|
Buel
|
Geplaatst op 05-04-2005, 13:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zoals we allemaal weten vindt van 7 t/m 15 mei weer de Tempus International Darts League plaats.
Ook dit jaar heb ik weer een poule gemaakt. Met een daarbij horend deelname-formulier. Ik heb geprobeerd om er weer een helder en overzichtelijk formulier van te maken. Jullie voorspellingen kunnen door een tekstbericht (mail of pm) of door het invullen van het deelnameformulier worden doorgegeven. Ook dit formulier is aan te vragen via mail of pm. degenen die liever gebruikmaken van het tekstbericht, krijgen van mij een tekstoverzicht van het te volgen schema
Wat wil ik precies weten: 1) de uitslagen van de 48 poulewedstrijden 2) de 16 deelnemers aan de 2e ronde 3) de 8 kwartfinalisten 4) de 4 halve finalisten 5) de 2 finalisten 6) de winnaar en de runner-up
Op al deze punten zijn punten te behalen. Vrijwel dagelijks plaats ik een tussenstand.
In deze tussenstand komen jullie gebruikersnamen te staan, zoals deze bekend zijn op het forum. Voor degenen die mij mailen.: Ik garandeer geslotenheid mbt jullie identiteit. Zij die al langer meedoen en/of mij kennen weten dat. De inzendtermijn voor de voorspellingen sluit vrijdag 6 mei om 23.59 uur
Ik wens jullie alvast heel veel succes en plezier
(mail: bvanbuel at hccnet dot nl of bvanbuel at hotmail dot com)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
voeg me gerust toe op hyves: theaterliefhebber.hyves.nl |
|
|
|
|
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 05-04-2005, 14:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja hoor, ik heb genoeg voor een mannetje of 60. Daar komt nog bij dat je van Ben ook nog een taart (+attentie) krijgt na het winnen van de poule. Dat wisten de meesten niet omdat ze hem nooit winnen en Ben mij had gevraagd dit voor me te houden. Maar het is zo'n leuke geste van hem dat ik jullie die niet wil onthouden.
Dus: tweede pinksterdag taart!!!
|
|
|
|
|
|
|
Buel
|
Geplaatst op 05-04-2005, 14:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 05-04-2005, 14:20 spa rood schreef:
[...]
Ja hoor, ik heb genoeg voor een mannetje of 60. Daar komt nog bij dat je van Ben ook nog een taart (+attentie) krijgt na het winnen van de poule. Dat wisten de meesten niet omdat ze hem nooit winnen en Ben mij had gevraagd dit voor me te houden. Maar het is zo'n leuke geste van hem dat ik jullie die niet wil onthouden.
Dus: tweede pinksterdag taart!!!
|
Moet ik dus iets nieuws verzinnen. Ik had je nog zo gevraagd om niets te zeggen.
|
|
|
|
voeg me gerust toe op hyves: theaterliefhebber.hyves.nl |
|
|
|
|
|
|