|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sterretje
|
Geplaatst op 28-02-2005, 14:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
We hebben het erover naar aanleiding van de Nations Cup, en dus krijg ik een brainwave voor een oefenpot van twee teams tegen elkaar.... leuk zo'n bekerweek waar allebei de teams al uit liggen 8)
Weet iemand waar ik een leeg schema voor een round robin kan vinden? En hoe lang moet je er ongeveer voor uittrekken met gemiddelde darters op één bord? Moet toch ook op twee borden kunnen, lijkt me, of is dat lastig?
geen ervaring met dit soort spelsystemen...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 28-02-2005, 15:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toch niet zo moeilijk. Geef nummers aan spelers van het team, dan is het schema 1 - 1 2 - 2 3 - 3 4 - 4
1 - 2 2 - 3 3 - 4 4 - 1 etc,etc,etc
bij gelijk aantaal spelers kom je aan een eventuele gelijke stand, bijvoorbeeld 8 - 8. Dan laat je nog een partij spelen door de teamcaptains voor de beslissende leg.
per leg ongeveer 5 minuten uittrekken. Dus bij teams van 4 maximaal 17 legs = maximaal 85 minuten. Bij teams van 5 personen speel je best of 25 legs (zoals op Nations cub)
Snap je ongeveer wat de bedoeling is?
|
|
|
|
|
|
|
100% arjan
|
Geplaatst op 28-02-2005, 15:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
speler van Estrella in Utrecht dan zeker?
Vorig jaar hebben een aantal andere DBMN-ers een onderzoekje gedaan naar de mogelijkheid tot het vervangen van de teamgame door een Round Robin. Dat is niets geworden, omdat het toch aardig wat extra tijd kost (nieuwe spelers aan het bord krijgen kost veel tijd). Wel vond bijna iedereen het een leuk systeem. En met meerdere borden loop thet toch nog lekker door natuurlijk.
Anyway, kijk hier eens, voor een idee van een RR met 10 spelers: [url= ]http://www.sewa-darts.com/Downloads/ADO_RR_10.jpg.
Succes en veel plezier!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sterretje
|
Geplaatst op 28-02-2005, 16:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-02-2005, 16:15 spa rood schreef:
Is ook het leukst en waarom op twee borden? Elkaar aanmoedigen is toch het leukst. En doe Robbie de groeten
|
Jawel, is ook leuk, bieren en elkaar aanmoedigen, maar dat kunnen we al  We willen een oefenpot, 't is meer dat we wat moeite hebben om die pijltjes in de daarvoor bestemde vakjes, zeker tussen de buitenste twee ijzerdraadjes, te planten 8)
En waarschijnlijk eindigen we de avond wel weer met het gevreesde en zelf ontwikkelde "Robben" (naar de bedenker van dit helse systeem): "gooi 68 uit met de meest onwaarschijnlijk combinaties". Zo levert een S20-S16-D16 een schamel 1 ptje, maar de beruchte "Robbie George" (D18-D16) 4,5 pt. En dat scoort. Verzin nu zelf uw eigen combinaties; denk hierbij ook aan de DB...  Als je interesse hebt, kan ik kijken of ik de volledige puntentelling eens kan posten.
[size=1]oh ja, nagooien verplicht als je niet meer uitkan met je derde pijl :-X ;D[/size]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nighthawke
|
Geplaatst op 07-04-2008, 12:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-04-2008, 22:03 peter-geeske schreef:
moi luitjes, Wij moeten straks een toernooi regelen ons eerste maar hoe kom ik aan toernooi cheats. Wij willen eerst iedereen laten gooien en winnaar gaat naar de winnaarronde en verliezer naar de verliezersronde, en daar na knockout IS er iemand die kan helpen aanvan deze formulieren. vrgt peter
|
Heb eigen poule papieren waar ook gelijk de schrijvers bij staan, wil je ze wel opsturen via de mail. Knock-out sheets kun je van mij ook krijgen, moet ik wel je adres weten daar ik die niet via de mail kan sturen. geef maar een pbt'je
|
|
|
|
http://www.letsplaydarts.info voor toernooien en meer....(nog in opbouw) |
|
|
|
|
|