|
sam93dor
|
Geplaatst op 20-02-2009, 16:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind de kortere van 39 à 40 mm (excl. schroefdraad) die ik een paar dagen geleden heb gekocht veel fijner gooien als die lange. De lange shafts gaan niet zo recht, waardoor de pijlen bij mij altijd anders in het bord vallen, bij de kortere heb ik dit niet zo vaak.
Maar nu is er een probleem, ik kocht online de 39mm en de iets grotere, weet niet precies hoe lang. Die 39mm bevielen me wel, dus ik besloot een paar nieuwe setjes te kopen. Ben bij de Van Dam, Sport 2000 en zelfs Top 1 Toys geweest, maar bij geen van die 3 hadden ze die maat, alleen een maat groter of een maat kleiner. Toen ben ik maar naar de showroom van http://www.dartartikelen.com gegaan, en zelfs daar hadden ze de maat niet, het enige wat er op leek was 34mm. Wel een probleem dus aangezien ik zondag een toernooi heb en niet de juiste shafts. Nu is mijn vraag, maken die 5mm veel uit of kan ik er gewoon mee doorgooien? Ik kan niet voor a.s zondag online bestellen want alsi k ze nu bestel zijn ze maandag/dinsdag pas binnen...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|