foto: sportinglife.com
GEBOORTEDATUM: 20 APRIL 1967
BIJNAAM: THE MAN (OFFICIEEL), BARNEY
OPKOMSTNUMMER: EYE OF THE TIGER - SURVIVOR
BESTE RESULTATEN OP GROTE TOERNOOIEN:
PDC World Championship: Winnaar 2007
Lakeside World Championship: Winnaar 1998,1999,2003, 2005
Players Championship Finals: Kwartfinale 2009
Premier League: Halve finale 2006,2007,2008,2009,2011
UK Open: Winnaar 2006,2007
World Matchplay: Finale 2010
European Championship: Halve finale 2011
World Grand Prix: Finale 2008,2009
Grand Slam Of Darts: Halve finale 2009
PDC World Cup of Darts Teams: Winnaar 2010 (met Co Stompé)
World Masters: Winnaar 2001,2005
Las Vegas Desert Classic: Winnaar 2007
World Darts Trophy: Winnaar 2003,2004
International Darts League: Winnaar 2003,2004,2006
|
Danman
|
Geplaatst op 07-02-2012, 11:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2012, 10:20 rproele schreef:
Volgens mij is het ook hoe je het leest. Als je zonder vooroordeel leest kan je het ook uitleggen dat hij het bedoelt dat je ondanks een goed toernooi niks aan een 16e plaats hebt. Als je een topsporter als Raymond bent en alleen de 1ste trede telt is een 16e plaats inderdaad niks. Het is maar hoe je de woorden wilt uitleggen.
|
Helemaal mee eens.
Raymond baalde enorm, dat ze, doordat Vincent ziek was, niet hun normale niveau konden halen. In je eentje red je het niet. Mag je toch wel balen?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
167 + 167 + 167 = 501 |
|
|
|
|
ratm
|
Geplaatst op 07-02-2012, 15:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb net toch ook even gekeken op dat stomme media dat twitter heet maar ik kan niet veel negatiefs over vincent vinden of is dat al weggehaald ofzo. Er staat dat hij ziek is en dat Barney hoopt dat hij snel beter wordt. Das geen hele rare uitspraak toch? Over de prestatie van Edwin mag hij wel wat positiever zijn natuurlijk en dat het allemaal voor niks is geweest is ook wat overdreven. Maar zooooo erg zijn die uitspraken toch niet? Ik snap trouwens uberhaupt niet dat je de behoefte hebt om aan de hele wereld ieder uur te vertellen wat je doet en hoe je je voelt maar ja, schijnt te moeten als je iets voorstelt ofzo Ja dan gebeuren dit soort dingen wel eens.
|
|
|
|
Darts.nu OOM nr 18 | OKP nr. 3 | POTY 2010 | Winnaar Lakeside poule 2011 | CLD poule 2011 |
|
|
Marcelruiters
|
Geplaatst op 07-02-2012, 15:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2012, 15:06 ratm schreef:
Heb net toch ook even gekeken op dat stomme media dat twitter heet maar ik kan niet veel negatiefs over vincent vinden of is dat al weggehaald ofzo. Er staat dat hij ziek is en dat Barney hoopt dat hij snel beter wordt. Das geen hele rare uitspraak toch? Over de prestatie van Edwin mag hij wel wat positiever zijn natuurlijk en dat het allemaal voor niks is geweest is ook wat overdreven. Maar zooooo erg zijn die uitspraken toch niet? Ik snap trouwens uberhaupt niet dat je de behoefte hebt om aan de hele wereld ieder uur te vertellen wat je doet en hoe je je voelt maar ja, schijnt te moeten als je iets voorstelt ofzo Ja dan gebeuren dit soort dingen wel eens.
|
Twitter is een schitterend medium om een grote groep op de hoogte te houden man...
|
|
|
|
www.wtjwl.nl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
just_for1984
|
Geplaatst op 07-02-2012, 23:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2012, 17:50 Fred raket schreef:
Ik vind het jammer een Barney te zien die voor mijn gevoel geen zin meer in het spel heeft. En hoe kom ik erbij ?
als er 1 pijl in de 5 of 1 gaat kun je het van zijn gezicht aflezen.
Ik zie graag weer de Barney die een vechtlust heeft een geen hoofdschud maar lacht. net als in de Video's die ik pas heb geplaatst.
|
Als je beelden van 6 tot 8 jaar terug kijkt dan is de uitstraling niet te vergelijken met nu. Toen stond er een super goede gemotiveerde en vol zelfvertrouwen Van Barneveld. De laatste jaartjes is het helaas anders.
|
|
|
|
Jaa! Nee! Misschien! Ik denk er nog even over na... |
|
|
|
|
Stalscu
|
Geplaatst op 08-02-2012, 04:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De tegenstand is vele malen sterker geworden. Dat moet je ook niet vergeten. Zo lijkt de terugval groot, maar het lijkt erger dan het is.
Om nu nog een tv toernooi te winnen moet je wel top spelen, en dat een heel toernooi, want gewoon ''goed'' is niet meer genoeg. Want er zit er altijd 1 tussen die net wel een topweek heeft.
7 jaar geleden had je phil en barney en dan soms iemand die een goede week had. Speelde je in het begin wat minder, dat maakte niet zoveel uit, je kwam er meestal toch wel door heen die 1ste rondes.
