|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 26-07-2004, 23:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dudbridge verslaat Mardle op zeer indrukwekkende wijze. Erg frustrerend dat RTL5 weer schittert door afwezigheid op dit toernooi. Als je dit niet wilt uitzenden dan snap je helemaal niks van darts en heb je er helemaal niks mee. RLT5 mag van mij een duidelijk statement maken dat ze zich helemaal terugtrekken van het darten. Bespaart ons een hoop frustratie als er wéér niks wordt uitgezonden van een groot toernooi. Dit voelt hetzelfde als wanneer het WK voetbal aan de gang is en er op tv geen enkele wedstrijd wordt uitgezonden. Jammer dat het nog steeds zo moet zijn dat je je niet met PDC en BDO tegelijk in kunt laten, want ik had graag gezien dat SBS6 ook de PDC-toernooien ging coveren. Misschien dat onze achterkleinkinderen dit nog mogen meemaken.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
Gold hedgehog 180
|
Geplaatst op 26-07-2004, 23:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
:'(
Jajaja ik vind dat ook maar helaas kan het wel gebeuren hoor!!!
Mark Dubbie is mijn goeie maat dus ik kan hem wel feliciteren met zijn mooiste overwinning op Hawaii 501 pffffff
Wat betreft mij dat RTL5 mag lekker elders zoeken daarom trekt ie geen hoge kijkcijfers dus het is zijn eigen schuld hoor!!!
Ik wil dat ook meemaken helaas kan het niet hoor!!! Ik verlang naar leuke potjes darts op tv kijken dan kan ik ervan genieten hoor!!!
|
|
|
|
Ik heb bijna 10 jaar gedart dus tijd voor het feest!!! |
|
|
spa rood
|
Geplaatst op 27-07-2004, 12:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
RTL5 dacht een graant je mee te pikken van de dartmania in Nederland. Mijns inziens falicant mislukt. Purfleet zullen ze wel blijven uitzenden, ook vanwege de wildcard voor de DDF-ranking.
Je hebt gelijk, als er ergens de tegenstelling WDF-PDC naar voren komt, dan zijn het wel de tv-zenders. Een mooi voorbeeld daarvan is de Doeland Grandmasters. Overigens vindt ik dat SBS6, met haar eigen reportages, met kop en schouders boven de uitzendingen van RTL5 (lees Sky) uitsteekt en is het niet verwonderlijk dat die een veel hogere kijkdichtheid hebben.
ON-topic maar weer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philthepower
|
Geplaatst op 27-07-2004, 17:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Daar sluit ik me graag bij aan. Een half jaar geleden was ik nog bang dat ie zijn dartpijlen aan de wilgen ging hangen, maar de honger van the power is weer helemaal terug. Hij was er ziek van dat ie geen 9-darter had gegooid. Zo mag ik het graag horen ;D. Het voelt als de start van een nieuw tijdperk volgens de heer Taylor. Ik heb er geen bezwaar tegen. Nog een leuke uitspraak van Phil over het verlies van Mardle: "Wayne learnt a valuable lesson tonight. He has a lot to say for himself and he hasn't got the titles to back it up. I hope he learns from it." En de man heeft nog gelijk ook, al is het wel heel makkelijk om nu even een flinke sneer uit te delen natuurlijk. 
|
|
|
|
Nr. 8 op Darts.nu Order of Merit |
|
|
Geronimo
|
Geplaatst op 28-07-2004, 15:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja inderdaad Johan. Nada noppes... grrrr >
Heb nog een belletje gewaagt richting RTL en een mail naar de PDC maar wordt er niet veel wijzer van.
Hier is a copy & paste:
From: "Gayle Farmer" <gayle.farmer@prodarts.com> To: <info@chipcardstore.com> Subject: RE: PlanetDarts - Darts Coverage Date: Tue, 27 Jul 2004 23:35:53 +0100 X-Mailer: Microsoft Outlook, Build 10.0.2627 Importance: Normal X-Virus-Scanned: by amavisd-new at mailscan-1.mail.widexs.nl
Hi Jeroen
Yes I think there is a problem - sorry about that.
Gayle Farmer
-----Original Message----- From: info@chipcardstore.com [mailto:info@chipcardstore.com] Sent: 27 July 2004 23:28 To: paul.dunn@planetfootball.com; info@prodarts.com Subject: PlanetDarts - Darts Coverage
Dear Madam/Sir,
I am Jeroen Snijders from Holland and was really happy that RTL did coverage of a few PDC tournaments.
This week RTL should according to your tournament calender cover the Stan James World Matchplay but they do not spent a single minute on it so far.
Can you tell me what is going? I phoned RTL today but no one there could answer why they did not broadcast the Stan James this year.
Is there another possibility to watch the major PDC tournaments as it looks that RTL has ceased PDC coverage.
I follow the Stan James now through audio streaming which is nice but it does not come close to live coverage.
Thank you for your time and best regards,
Jeroen Snijders.
|
|
|
|
Met vriendelijke groet, Jeroen Snijders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dennis
|
Geplaatst op 11-08-2004, 15:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nieuwe PDC ranking na het Stan James World Matchplay toernooi.
