|
|
|
|
|
Abenji
|
Geplaatst op 06-01-2010, 17:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Helemaal eens met zowel phil als fred. Laten we ophouden over het gezeur en er naar toe leven dat Raymond weer een Grandslam gaat winnen dit jaar...Kom aan jongen doe je best!
Enneh laten we stoppen met de Raymond vs diabetes discussie. De diagnose en acceptatie op zich geeft iemand al voldoende stof tot nadenken. Ermee omgaan vergt ook nog een behoorlijke aanpassing. En de rest moet hij toch zelf met zijn arts, gezin en begeleiding oplossen. Deze discussie is in mijn ogen te persoonlijk en de adviezen zijn, hoewel goedbedoeld, volkomen zinloos, aangezien ik ervan uit ga dat Raymond een goede huisarts heeft die nog altijd het beste advies kan geven. Die medische kennis is 1000x meer waard dan al onze "voorbeelden en ervaringen" bij elkaar.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Darts is my religion and Ally Pally my church... |
|
|
thepower1990
|
Geplaatst op 06-01-2010, 18:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja ik hoop het echt met jullie mee dat Raymond dit jaar minimaal 1 groot toernooi gaat winnen alleen blijft het terugkerende thema Phil Taylor. Maar goed er is inderdaad al genoeg gezeurd laten we gewoon hopen dat ie het mentaal op een rijtje kan krijgen want hij blijft 1 van de weinige spelers die Phil Taylor op een goede dag echt aan het wankelen kan krijgen. En verder hoop ik dat ie dit jaar echt zijn zinnen op de Premieur League gaat zetten al haalde hij maar de finale dan is er toch een barrière doorbroken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 09-02-2010, 22:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De laatste jaren zijn misschien enigszins teleurstellend geweest, maar je kan toch niet zeggen dat Raymond's overstap naar de PDC niet succesvol is geweest. 2006 en 2007 waren erg goed, Raymond won het WK bij de eerste deelname en stond binnen 2 jaar op nummer 1 van de OOM. Bovendien heeft hij drie 9-darters gegooid op tv, op de twee grootste toernooien ter wereld. In al die jaren bij de BDO was hem dat nooit gelukt. Heeft hij daar uberhaupt wel eens een 9e pijl gehad op een 9-darter? Mooi quizvraagje voor de darts.nu denktank.
|
|
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
Danman
|
Geplaatst op 10-02-2010, 15:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-02-2010, 22:13 philthepower schreef:
De laatste jaren zijn misschien enigszins teleurstellend geweest, maar je kan toch niet zeggen dat Raymond's overstap naar de PDC niet succesvol is geweest.
|
Dat zal (bijna) niemand met je oneens zijn.
2006 en 2007 waren erg goed, Raymond won het WK bij de eerste deelname en stond binnen 2 jaar op nummer 1 van de OOM. Bovendien heeft hij drie 9-darters gegooid op tv, op de twee grootste toernooien ter wereld. In al die jaren bij de BDO was hem dat nooit gelukt. Heeft hij daar uberhaupt wel eens een 9e pijl gehad op een 9-darter? Mooi quizvraagje voor de darts.nu denktank.
|
Kan ik me i.i.g. niet herinneren. Maar feit blijft, dat ie, ondanks die 9 darters, geen toernooi meer heeft gewonnen. En daar gaat het je als darter toch uiteindelijk om. Ik ben benieuwd of en wanneer Raymond zijn prestaties op het oefenbord gaat doorzetten naar het podium.
Belangrijkste is dat ie met hetzelfde materiaal gooit en niet meer wisselt. Alleen zo kan hij zich die pijlen echt helemaal eigen maken. Dat is alles wat ie in mijn ogen nog nodig heeft om het niveau op te krikken. Volgens mij zit het in het koppie nu toch wel beter, nietwaar?
Ik blijf het zeggen: Barney gaat in 2010 zeker 1 grote titel pakken!!
|
|
|
|
Army-member... |
|