|
Tha master
|
Geplaatst op 22-07-2004, 20:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat zullen de Nederlanders gaan doen op de WDT?Co tegen Rick kan alle kanten op alhoewel ik wl hoop dat Co een keer een ronde doorkomt. bedoel ik niet negatief tov rick v barneveld wandelt op papier wel zo door naar de kwartfinale (jammer alleen van brantjes maar wie weet) albertino essers heeft wel een moeilijke, vd voort ook trouwens. Dick heef wel een goeie kans om een 2e ronde te halen.
wat denken jullie ?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dartlady
|
Geplaatst op 23-07-2004, 17:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vrees ook voor Albertino. Als van Dijk zijn eventuele zenuwen kan bedwingen maakt hij een goede kans. De Zweed waar Brantjes tegen moet heeft hij al eens een keer tegen gespeeld en dat was niet echt een makkelijke overwinning, maar Andre heeft nu dus hoop ik het psychische voordeel. Vincent krijgt gewoon een zware dobber, zeker omdat Vincent altijd moeite heeft met een eerste ronde en dus net de verkeerde tegenstander treft. Raymond is ook nog niet zeker van de 2e ronde (naar mijn idee dan) want Hunt is ook geen speler die zomaar loslaat. En Co? Tja......co-commentator in vroeg stadium.
|
|
|
|
|
|
|
Buel
|
Geplaatst op 23-07-2004, 22:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zal de partijen waar een nederlander meedoet een voor een langslopen: Brantjes - Korhonen geen idee, ken Korhonen niet echt. Ik hoop op een overwinning voor Brantjes Van Barneveld - Hunt Van Barneveld, zonder twijfel Fitton - Essers Jammer voor Essers, maar ik ga voor Fitton Van Dijk - Robson Lijkt me met de de wedstrijd Stompé - Hofstra de spannendste, wat betreft die met Nederlandse deelname. Als ik zou moeten kiezen: Robson Komula - v/d Voort Ik vrees voor een overwinnig voor Komula Stompé - Hofstra Zoals gezegd de andere spannende wedstrijd. Ik denk dat het Hofstra is die uiteindelijk aan het langste eind trekt
Ik hoor niemand over de dames. Zelf denk ik dat Francis Hoenselaar (ten koste van Jan Robbins) en Mieke de Boer (ten koste van Karin Krappen) doorgaan.
Even Off-topic: De komende week probeer ik met een poule mbt de BWDT te komen. (Anders de week erna). Beide toernooien, dames en heren, zal ik verwerken. Ik hoop dat jullie meedoen! Is mijn veronderstelling overigens juist dat de winnaar van Brantjes-Korhonen tegen de winnaar van Van Barneveld - Hunt speelt? vraag heb ik ook al gesteld in "de loting", maar nog geen antwoord op gekregen
|
|
|
|
voeg me gerust toe op hyves: theaterliefhebber.hyves.nl |
|
|
|
|
Hurricane
|
Geplaatst op 24-07-2004, 18:34 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
korhonen stond 2a3 jaar geleden al op de embassy als jongste deelnemer ooit! (18 jaar) Laatste jaren weinig van gehoord maar misschien had hij nog wel wat dingen af te ronden maar hieruit blijkt wel dat hij talent heeft hij stond daar niet voor niets op deze leeftijd al. Maar niveau is ongeveer gelijk van brandjes hij had alleen zijn vader kunnen zijn
|
|
|
|
Feel the power of the Hurricane and the Tornado |
|
|
Kwaak
|
Geplaatst op 29-07-2004, 16:50 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-07-2004, 22:57 Buel schreef:
Ik zal de partijen waar een nederlander meedoet een voor een langslopen: Brantjes - Korhonen geen idee, ken Korhonen niet echt. Ik hoop op een overwinning voor Brantjes
Korhonen was 2 jaar geleden de jongste embassy speler ooit! Toen 18 jaar jong. Dartte destijds pas 3 jaar, nadat hij met voetbal moest stoppen vanwege een blessure. Verloor in de eerste ronde van Steve Coote met 3-1
|
|
|
|
|
"Ach wat heb je nou aan geld, als je niet kunt zwemmen, ook al zeggen ze hij zwemt in het geld" A.J. Kwak (eend) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|