POSITION PREVIOUS PLAYERS NAME COUNTRY TOTAL POINTS 1 1 John Part Canada 459 2 3 Phil Taylor England 424 3 2 Peter Manley England 423 4 4 Roland Scholten Holland 412 5 5 Colin Lloyd England 400 6 6 Wayne Mardle England 351 7 7 Kevin Painter England 332 8 9 Andy Jenkins England 326 9 8 Dennis Smith England 314 10 11 Ronnie Baxter England 303 11 10 Alan Warriner England 296 12 12 Dennis Ovens England 292 13 16 Mark Dudbridge England 239 14 14 Dennis Priestley England 239 15 13 Steve Beaton England 237 16 15 Bob Anderson England 210 17 18 Ritchie Burnett Wales 202 18 18 Dave Askew England 206 19 19 Paul Williams England 204 20 20 Alex Roy England 194
Bron: http://www.planetdarts.co.uk
John Part is vanaf augustus ook 1ste in de officiele lijst. (Deze lijst wordt volgens mij eens in het half jaar upgedate (de eerste lijst na elk toernooi waarbij er PDC punten te behalen zijn).
John Part had nooit eerste gestaan als Taylor al de toernooien had meegedaan inplaats van alleen de TV toernooien. Maar Taylor heeft gekozen om meer tijd bij zijn familie door te brengen. (desondanks oefent hij nog wel elke dag 9 uur).
|
|
|
|
This is the end, a beautiful friend the end. |
|
|
The flying postman
|
Geplaatst op 11-08-2004, 23:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-08-2004, 15:57 dennis schreef:
Nieuwe PDC ranking na het Stan James World Matchplay toernooi.
John Part had nooit eerste gestaan als Taylor al de toernooien had meegedaan inplaats van alleen de TV toernooien. Maar Taylor heeft gekozen om meer tijd bij zijn familie door te brengen. (desondanks oefent hij nog wel elke dag 9 uur).
|
Hij heeft er ook dagen bij dat hij maar 7 uur traint.  Phil heeft dat al eens uitgelegd, het is gewoon zijn werk en hoe beter hij zijn werk doet hoe meer hij verdient. Oftewel Phil heeft ook gewoon een werkdag van een uur of 8 alleen staat hij dan dus te trainen. En dat levert hem geen windeieren op.
Met dat hij de wat kleinere toernooien laat liggen is hij toch wat vaker thuis als wanneer hij alles af zou lopen.
|
|
|
|
Kijk ook eens op: http://www.dartpromotie.nl |
|
|
|
|
Fonzie
|
Geplaatst op 12-08-2004, 12:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
kan het me van taylor wel voorstellen. elke keer die verplichting en druk van kleine toernooien en demonstraties. nu kan ie lekker een uurtje op de bank gaan zitten als ie al 4 uur getraind heeft, of gaat ie met de vrouw een dagje weg. minder verplichtingen kan als een last van je schouders vallen.
het argument dat part alleen staat omdat taylor weinig toernooien gegooid heeft, vind ik een beetje zwak. Hij heeft weinig toernooien gegooid, dus de stand is zo. Ik ben een keer hoog geeindigd met een singletoernooi en toen kreeg ik de reactie van iemand dat de toppers die dag slecht gooiden. ja, en...? een toernooi is een momentopname. als de rest verstek laat, kun jij profiteren. (niet offensief bedoeld trouwens hoor)
|
|
|
|
|
|
|
Obelix
|
Geplaatst op 12-08-2004, 14:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je hebt gelijk. Een (wereld)ranglijst is niet alleen gebaseerd op klasse. Als je 1 keer 10 punten haalt heb je er net zoveel als iemand anders die 10 keer 1 punt haalt, en sta je dus op dezelfde positie op de ranking. Maar goed, Taylor laat regelmatig zien dat hij wel de beste is, ongeacht zijn positie op de ranking.
|
|
|
|
Dartkrant.nl - De meest actuele darts website van Nederland http://www.dartkrant.nl |
|
|
|
|
The flying postman
|
Geplaatst op 12-08-2004, 19:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-08-2004, 12:48 Fonzie schreef:
Ik ben een keer hoog geeindigd met een singletoernooi en toen kreeg ik de reactie van iemand dat de toppers die dag slecht gooiden. ja, en...? een toernooi is een momentopname. als de rest verstek laat, kun jij profiteren. (niet offensief bedoeld trouwens hoor)
|
Precies, ze kunnen dan ook beter zeggen dat jij die dag gewoon beter was als die z.g. toppers. Want wat is nou eigenlijk een topper op de toernooien waar wij normaal gesproken komen en winnen. Zullen ook echt géén Barneveld en Taylors zijn.
En natuurlijk staat Part terecht op 1. Hij heeft de meeste punten gehaald op de toernooien die tellen en daar gaat het om. Als ze naar het puntengemiddelde zouden kijken sloeg hij misschien ook wel eens over.
|
|
|
|
Kijk ook eens op: http://www.dartpromotie.nl |
|
|
Fonzie
|
Geplaatst op 12-08-2004, 22:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nee, ze waren inderdaad niet zo goed als taylor... ;D
Ik heb mezelf ook wel eens afgevraagd waar je het allemaal voor doet. Jezelf topt het uiterste brengen om een of ander kroegtoernooitje te winnen. Alsof iemand over twee jaar nog weet dat jij daar won.
Gelukkig weet ik reeel te blijven en bedenk me dan snel dat als je zo over de zaken gaat denken, het leven weinig lol meer is.
Het grote podium is nou eenmaal maar voor weinigen weggelegd.
Ach dan nemen we nog een biertje en... heeeyyy!!!
|
|
|
|
|
|