste pouleindeling voor fase 2 te krijgen vul je gewoon bij de poules uit fase 1 de juiste namen in van de spelers die doorgaan, de fase 2 poules worden dan vanzelf gevuld.
|
|
|
|
|