|
Double trouble
|
Geplaatst op 28-08-2005, 22:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het Open Denemarken is dit weekend gewonnen door Shaun Greatbatch, die Tony Eccles in de finale versloeg. Beste Nederlander was Joey ten Berge die in de kwartfinales werd uitgeschakeld. Albertino Essers en Co Stompe sneuvelden bij de laatste 16.
Bij de dames won Trina Gulliver (wederom) de finale van Francis Hoenselaar. Karin ten Kate en Roelie Bakker werden gedeeld derde en Karin Krappen, Rilana Erades en Sandra van Halderen kwamen tot de laatste 16.
Bron: dartswdf.com
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Eens dan komt ook mijn dag......... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 29-08-2005, 16:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het moge duidelijk zijn dat er een "persstilte" is ingesteld en geen van beide partijen die doorbreekt. Dat lijkt me ook logisch gezien de problematiek en de impact van eventueel rondzingende geruchten. Niemand zal je dus op dit forum antwoord geven.
Maar binnenkort is de BWDT. Ongetwijfeld zal Raymond weer in de belangstelling staan en zal de pers hem vragen gaan stellen op dit vlak. Wellicht wordt dan je nieuwsgierigheid bevredigd. En mocht je nieuws hebben uit de Haagse Krant, dan horen wij het wel weer van jou 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The judge
|
Geplaatst op 30-08-2005, 10:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik kan me herinneren (correct me if I'm wrong) dat Joey zélf enige tijd geleden nog weleens poste als "spike". Het zal toch niet zo zijn dat "spijker" zich als zodanig registreert om zichzelf een veer in zijn r**t te steken? Zou wel een erg enge vorm van zelfbevlekking zijn ...
Hoe het ook zij, de prestaties van Joey zijn natuurlijk wel fantastisch, daarover geen discussies. Hou vol zou ik zeggen!
|
|
|
|
Kijk eens op www.haasjedarts.nl, de grootste dartvereniging van Nederland ... |
|
|
|
|
|
|