|
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 13-10-2005, 19:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bedenk dat Winmau Masters zeker de zwaarste toernooi is dus de kans bestaat dat is Nederlanders kunnen de finale niet halen omdat het is wel gehele toernooi best of 3 legs best of 3 sets etc...
Sterkste tegenstanders zijn sowieso Engelsen (Superleaguespelers en topspelers o.a. Merv King, Martin Adams etc.. ) Daar kan je hen eerst verslaan dan hopelijk veel Nederlanders bij laatste 8 komen dan kan je wel van All Dutch Final zeggen! Voor mij zeker onmogelijk! ;D
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stevemaish
|
Geplaatst op 21-10-2005, 13:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jack Mc Kenna is ook door zijn eerste ronde heen gekomen.
Is dit dezelfde speler die tegen Paul Lim speelde toen hij zn 9 darter op de embassy gooide? Dat kan toch haast niet, want toen moesten ze hem al het podium opdragen? Hij had ook van die super dikke darts, waarvan er echt niet meer dan twee in een trippel passen?
Wie weet dit?
|
|
|
|
ik ben een 9 darts gooier.......................helaas wel vanaf 301 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Double trouble
|
Geplaatst op 21-10-2005, 15:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Na Jelle is helaas ook Marja Hendriks bij de dames in de eerste ronde uitgeschakeld: zij verloor met 4-1 van Louise Hepburn.
Opvallend: Bobby George verslaat in de eerste ronde een Rus en.... Andy Fordham verliest in de eerste ronde van een Luxemburger! Eens te meer een bevestiging van het feit dat Andy de laatste tijd slecht speelt en zijn wildcard voor Lakeside volkomen onterecht is.... :-\\
|
|
|
|
Eens dan komt ook mijn dag......... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Double trouble
|
Geplaatst op 21-10-2005, 19:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Even een samenvatting van de Nederlandse resultaten tot nu toe!
Heren: Marco Tak is afwezig Jelle Klaasen, Mareno Michels (16) en Michael van Gerwen (2-3 tegen Bunting) verliezen direct hun eerste partij. De halve finales van de groepen leverden een ware slachting onder de Nederlandse inbreng aan: Mario Robbe verliest van Bobby George, die eerder ook al Martin Atkins (9) versloeg; Co Stompe verliest van Göran Klemme, die gisteren ook al goed op dreef was; Martin Jonkers verliest van een Amerikaan nadat hij eerder met 3-0 van Tony West won; Braulio Roncero verliest van Steve West, nadat hij eerder wel van Shaun Greatbatch (11) won; Hans Blijs ging ten onder tegen John Walton en ook voor Vincent van der Voort (12), Albertino Essers, Andre Brantjes en Dick van Dijk eindigde het sprookje in de halve finale van hun groep.
Niels de Ruiter haalde wel zijn groepsfinale, maar verloor daarin van Darryl Fitton zodat we nog maar een Nederlandse heer over hebben: Raymond van Barneveld (3). Raymond heeft inmiddels zijn groep gewonnen, dit zonder een set af te geven.
We kunnen dus concluderen dat er geen Nederlanders meer bijkomen op Lakeside. En ook dat de vreemde situatie dat de officiele wereldkampioen (Dick van Dijk) helaas niet op het officieuze kampioenschap te bewonderen zal zijn. Ook Tony David gaan we in januari niet meer zien want ook hij is al in een zeer vroegtijdig stadium uitgeschakeld. Voor onze zuiderburen is er nog wel hoop op een deelnemer: Dirk Hespeels is blijkbaar goed op dreef en won nadat hij o.a. van Paul Hanvidge (14) had gewonnen ook zijn groep en heeft zich zo bij de laatste 16 geschaard.
|
|
|
|
|
|
Double trouble
|
Geplaatst op 21-10-2005, 19:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bij de dames zijn we inmiddels tot de kwartfinales genaderd. Hierin vinden we nog twee Nederlandse dames: Francis Hoenselaar (2), die nog geen leg heeft verloren, en misschien toch wel wat verrassend Rilana Erades, die o.a. al won van Jan Robbins (4) en in haar groepsfinale van Sandra Pollet. Rilana houdt dus nog uitzicht op Lakeside.
Karin Krappen (3) verloor haar tweede partij van Viv Dundon, die eerder ookal van Inita Bite won. Voor Marja Hendriks en Mieke de Boer viel het doek al in de eerste ronde.
Anastasia Dobromyslova zullen we in januari (waarschijnlijk tot verdriet van velen) niet zien. Zij verloor haar groepsfinale, net als gisteren, van Karen Lawman. Ook opvallend: Clare Bywaters, als vierde geplaatst voor Lakeside en de officiele wereldkampioene verliest met 4-1 van de Japanse Yukari Nishikawa. Een nieuw dartland in opkomst?
Goed nieuws dan: Nederland is al zeker van tenminste een Winmau kampioen! De finale bij de jongens gaat namelijk tussen Jonny Nijs en Sven van Dun. Pieter Collijn verloor de halve finale van Sven en Ron Meulenkamp ging in de kwartfinale onderuit tegen Jonny Nijs, nadat hij de ronde ervoor nog van de Zweedse wonderboy Oskar Lukasiak had gewonnen. Pascal van Mourik, Ronnie Bredewoud en Daniel van Mourik (tegen Pieter) verloren bij de laatste 16. Ian Hoeve verloor zijn tweede partij en Brian Megens verloor in de eerste ronde.
Bij de meisjes tenslotte heeft Carla Molema de finale gehaald. Zij speelt hierin tegen de Engelse Laura Tye. Denise Keijzer verloor in de kwartfinales en Chantal Snijders en Lisette Roosenburg bij de laatste 16.
|
|
|
|
|
|
Double trouble
|
Geplaatst op 21-10-2005, 19:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nog een post dan en dan stop ik ermee voor vandaag (al is dit wel goed voor mijn score! ).
Inmiddels zijn de heren bij de laatste 16 aangekomen; dit is het schema:
Gary Robson - Mervyn King (1) Bobby George - Göran Klemme (Zwe) Steve Farmer - John Walton Mark Barilli (Sch) - Brian Woods Glen Durrant (Eng) - Martin Adams (2) Darryl Fitton - Mike Veitch (7) Gary Anderson - Ted Hankey (6) Dirk Hespeels - Raymond van Barneveld (3)
Bij de dames zijn we bij de laatste 4:
Trina Gulliver (1) - Apylee Jones Francis Hoenselaar (2) - Sari Nikula (Fin)
Rilana Erades heeft het dus helaas niet gered tegen Apylee Jones.
De spelers die gisteren de standby plaats wisten te veroveren kunnen nog niet rustig slapen want bij de heren zijn Steve Farmer, Mark Barilli, Bobby George, Göran Klemme, Glen Durrant en Dirk Hespeels nog in de race voor de Winmau-titel en dus het laatste ticket. Bij de dames zijn dit Apylee Jones en de verrassende Sari Nikula. Het wordt dus in meerdere opzichten nog spannend dit weekend (op de BBC)!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|