|
Buitenkant_eric
|
Geplaatst op 04-02-2003, 11:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Weet iemand in hoeverre de kledingvoorschriften van de NDF tijdens op Dutch Open worden nageleefd? Zover ik weet is een 'nette pantalon' enz. alleen nodig in de wedstrijden welke op het podium gespeeld worden. Kortom voor de normale streveling niet weggelegd.
Zou alleen een beetje lullig zijn als je nog voor de eerste ronde uit het toernooi genomen zou worden omdat je broek in de ogen van de organisatie niet net genoeg zou zijn.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
dartbert
|
Geplaatst op 04-02-2003, 12:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De kledingvoorschriften gelden voor het gehele toernooi voor zover ik weet en niet alleen voor de podium wedstrijden. Ze zullen waarschijnlijk minder streng zijn om dat de Dutch Open onder de Internationale Regels vallen en de NDF alleen maar de organisator is. Op de Ranking toernooien spreken de NDF mensen de spelers al aan bij het inschrijven als ze niet aan de voorschriften voldoen.
|
|
|
|
May the darts be with you !! Dartbert |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rhino
|
Geplaatst op 11-10-2004, 22:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-10-2004, 17:09 aap schreef:
er is dit jaar voor het eerst een kledingvoorschrift?
6. KLEDING: van de spelers wordt verwacht dat zij zich representatief kleden, dit houdt o.a. in: GEEN broeken van denimstof .
|
eigenlijk niks vreemds aan toch ip gelden op NDF georganiseerde toch altijd de kleding voorschriften? alleen wordt er in het begin van een dutch open minder opgelet zolang je maar niet op het podium hoeft te spelen.
maar vindt een spijkerbroek ook geen gezicht op zo'n toernooi, 3delig heeft m'n voorkeur (knip je gewoon de mouwen kort als je er last van hebt )
|
|
|
|
't lijkt wel darten soms |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
joepie de poepie
|
Geplaatst op 12-10-2004, 16:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-10-2004, 14:54 spa rood schreef:
Dat is ook de reden waarom ik nooit denim draag tijdens een toernooi 8)
Ik heb nog nooit gesnapt dat er zoveel ophef gemaakt wordt over de kledingvoorschriften. Uiteraard alleen door personen die daar niet aan voldoen, natuurlijk.
|
Het is toch gewoon belachelijk! Een ieder zou zelf moeten bepalen hoe die er bij loopt. Zeker met het prijzengeld wat ze ervoor geven. 20*4000=80000 pleuro is alleen singel en hoeveel % is dat van het totaal prijzengeld???
[color=Blue][size=1]Edit: Quootje aangepast[/size][/color]
|
|
|
|
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm, of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. |
|
|
|
|
Dartsmaster
|
Geplaatst op 12-10-2004, 17:50 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Kledingvoorschriften zijn er m.i. gemaakt om het imago van darts te verbeteren. Ik vind het dan ook meer dan redelijk dat de organisatie van een darttoernooi vraagt of men niet in spijkerbroek, hempje en gympies wil komen. Kleed je dus in pantalon, blouse of shirt met kraag en draag "nette" schoenen. Anders komen we weer terecht bij mijn voorbeeld van de Tilburg Open [waar een flink aantal deelnemers naar huis werd gestuurd omdat ze "ongewenste" kleding droegen]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|