dedoele Geplaatst op 15-09-2005, 12:27 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wij zijn op zoek naar nieuwe spelers voor in het Limburgse Henegouwse dartsliga op vrijdag en voor de Hasseltse dartsliga door de week met als thuiswedstrijden donderdags

In de Henegouwse dartsliga spelen wij in eerste afdeling en in de Hasseltse dartsliga spelen wij in derde.

Wie is geintresseerd? Wij zijn een fantastische groep waar vooral veel plezier gemaakt word maar ook zeker voor de winst gaan.

Geintresseerden kunnen mij mailen: jochen.steijlen@euphonynet.be
of kunnen mij bellen op 0485/057.910

tot dan,

Jokke

meld dit bericht aan een moderator

guntherkoninckx Geplaatst op 16-11-2005, 20:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kleine opmerking hierover... De Doele speelt 's vrijdags inderdaad in eerste, maar ze staan er volgens mij wel laatste...
Ik speel in dezelfde bond, ook op vrijdag... Mensen die hierbij aansluiten, spelen volgend seizoen dus waarschijnlijk in tweede afdeling  :P

The key to immortality is first living a life worth remembering... Bob Anderson Steeltips, 24 grams, long red nylon shafts, red pen-tathlon flights. 
dedoele Geplaatst op 18-12-2005, 11:51 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goed Gunther goed gesproken, en door wie zijn wij naar 1ste afdeling moeten gaan, als beginnende ploeg hebben ze ons meteen in 1ste geplaatst, maar ik herinner mij dat gij altijd rezerf staat, zodus wat is het probleem, het is niet voor niks dat ik hier achter spelers vraag!!

En ge moogt het gerust weten volgend seizoen stoppen we in deze bond, als ge al merkt dat de rezerven daar al denken dat ze winnaars zijn, maar ja het is eigenlijk 1 persoon die geen verstand heeft.

Kleinzinnig!!

dedoele

crazy b Geplaatst op 18-12-2005, 19:35 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik geef je gelijk dedoele. gunterkoninckx, dedoele loog toch niet om te zeggen dat ze in eerste afdeling spelen voor dit moment. En als ze spelers zoeken is het eenderd welke reeks ze spelen, als je wil dartsen dan is het voor mij eenderd welke reeks en dan hoef je geen kleinerende opmerkingen te maken over laatste gerangschikt staan.
In zijn post zegt dedoele zelf dat het een groep vrienden is en als je dan direct in hoogste afdeling moet starten is dit niet altijd even makkelijk.
Nog veel succes in je zoektocht dedoele  

dedoele Geplaatst op 19-12-2005, 10:47 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Interdaad Crazy B, bedankt voor Uw reactie, wij hebben het al zo moeilijk om ons aan te passen op het steeldarts omdat wij al meer dan 7 jaar soft gooien en wij gooien dit nog steeds, en mijn voorkeur is nog steeds soft.

Waarom liever soft?
Bij soft mogen wij met de maximum van 18 gram pijlen gooien, wij gooien al zowiezo stiller dan de steeldarters met het gevolg dat wij in het begin van het seizoen veel problemen hadden met uitvallende pijlen, nu gaat het al beter, de laatste weken zijn wij in winnende mood, wij hebben vroeger toen wij pas starten met darten ook eens op een laatste plaats gestaan maar op het einde van het seizoen waren wij nog 2de geeindigd, zodus opgepast ploegen van het Haspengouwse, we are striking back now.

groetjes,

dedoele

spa rood Geplaatst op 19-12-2005, 11:25 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 19-12-2005, 10:47 dedoele schreef:

..................................en mijn voorkeur is nog steeds soft.

Waarom liever soft?
Bij soft mogen wij met de maximum van 18 gram pijlen gooien, ...............................

Wil me niet bemoeien met de Belgische dartperikelen (daar hebben we een aparte moderator voor) maar ben wel benieuwd waarom je liever soft speelt. Toch niet omdat je maar met maximaal 18 gram mag gooien?

Mijn mening is dat softipdarten een namaakspelletje is en eigenlijk voor kids. Kan jij mij, goed gemotiveerd, van die mening afbrengen?
Genoeg geprikkeld, lijkt me  

dedoele Geplaatst op 19-12-2005, 19:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste Spa rood,

Kijk ik zal jou proberen te overtuigen!

8 Jaar geleden ben ik hier in De Doele als tooghanger voor het plezier met een dartsclubje begonnen.

Nu is onze ploeg uitgegroeit tot 1 van de beste van gans Limburg, niet alleen omdat we een goede ploeg hebben maar omdat we zo'n plezier hebben in het gooien we zijn een echt team.

Ik weet niet of het in Nederland zo is, maar wij gooien hier op dezelfde afstand en dezelfde grootte van blok als de steeldarts alleen onze dubbels en trippels zijn kleiner dan de steeldarts, dit vanwege de witte plastieke ring.

Het voordeel dat wij hebben is dat wij niet zo hard moeten gooien als op een steeldart, onze pijlen blijven gewoon steken als ge ertegen gooit, en moest hij eruit vallen dan tellen de punten nog.