Nu heb je een hele berg spelers die op een goede dag meer dan 100 ave gooien. Ben je dan zelf net niet scherp, dan kan je gaan zitten. Vaak vanaf de 1ste ronde kan je al aan de bak.
|
|
|
|
Hup NAC ! |
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 08-02-2012, 11:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2012, 04:12 Stalscu schreef:
De tegenstand is vele malen sterker geworden. Dat moet je ook niet vergeten. Zo lijkt de terugval groot, maar het lijkt erger dan het is.
Om nu nog een tv toernooi te winnen moet je wel top spelen, en dat een heel toernooi, want gewoon ''goed'' is niet meer genoeg. Want er zit er altijd 1 tussen die net wel een topweek heeft.
7 jaar geleden had je phil en barney en dan soms iemand die een goede week had. Speelde je in het begin wat minder, dat maakte niet zoveel uit, je kwam er meestal toch wel door heen die 1ste rondes.
Nu heb je een hele berg spelers die op een goede dag meer dan 100 ave gooien. Ben je dan zelf net niet scherp, dan kan je gaan zitten. Vaak vanaf de 1ste ronde kan je al aan de bak.
|
Helemaal eens met deze post.
|
|
|
|
Ranking Darts.nu Order of Merit: 24 | Ranking Overall-klassement poules: 4 Toernooizeges OKP: GSoD 2011, CLD 2011 (met ratm) |
|
|
friese_darter
|
Geplaatst op 08-02-2012, 11:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2012, 04:12 Stalscu schreef:
|
hier heb je een punt, maar wat je dan kunt concluderen is dat barney geen progressie heeft geboekt en de anderen wel.. met zo'n bak ervaring en zo'n winnaars mentaliteit moet hij juist boven de rest uit kunnen steken.. maar door veel materiaal te wisselen wat aanduid dat hij geen vertrouwen heeft wordt het niet beter
|
|
|
|
FDB, 1e divisie (kampioen) |
|
|
Danman
|
Geplaatst op 08-02-2012, 15:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2012, 11:45 friese_darter schreef:
[...]
hier heb je een punt, maar wat je dan kunt concluderen is dat barney geen progressie heeft geboekt en de anderen wel.. met zo'n bak ervaring en zo'n winnaars mentaliteit moet hij juist boven de rest uit kunnen steken.. maar door veel materiaal te wisselen wat aanduid dat hij geen vertrouwen heeft wordt het niet beter
|
Toch zie je, dat Taylor tegenwoordig toch ook vaker steken laat vallen. Maar daar hoor je niemand over.
Het moet Barney straks gewoon een keer mee zitten. Ik hoop, dat ie zich aan zijn voornemen houdt om meer vloertoernooien te gooien. Ik denk, dat dat nu het belangrijkste is om het niveau wat op te krikken.
|
|
|
|
167 + 167 + 167 = 501 |
|
|
|
|
just_for1984
|
Geplaatst op 08-02-2012, 19:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2012, 11:45 friese_darter schreef:
[...]
|
Vertrouwen is naar mijn mening het juiste woord. Als ik de oudere beelden zie en nu dan vind ik de uitstraling heel anders. Minder zelf verzekerd nu dan vroeger. Als die dat enorme vertrouwen terug kan krijgen, dan zou dat erg mooi zijn .
|
|
|
|
Jaa! Nee! Misschien! Ik denk er nog even over na... |
|
|
Tristan
|
Geplaatst op 08-02-2012, 20:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Met Barney's handjes is niks mis, met de pijlen, het bord en het publiek ook niet.
Het is gewoon zijn mindset, meer dan alleen vertrouwen. Voor een 5 voudig wereldkampioen is het gewoon een enorme calimero ( de hele wereld is tegen mij) en kan slecht met tegenslag om gaan. Die 5 gemiste dubbels tegen simon whitlock en wat daarop volgt in die partij, stemt mij gewoon niet optimistisch over de toekomst.
We hebben het nu al een paar jaar over hetzelfde. Ik denk dat Barney in de rankings gaat zakken, ook uit de top 10 valt, al hoop ik het niet. Alleen ik heb geen enkele aanleiding om iets anders te vermoeden.
|
|
|
|
|
|
|
Fred raket
|
Geplaatst op 08-02-2012, 20:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2012, 20:40 Tristan schreef:
Met Barney's handjes is niks mis, met de pijlen, het bord en het publiek ook niet.
Het is gewoon zijn mindset, meer dan alleen vertrouwen. Voor een 5 voudig wereldkampioen is het gewoon een enorme calimero ( de hele wereld is tegen mij) en kan slecht met tegenslag om gaan. Die 5 gemiste dubbels tegen simon whitlock en wat daarop volgt in die partij, stemt mij gewoon niet optimistisch over de toekomst.
We hebben het nu al een paar jaar over hetzelfde. Ik denk dat Barney in de rankings gaat zakken, ook uit de top 10 valt, al hoop ik het niet. Alleen ik heb geen enkele aanleiding om iets anders te vermoeden.
|
Ik zei dat 5-6 jaar geleden al, en werd toen uitgelachen, Barney buiten de top3 van de PDC ? ok top 5 dan maar nu staat ie 9e
|
|
|
|
Elk moment is een nieuw begin. |
|
|
|
|
|
|