|
|
|
|
|
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 11-03-2010, 23:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Veel goede woorden, maar ook een paar slechte woorden.
Hij gaf aan dat hij (natuurlijk) tevreden was over zijn spel. Een opmerkelijke uitspraak was dat hij toch gaat proberen om de UK Open te halen. Dat kwam eigenlijk, doordat directeur PDC met hem gesproken heeft en hem gevraagd heeft om mee te doen. Dat had hij ff nodig en gaat nu wel meedoen. Tevens is het zo dat hij niet 3 keer in de week 'op zijn bek' wil gaan. Nu heeft hij het goede gevoel en dat met het goede gesprek met PDC geeft hem heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel zelfvertrouwen wat hij nodig had.
Over de rood-wit-blauw flights zei hij dat het eigenlijk vanuit Unicorn kwam (I Lost my Case Phil ). Desalnietemin gaf hij aan dat hij trots op zijn land is en dat hij het een goed idee vond. Toch denk ik dat hij nu een hele poos met rood-wit-blauw gaat gooien................
Dit bericht is gewijzigd op 11-03 23:32.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
If the darts be with you, you got THE POWER! |
|
|
|
|
Abenji
|
Geplaatst op 11-03-2010, 23:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-03-2010, 22:40 Sjefke schreef:
[...]
Dit is al veel eerder omschreven hoor Abenji, maar vind het gewoon schitterend dat het voor Barney werkt.
|
Ik ken het verhaal van de Belg ea. Maar voor Raymond persoonlijk zou het zomaar de truc van het jaar kunnen zijn...en alle beetjes helpen natuurlijk. Iedereen wil toch genieten van spelers die in vorm zijn en die dit tegen elkaar op het bord uitvechten
|
|
|
|
Darts is my religion and Ally Pally my church...Laatste nieuws?...www.dartfreakz.nl |
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 11-03-2010, 23:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-03-2010, 23:26 Abenji schreef:
[...]
Ik ken het verhaal van de Belg ea. Maar voor Raymond persoonlijk zou het zomaar de truc van het jaar kunnen zijn...en alle beetjes helpen natuurlijk. Iedereen wil toch genieten van spelers die in vorm zijn en die dit tegen elkaar op het bord uitvechten
|
Je lijkt wel een PVDA-er......die willen ook het laatste woord hebben.
Nee hoor moppie, je hebt helemaal gelijk. Schitterend om hem zo weer te zien.......
|
|
|
|
|
|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 12-03-2010, 00:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-03-2010, 00:17 miepie schreef:
Het ware geheim van Barney's wederopstanding ligt niet in de kleuren flights of gebrek aan wedstrijdritme volgens andere "experts" maar het zit in het gewicht van de darts. Barney gooit nu met 23 gram i.p.v. 25.
|
Ik dacht al waarom ... vroeger gooide ik wel met 25 of 26 maar later switch ik met 23. Dus ik twijfel nu of ik moet iets zwaars nemen omdat ik ben flink afgevallen! Vanwege werptechniek of gripgevoel ben ik iets kwijt, dus ik moet even nadenken of ik kan goede pijlen nemen etc.... of met experts raadplegen! Ik klop wel binnen bij Evert 
|
|
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|
|
|
|
Helen
|
Geplaatst op 12-03-2010, 14:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-03-2010, 11:19 Wiedezoeper schreef:
Heb gister natuurlijk weer eens echt van hem genoten! Supergegooid! Hij vond gister in het interview ook dat zijn begeleiding erg goed bezig is. Dat er hier niet over gepraat wordt??? Wat is de invloed van GerardvDijk op de goede prestatie van gister?
Dit bericht is gewijzigd op 12-03 11:20.
|
Ik mag hoppen dat die invloed helemaal NUL is!! Als iemand je snel de afgrond in krijgt is het dit mannetje wel. Ik hoop dat Raymond verstandig is.
|
|
|
|
Als je van vreugde opspringt, zie dan toe dat niemand de grond onder je voeten weghaalt |
|
|
|
|
|
|
Sjefke
|
Geplaatst op 17-03-2010, 22:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-03-2010, 20:52 philthepower schreef:
Een zeer hoopgevende quote uit Raymond's mond tegenover Sky Sports deze week:
"The way I practised last week was unreal - in practice I was doing things I've never done before."
|
Hoopgevend? Snap werkelijk niet waarom hij dat nu weer gaat roepen na 1 goede partij. Zeg gewoon dat je ze lekker staat te raken als ze er om vragen. Nu legt hij die lat voor zichzelf weer zo verdomde hoog. Zeg het lekker na de wedstijd als je daadwerkelijk een gemiddelde van 110 of hoger hebt gegooid.
Dit bericht is gewijzigd op 17-03 22:03.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|