Ik weet het, jullie steeldarters vinden electronisch saai, je moet niet tellen en dergelijke en dat is bij mij ook het probleem als ik bijvoorbeeld op een mogelijke hoge uitworp sta en ik gooi een slecht getal wat ik niet moest gooien dan ben ik helemaal in de war en moet ik opnieuw beginnen te tellen en dan ben ik hierdoor mijn concentatie kwijt, tegenover electronisch staat dat gewoon boven op het scherm en ge kunt het gemakkelijker recht zetten.

Zodus ik hoop dat ik U een beetje heb kunnen overtuigen, steeldarts zal achteraf voor mij wel beter gaan.

groetjes,

dedoele

spa rood Geplaatst op 20-12-2005, 08:48 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 19-12-2005, 19:44 dedoele schreef:

Zodus ik hoop dat ik U een beetje heb kunnen overtuigen, steeldarts zal achteraf voor mij wel beter gaan.

Nee, overtuigd ben ik niet maar ik weet wel dat het een geheel ander spelletje is.
Overigens geloof ik best dat ook het softipspel training vraagt en als je het beste team bent van gans Limburg (is dat incusief het Nederlandse gedeelte?) moet je het prima beheersen.

De electronica neemt dus veel essentiële zaken van de darter over! Tja, dat is jammer. Daar ligt nu vaak net het verschil tussen winst en verlies. En een bouncer telt mee?
Ik raad je aan het softippen snel achter je te laten als je je wilt richten op de stalen pijlen. Leer rekenen en schrijven en je zult merken dat het softippen niet in de schaduw kan staan van het gewone darten.  

Stalscu Geplaatst op 20-12-2005, 16:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als je veel gooit hoef je niet meer te rekenen. Dan herken je de score, en je weet zonder na te denken, en dus zonder te rekenen, automatisch de score die je moet gooien.

Ik vind soft tip darts ook echt geen reet aan. Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar vind het gewoon nep.

Hup NAC! 
dedoele Geplaatst op 21-12-2005, 08:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Spa rood ik geef je helemaal gelijk wat echte darts betreft, maar ik heb zo een leuke soft dartsteam dat ik de behoefte niet heb om deze ploeg in de steek te laten, wij hebben een echte familiale band samen, dat kunnen weinig ploegen zeggen, wij staan voor elkaar altijd klaar, zelfs buiten het darts, ik denk wel dat ge mij begrijpt.

Wat het beste team van Limburg betreft bedoelde ik eigenlijk wel Belgische Limburg.

groetjes, en nog veel dartsplezier,

dedoele

Baeron Geplaatst op 11-01-2006, 11:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-12-2005, 08:48 spa rood schreef:

[...]

Nee, overtuigd ben ik niet maar ik weet wel dat het een geheel ander spelletje is.
Overigens geloof ik best dat ook het softipspel training vraagt en als je het beste team bent van gans Limburg (is dat incusief het Nederlandse gedeelte?) moet je het prima beheersen.

De electronica neemt dus veel essentiële zaken van de darter over! Tja, dat is jammer. Daar ligt nu vaak net het verschil tussen winst en verlies. En een bouncer telt mee?
Ik raad je aan het softippen snel achter je te laten als je je wilt richten op de stalen pijlen. Leer rekenen en schrijven en je zult merken dat het softippen niet in de schaduw kan staan van het gewone darten.  

eindelijk...het eerste deftige antwoord dat ik van S.R. mag lezen in 2006  ;D

Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be 
Bonjorno Geplaatst op 10-04-2006, 21:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

zeg guntherke,is het als beginnende ploeg verkeerd om spelers te zoeken????en zo een praat voor een beginnend reservespelertje???het eerste rankingtornooi op vrydag,3-0 en ge kon weer gaan zitten.remember me????
ik vind geoon dat niemand er problemen mee kan hebben als een beginnende ploeg spelers zoekt,eender welke klasse of divisie.
ik hoop dat het hier by blyft met die zever opmerkingen.
waren alle dartsploegen maar zoals de doele.winnen of verliezen,altyd plezier en altyd lachen.dat is een GOEDE dartsploeg.
dus ik hoop dat het hierby gedaan is,met die onnozele opmerkingen.
ciao and grtz to all players 8)

Baeron Geplaatst op 11-04-2006, 14:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-04-2006, 21:50 Bonjorno schreef:

zeg guntherke,is het als beginnende ploeg verkeerd om spelers te zoeken????en zo een praat voor een beginnend reservespelertje???het eerste rankingtornooi op vrydag,3-0 en ge kon weer gaan zitten.remember me????
ik vind geoon dat niemand er problemen mee kan hebben als een beginnende ploeg spelers zoekt,eender welke klasse of divisie.
ik hoop dat het hier by blyft met die zever opmerkingen.
waren alle dartsploegen maar zoals de doele.winnen of verliezen,altyd plezier en altyd lachen.dat is een GOEDE dartsploeg.
dus ik hoop dat het hierby gedaan is,met die onnozele opmerkingen.
ciao and grtz to all players 8)

een stevige en up to date reactie op een posting van 5 maand geleden...waar zijn ze mee bezig  :

Rammstein rules even better !!!! heb je even tijd voor een amateursite ? : www.daltoncity.be 
Sec Geplaatst op 17-04-2006, 23:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

lol

5 times CHAMPION OF DARTS.NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU and leader of the Darts.nu O.O.M.: